ATB Cross
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- wim vanderzanden
- Mountainbiker
Re: ATB Cross
Post by wim vanderzanden »
Normaal ben je dan verzekerd voor alle fietsactiviteiten die je doet. Dus ook tijdens een ATB cross.
http://www.vwb.be/page/view/58/Verzekering" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vwb.be/page/view/58/Verzekering" onclick="window.open(this.href);return false;
Hieruit concludeer ik dat enkel chronoritten verzekerd zijn maar niet een XC wedstrijd? Zal het tenminste eens navragen als ik jou was. Verzekeringsmaatschappijen durven wel eens moeilijk doen als er een wedstrijdelement aan vast zit.- Naast het fietsen zijn ook zwemmen, joggen, wandelen, fitness, atletiek en turnen verzekerd en ook chronoritten (type Marmotte)
Vind het overigens wel vreemd dat er nergens een document te vinden is met de voorwaarden van die verzekering. Of is die er wel?
- wim vanderzanden
- Mountainbiker
- wim vanderzanden
- Mountainbiker
Post by wim vanderzanden »
Ik heb is een mailtje gestuurd naar arena-nv dit is waar de verzekeringen waar vwb aan verbonden zijn.
- auel neides
- Mountainbiker
Post by auel neides »
Bon chance voor morgen iedereen!
Voor mij even geen atb cross nimmer, lig met verschoven nekwervel
Int ziekenhuis..
Voor mij even geen atb cross nimmer, lig met verschoven nekwervel
Int ziekenhuis..
- wim vanderzanden
- Mountainbiker
- zwolle
- Mountainbiker
- Location: scott scale RC , specialized epic expert , zanatta z88
tek-zotic wrote:@ Zwolle: ge hebt u goesting he, peter janssens is vrijwillig over gegaan
tek zotic naart schijnt jij vandaag weer gewonnen met grote voorsprong
word het eens geen tijd om over te stappen?
als gij ook overstaptzwolle wrote:tek-zotic wrote:@ Zwolle: ge hebt u goesting he, peter janssens is vrijwillig over gegaan
word het eens geen tijd om over te stappen?![]()
![]()
![]()
![]()
neenee, kblijf dit seizoen wel. Op de minder technische parcours met lange stukken kan ik een stuk minder uit de voeten. Trouwens er zitten er een heel deel in de reeks die vorig jaar sneller waren dan mij dus ik zal efficiënter getrained hebben van de winter :D
- zwolle
- Mountainbiker
- Location: scott scale RC , specialized epic expert , zanatta z88
tek-zotic wrote:als gij ook overstaptzwolle wrote:tek-zotic wrote:@ Zwolle: ge hebt u goesting he, peter janssens is vrijwillig over gegaan
word het eens geen tijd om over te stappen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
neenee, kblijf dit seizoen wel. Op de minder technische parcours met lange stukken kan ik een stuk minder uit de voeten. Trouwens er zitten er een heel deel in de reeks die vorig jaar sneller waren dan mij dus ik zal efficiënter getrained hebben van de winter :D
als ik een keer win stap ik over beloofd