Iemand meer info over deze tocht?
Opnieuw richting alle bosjes in de buurt of hebben ze minder hier minder streekkennis en halen ze er zo veel leuks niet uit?
Zo 16/06/2013 Ellezelles
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
volse platter
- Mountainbiker
Re: Zo 16/06/2013 Ellezelles
Post by volse platter »
Weinig reacties vorig jaar, http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=105972 , maar desondanks wel heel positief, maw de volse platters zijn present
.
Verschillende pijltjes van deze tocht zien hangen tijdens marathon Flobecq. Zoeken veel dezelfde bossen en uitdagende paadjes op, maar kan ook niet anders want is een buurdorp. Maar lijkt me zeker een aanrader en al zeker voor wie Flobecq niet heeft kunnen afwerken!
-
volse platter
- Mountainbiker
Post by volse platter »
+1 Of voor wie wel Flobecq heeft gereden en in deze mooie streek nog eens wil rijden (met als voordeel dat je de intussen beruchte prikkeldraadpassage al weet liggenSimon_L wrote:Verschillende pijltjes van deze tocht zien hangen tijdens marathon Flobecq. Zoeken veel dezelfde bossen en uitdagende paadjes op, maar kan ook niet anders want is een buurdorp. Maar lijkt me zeker een aanrader en al zeker voor wie Flobecq niet heeft kunnen afwerken!
iemand info of de afstanden ietwat kloppen.
moet tegen 's middags met de stampers onder tafel zitten en zou niet graag voor verrassingen komen te staan.
is er geen site waar we op terecht kunnen?
grts,
lexx
moet tegen 's middags met de stampers onder tafel zitten en zou niet graag voor verrassingen komen te staan.
grts,
lexx
Zoals gewoonlijk voor deze tocht ook paraat want tis ne mooien.

Bij mijn weten kloppen de afstanden ...vroeger toch... :-S
Euh... lexx hangt eerder beetje van de conditie af want het kan zeer verradelijk zijn in deze streek om dat kleine mannetje met dat hamertje tegen te komenlexx wrote:iemand info of de afstanden ietwat kloppen.
grts,
lexx
Bij mijn weten kloppen de afstanden ...vroeger toch... :-S
- mattias de clerck
- Mountainbiker
- mountainbiker66
- Mountainbiker
Post by mountainbiker66 »
Na Vloesberg vorige weekend terug aanwezig bij de buren deze keer.