Vloesberg 8/06/2013 : 3de TransCollines Mtb

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
DonFre
Mountainbiker

Re: Vloesberg 8/06/2013 : 3de TransCollines Mtb

Post by DonFre »

Ik had ook nie de bedoeling om te klagen hoor, buiten de prikkeldraad vond ik het absoluut top! Zo top zelfs dat ik volgend jaar zeker terug van de partij ben! Al zal ik wel dat ene lusje skippen (nu weet ik et eh :-D )...
alexbiker
Mountainbiker

Post by alexbiker »

Zou het niet beter kunnen zeggen. =D> =D>
cowboy peter wrote:misschien doen sommigen er beter aan strandraces te gaan rijden: Altijd rechtdoor, geen tractor sporen, geen ongeschoren hagen, je kan overal door met je 72cm stuur, geen moeilijke hellingen, geen gevaarlijke afdalingen, als wil oversteken plaats genoeg, geen modder,... , 100% offroad.
Ik zou beschaamd zijn min eigen mtb-er te noemen, De Vlaamse ziekte - overal over klagen, alles verbieden , en voor alles een regeltje. Juist het ongerepte en ongedwongene is het mooie aan dergelijke tochten. Niet U ding , ga ergens elders en laat ons met volle teugen genieten van hetgeen ze ons willen aanbieden. Chrono op zo'n tochten - niet nodig , enkel goed om de sfeer te verneuken
wattie
Mountainbiker

Post by wattie »

Fotoreportageke van Andre Tignon

http://tignon.andre....ort.php?id=1555" onclick="window.open(this.href);return false;
Frde
Mountainbiker

Post by Frde »

De foto's zijn nu beschikbaar: https://picasaweb.google.com/1063756141 ... nesVTT2013" onclick="window.open(this.href);return false;
Woody 7
Mountainbiker

Post by Woody 7 »

cowboy peter wrote:misschien doen sommigen er beter aan strandraces te gaan rijden: Altijd rechtdoor, geen tractor sporen, geen ongeschoren hagen, je kan overal door met je 72cm stuur, geen moeilijke hellingen, geen gevaarlijke afdalingen, als wil oversteken plaats genoeg, geen modder,... , 100% offroad.
Ik zou beschaamd zijn min eigen mtb-er te noemen, De Vlaamse ziekte - overal over klagen, alles verbieden , en voor alles een regeltje. Juist het ongerepte en ongedwongene is het mooie aan dergelijke tochten. Niet U ding , ga ergens elders en laat ons met volle teugen genieten van hetgeen ze ons willen aanbieden. Chrono op zo'n tochten - niet nodig , enkel goed om de sfeer te verneuken
Kan het niet beter verwoorden!! =D> =D> =D> =D>
Ik heb me hier rot geamuseerd
Voor mij is dit een megarit! :bounce:
Tot volgend jaar!
schuppe
Mountainbiker

Post by schuppe »

Seg "woody 7", ben je één van "de woodies die de kluisclassic organiseren?
R1ALAIN
Mountainbiker
Location: Niner AIR9RDO-NINER AIR9-Scott Spark RC900(STOLEN !)-SCOTT SCALE RC WC

Post by R1ALAIN »

Waren er fotografen aanwezig ??
Frde wrote:De foto's zijn nu beschikbaar: https://picasaweb.google.com/1063756141 ... nesVTT2013" onclick="window.open(this.href);return false;
volse platter
Mountainbiker

Post by volse platter »

Ik ben een beginnende mtb'er die de smaak te pakken heeft. Ons groepje de 'volse platters' probeert er iedere week een leuk tochtje uit te kiezen en omdat we allen beginners zijn doen we dit vooral aan de hand van 'jullie' commentaren. Duidelijk is dat niet iedereen hetzelfde idee heeft rond mtb'en :wink: , maar dit tochtje staat volgend jaar zeker terug op het programma. (Door omstandigheden was ik alleen, maar de overige 'volse platters' zal ik wel kunnen overtuigen :-D ) Vooral de bospassages waren zalig... =D> Eén minpuntje : ik sta niet op de foto :-k en met mijn huidige conditie kan het niet zijn dat ik TE vlug aan het rijden was :oops: ! (Ik had wel al de bedenking dat die fotograaf met zijn super lens ,super dicht bij mij stond maw ik zal wel ergens in zijn fotoreeks staan, maar dan enkel met mijn ketting of zo :lol: ) Gelukkig kregen we een nummer bij de start anders had ik geen bewijs van deelname naar de rest van ons groepje :wink: ... Anyway bedankt en merci en tot volgend jaar :P
mountainbiker66
Mountainbiker

Post by mountainbiker66 »

Voor de mensen die vaak in de draad of haag bleven vast zitten met hun al dan niet te breed stuur, mischien de hoorens er afhalen. :wink: had dat vroeger ook regelmatig voor. Nu daar geen probleem meer mee . :-D
stijndt
Mountainbiker

Post by stijndt »

De 130km chrono gereden en uiteindelijk 19de geworden. Hier wel redelijk van verschoten aangezien ik aan alle ravitos ben gestopt en ook nog eens ben gestopt om een collegabiker een handje toe te steken met zijne platten tuub :-?

Ik vond het een zeer geslaagde rit met een uitdagend parcours.... De bepijling was voor mij eigenlijk ook nergens verwarrend of niet goed zichtbaar. =D>

Uitslag chrono hier ==> http://easy-triathlon.be/cms/classement ... rts/25/56/" onclick="window.open(this.href);return false;

Volgend jaar zeker terug!
Post Reply