regiotour
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
superdiesel
- Mountainbiker
Re: regiotour
Post by superdiesel »
na een paar weken regen pauze, kwam een droge regiotour zeer goed van pas (versus transcollines); de lus van zottegem was een verrassing, in positieve (nieuwe paadjes, technisch) en negatieve (modder, technisch defect) zin, bedankt aan de technische dienst van zottegem voor de hulp
Dit jaar eens voor de regio gekozen ipv Flobecq.
Had meer met huidige conditie te maken en schrik om Flobecq niet aan te kunnen.
Voor ons was alles dik in orde.
Je weet hier op voorhand aan wat je je kan verwachten.
Ideaal om wat snelheid en afstand te trainen samen met enkele werkmakkers.
Had meer met huidige conditie te maken en schrik om Flobecq niet aan te kunnen.
Voor ons was alles dik in orde.
Je weet hier op voorhand aan wat je je kan verwachten.
Ideaal om wat snelheid en afstand te trainen samen met enkele werkmakkers.
- John kanon
- Mountainbiker
Post by John kanon »
Ik kan je deels gelijk geven, maar het moet toch allemaal maar georganiseerd worden!J.E. wrote:Heeft niets met mtb te maken.
Onbegrijpelijk.
Ikzelf vond het dikke fun! Veel stof gevreten, maar aan de rijkelijk gevulde bevoorradingen konden we dat dan weer wegspoelen met dat grenadine-achtige vocht.
Minpuntjes: 1) Er stond dit jaar niemand met pensen aan de sporthal van Erpe-Mere
Zwaarste stukje onderweg was aan de achterkant van de muur in G'bergen Amai, wa was mij da!!!
Volgend jaar terug present!!!!!
Groeten,
Den John
Da steil straatje omhoog daar?John kanon wrote: Zwaarste stukje onderweg was aan de achterkant van de muur in G'bergen Amai, wa was mij da!!!![]()
https://maps.google.be/maps?hl=nl&ll=50 ... 59.88,,0,0" onclick="window.open(this.href);return false;
- John kanon
- Mountainbiker
Post by John kanon »
yep! Amai mijnen amai!Sunreezer wrote:Da steil straatje omhoog daar?John kanon wrote: Zwaarste stukje onderweg was aan de achterkant van de muur in G'bergen Amai, wa was mij da!!!![]()
https://maps.google.be/maps?hl=nl&ll=50 ... 59.88,,0,0" onclick="window.open(this.href);return false;
Parcours was een off-road autostrade, maar dat was op voorhand geen geheim.
Op de basislus kwam ik redelijk wat volk tegen, maar op de lussen Geraardsbergen, Ninove en Erpe-Mere
ben ik in totaal 2 mensen voorbij gereden (ik reken voor t gemak die 1ne persoon met zijn koersfiets mee
). Maakt in principe ook niet uit, rustig rijden... euh, in een rustige omgeving rijden spreekt me meer aan dan het betere drum-werk.
Kwam op 120 km en vond t een leuke alternatief voor de weg
Ben ook benieuwd naar de foto's.
Op de basislus kwam ik redelijk wat volk tegen, maar op de lussen Geraardsbergen, Ninove en Erpe-Mere
Kwam op 120 km en vond t een leuke alternatief voor de weg
Ben ook benieuwd naar de foto's.
-
Jo Zwaenepoel
- Mountainbiker
Post by Jo Zwaenepoel »
Heel wat foto's terug te vinden via de facebook van onder andere sportdienst Zottegem. Wel eerst vriendjes worden en dan kan je heel wat foto's terugvinden.