Zo 16/06/2013 Buizingen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Timba
- Mountainbiker
Re: Zo 16/06/2013 Buizingen
nope, met de soma juice. 32x17 als verzet. overlaatst deze tocht nagereden met de gps (SS) en viel zeer goed mee. parcours zal wss zeer droog liggen...Dickie wrote:Timba wrote:Wat voor ondergrond mogen we verwachten? Iets voor rigid of fully?
Met de Kona Unit? 32/16 gearing?
Stevig voor de beloofde hms imo!
Zou ook geopteerd hebben voor de ss (ook met 1 op 2) maar vrees dat het voor mijn spillebenen wat te hoog gegrepen is...Een paar posten hoger stond wel dat het hier altijd bergaf gaat, dan beter ineens wat groter zetten
Idem dito,VaMalder wrote:Net terug van de jaarlijkse afspraak in Buizingen. Eentje voor in de boekskes, bedankt aan de organisatie. Tot volgend jaar
prachtige rit en tot volgend jaar !
-
ROCKYROELANDT
- Mountainbiker
Post by ROCKYROELANDT »
Mooie TT en heel goede organisatie. We hebben genoten. Vooral het eerste deel was
Volgend jaar zonder ongelukken terug van de partij!
Volgend jaar zonder ongelukken terug van de partij!
- Buffalo Phil
- Mountainbiker
Post by Buffalo Phil »
2de deelname aan deze toertocht. Toffe organisatie. Deze keer de 55km gekozen, verleden jaar de 45.
Ik heb me goed geamuseerd.
Proficiat jongens, doe zo voort.
Volgende jaar zeker terug.
Mvg,
Ik heb me goed geamuseerd.
Proficiat jongens, doe zo voort.
Volgende jaar zeker terug.
Mvg,
Ik heb me ook de volle 55 km geamuseerd, enkel jammer van de problemen met mijn derailleur na een stomme val. Mijn ketting is er tot drie keer toe volledig tussengedraaid.
-
francesco II
- Mountainbiker
Post by francesco II »
zeer mooie rit, perfecte bepijling, bevoorrading uitgebreid. Vooral die aquarius na 12 km heeft me serieus gesmaakt
vraag: we hadden voor de 45 gekozen en ben op 52 uitgekomen. Als ik de gpx file naast die van het parcours op de site leg, hebben we min of meer de 55 gereden. Nochtans altijd pijlen 45 gevolgd.
Nog iemand hetzelfde probleem?
Nu ja, ik heb me goed geamuseerd maar ik voelde het op het einde wel....
vraag: we hadden voor de 45 gekozen en ben op 52 uitgekomen. Als ik de gpx file naast die van het parcours op de site leg, hebben we min of meer de 55 gereden. Nochtans altijd pijlen 45 gevolgd.
Nog iemand hetzelfde probleem?
Nu ja, ik heb me goed geamuseerd maar ik voelde het op het einde wel....
- Moorwroeter
- Mountainbiker
Post by Moorwroeter »
Prachtige tocht en fantastisch parcours, was hier voor de 2de maal en opnieuw super genoten.
Ivm Beersel, heb goede contacten met sportraad van Beersel en heb even nagevraagd hoe dat zit met doortocht op hun grondgebied. Blijkt uit reactie van mijn contact dat deze van jullie organisatie niet op de hoogte was.
Als ik iets kan doen, laat maar weten.
Ivm Beersel, heb goede contacten met sportraad van Beersel en heb even nagevraagd hoe dat zit met doortocht op hun grondgebied. Blijkt uit reactie van mijn contact dat deze van jullie organisatie niet op de hoogte was.
Als ik iets kan doen, laat maar weten.