Zal dan toch pas zondagavond zijn ofzo? Had toch gehoord dat het goed weer ging blijven dit weekend?Kristof Huyck wrote:Het zou zondag & maandag regenen, dus ik denk niet dat wachten veel gaat helpen. Ik ga vanavondBerggeitCasualFietser wrote:Ga dan toch maar weekje wachten...
Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
- BerggeitCasualFietser
- Mountainbiker
Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen
Post by BerggeitCasualFietser »
- BerggeitCasualFietser
- Mountainbiker
Was gisteren toch nog aangezet richting Boom om erna nog wat stukjes Klein Brabant mee te nemen op terugweg, net voor het binnenrijden van de Schorre scheur in buitenband en gedaan met fietsen, madam kon me depanneren...Volgende week nieuwe poging, hopelijk zonder kosten...
- Lesley1980
- Mountainbiker
Post by Lesley1980 »
Ik ga morgen nog eens kijkje nemen daar en de putten ernaast, vorige week ook al geweest maar was toen een wandeltocht en kon nergens vlot rijden dus maar besloten om rechtsomkeer te maken.
als ik het hier even gelezen heb moet je dus de oranje bollen volgen ; op de bomen getekent?
volg ik dan een volledig parcours? of maar tot een bepaald stuk , en waar begin ik juist het best/makkelijkst?
en iemand een idee hoeveel km zo een rondje is?
ik kom van langs ruisbroek en de ruppel over de brug
alvast bedankt voor de antwoorden als die er komen
volg ik dan een volledig parcours? of maar tot een bepaald stuk , en waar begin ik juist het best/makkelijkst?
- Lesley1980
- Mountainbiker
Post by Lesley1980 »
Vandaag samen met bike partner naar de schorre en omgeving geweest, parcours lag er naar mijn mening perfect bij.
Hier en daar terug moeten zoeken naar juiste weg maar tis allemaal goe gekomen.
Juist bij onze tweede doortocht in de schorre heeft men kameraad een zadelpenbreuk gehad bij het trapje aangelegd met de boomstronken. Dus iets vroeger dan gepland terug naar huis gekeerd.
Ga vandeweek nog eens terug gaan want ik amuzeer me daar super.
Hier en daar terug moeten zoeken naar juiste weg maar tis allemaal goe gekomen.
Juist bij onze tweede doortocht in de schorre heeft men kameraad een zadelpenbreuk gehad bij het trapje aangelegd met de boomstronken. Dus iets vroeger dan gepland terug naar huis gekeerd.
Ga vandeweek nog eens terug gaan want ik amuzeer me daar super.
- BerggeitCasualFietser
- Mountainbiker
T ligt daar nog perfect zeker, normaal niks van regen geweest? Indien da zo blijft, morgenavond poging 2 doen, kwestie van een toekomstige regenbui te vermijden...
-
Rolla
- Mountainbiker
't Ligt er inderdaad perfect bij.
Gisteren ook verschillende keren de doortocht gedaan, samen met een collega/leverancier van 't werk.
Veel volk gezien onderweg. Wel 2x moeten wachten op mijn bike-makker, boven op de steile klimmekes langs de kant van de bosstraat, wegens materiaalpech van mijn collega biker. Als ge stopt, wordt ge wel opgegeten door de muggen...
Al bij al geweldig geamuseerd, deze week keer ik zeker nog's terug.
Gisteren ook verschillende keren de doortocht gedaan, samen met een collega/leverancier van 't werk.
Veel volk gezien onderweg. Wel 2x moeten wachten op mijn bike-makker, boven op de steile klimmekes langs de kant van de bosstraat, wegens materiaalpech van mijn collega biker. Als ge stopt, wordt ge wel opgegeten door de muggen...
Al bij al geweldig geamuseerd, deze week keer ik zeker nog's terug.
http://users.skynet.be/barbaarsdesign/m ... n/boom.htmHuffy wrote:als ik het hier even gelezen heb moet je dus de oranje bollen volgen ; op de bomen getekent?
Zo kan je 'm rijden. Ongeveer een 12-tal km denk ik. Gewoon aan beginnen, die oranje bollen kom je wel tegen... Er zijn hier nog wel enkele GPS-Tracks van terug te vinden denk ik.
BTW: Ik weet niet of het met mijn reactie te maken heeft, maar die 2 boomstammen waar je niet meer onderdoor kon, zijn afgezaagd. Nog beter zelfs, door middel van die stammen hebben ze nu een vette drop gecreeerd! Thumbs up boys!
- BerggeitCasualFietser
- Mountainbiker
De vraag is al door meerderen hier gesteld, maar waar vertrekken de meesten? Ik ga langs de achterkant van het bezoekerscentrum tot achter in de bocht, en op dit moment is daar een grachtje gegraven. ga daar over en dan is het track tot op de grote wei. Vroeg me net af hoe je best doorsteekt naar Terhagen ed. Is er iemand die toevallig morgenavond of donderdagavond gaat, iemand die het van binnen en buiten kent?
- Dickie
- Mountainbiker
Ter uitbreiding: Er is nog een stukje in de bosjes ten noordwesten van de meertjes, de wei oversteken ipv rechts af te buigen en dan is er een afdalingske en een track die rond de vijver gaat.sam2300 wrote:http://users.skynet.be/barbaarsdesign/m ... n/boom.htmHuffy wrote:als ik het hier even gelezen heb moet je dus de oranje bollen volgen ; op de bomen getekent?
Zo kan je 'm rijden. Ongeveer een 12-tal km denk ik. Gewoon aan beginnen, die oranje bollen kom je wel tegen... Er zijn hier nog wel enkele GPS-Tracks van terug te vinden denk ik.
BTW: Ik weet niet of het met mijn reactie te maken heeft, maar die 2 boomstammen waar je niet meer onderdoor kon, zijn afgezaagd. Nog beter zelfs, door middel van die stammen hebben ze nu een vette drop gecreeerd! Thumbs up boys!
Weet niet of er daar ook oranje bollen op staan.