7° RANDO DU BLACK GABRIEL TEAM
Provincie: Henegouwen
Categorie: Toertocht
Afstand: 10-25-35-45-55-65 km
Hoogmeters+: 400-600 m
Aantal bevooradingen: 2-3
Aantal deelnemers in 2012: 400
Startuur: 8.00-11.00
Plaats: Club de foot RFCEB, Rue du Roeulx
Postcode: 7110
Prijs: 2,50-5 €
Extra: Douches, Bike-Wash, Bewaakte fietsparking
Phone: 0497/52.68.66
E-mail: estienne.francois@gmail.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Website: http://www.blackgabrielteam.be/" onclick="window.open(this.href);return false;
Zo 23/06/2013 Maurage :: 7de Rando Blackgabrielteam
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Motorbiker
- Mountainbiker
Re: Zo 23/06/2013 Maurage ::Rando du black Gabriel team
Waarschijnlijk een prachtige tocht. Tochten in deze streek waren meestal de moeite waard. Ik denk in het bijzonder aan Manage, maar ook de andere mochten er zijn.
Kan er jammer genoeg niet bijzijn, maar vorig jaar enorm van genoten. Kan me niet herinneren dat ik al ooit met zoveel plezier kleine 50 km in de soms gietende regen gereden heb. Temperatuur viel al bij al nog mee, grond bleef meestal niet plakken, had heel goed regenvestje aan & ik dacht continu: dit moet hier toch ronduit schitterend zijn met beter weer.
Super veel volk zullen ze wel nooit hebben als het blijft samenvallen met Malmedy, maar wie niet echt zin heeft in die verre verplaatsing (uit "de vlaanders") kan hier zeker zijn hartje komen ophalen.
Super veel volk zullen ze wel nooit hebben als het blijft samenvallen met Malmedy, maar wie niet echt zin heeft in die verre verplaatsing (uit "de vlaanders") kan hier zeker zijn hartje komen ophalen.
Bedankt voor de info. Bij deze is de tocht voor 23/06 ingevuld.jootje wrote:Kan er jammer genoeg niet bijzijn, maar vorig jaar enorm van genoten. Kan me niet herinneren dat ik al ooit met zoveel plezier kleine 50 km in de soms gietende regen gereden heb. Temperatuur viel al bij al nog mee, grond bleef meestal niet plakken, had heel goed regenvestje aan & ik dacht continu: dit moet hier toch ronduit schitterend zijn met beter weer.
-
scalpelbgt
- Mountainbiker
Re: Zo 23/06/2013 Maurage :: 7de Rando Blackgabrielteam
Post by scalpelbgt »
Het 'black Gabriel Team' organiseert op 23 juni zijn 7e editie ‘la rando’
in Maurage.
Dit jaar zijn er nieuwe routes van 10-25-35-45-55-65 km
Nog meer bos en hobbelig parcour
Hopelijk zijn jullie met velen
Onze beste pub bevindt zich op 'les topics' zoals de voorbije jaren
viewtopic.php?f=2&t=106112&hilit=maurage
viewtopic.php?f=2&t=92557&hilit=maurage
Met sportieve groeten,
Scalpel
in Maurage.
Dit jaar zijn er nieuwe routes van 10-25-35-45-55-65 km
Nog meer bos en hobbelig parcour
Hopelijk zijn jullie met velen
Onze beste pub bevindt zich op 'les topics' zoals de voorbije jaren
viewtopic.php?f=2&t=106112&hilit=maurage
viewtopic.php?f=2&t=92557&hilit=maurage
Met sportieve groeten,
Scalpel
- BerggeitCasualFietser
- Mountainbiker
Post by BerggeitCasualFietser »
Heb deze vorig jaar ook gereden in heel natte omstandigheden, wel eens de moeite waard maar valt samen met Malmedy, dus helaas.
Voor de terrilliefhebbers de moeite, voor mij was het mijn eerste kennismaking met terril werk, en de eerste terril net na de start was direct de moeite :D
De rest was iets modderachtiger toen, het plan was om deze bij droog jaar later te rijden,maar zal dus niet voor dit jaar zijn.
Voor de terrilliefhebbers de moeite, voor mij was het mijn eerste kennismaking met terril werk, en de eerste terril net na de start was direct de moeite :D
De rest was iets modderachtiger toen, het plan was om deze bij droog jaar later te rijden,maar zal dus niet voor dit jaar zijn.
- spiermassa
- Mountainbiker
- Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line
Post by spiermassa »
ier dus ne terrilliefhebber en deze ligt nog juist rond het 1 uurke in den auto dus......
Ne keer gekeken in mijn archieven en heb hier vorig jaar blijkbaar gereden met als commentaar : zeer leuk tochtje met 2 mooie terrils en bos.Tja........ 
- Jemp
- Mountainbiker
Het zal er niet van komen de 23ste. Schoolontbijt en daarna is het de moeite niet meer.
Ga misschien op zaterdag de oude makkers van de Steenbakkers een pleziertje doen.
Ga misschien op zaterdag de oude makkers van de Steenbakkers een pleziertje doen.
-
Klikpedaal
- Mountainbiker
Post by Klikpedaal »
Deze vorig jaar gereden in zware omstandigheden. Het regende toen bakken water. Beetje glijden, leuke terrils, bos...waarschijnlijk terug aan de start hier!