ATB Cross
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Re: ATB Cross
Merci heren,
Ik was gisteren derde in E-reeks en mijn computer gaf 18,8 aan.
Dat is natuurlijk wel op ne ronde minder. Mijne ploegmaat was in Hilvarenbeek 6de en zijne vorm is in stijgende lijn (van t weekend ietsje minder, maar daar zat het parcours ook voor veel tussen, was pas zijn 5de cross), dus een van de volgende verwacht ik toch dat we (samen) richting D zullen gaan.
Dat is natuurlijk wel op ne ronde minder. Mijne ploegmaat was in Hilvarenbeek 6de en zijne vorm is in stijgende lijn (van t weekend ietsje minder, maar daar zat het parcours ook voor veel tussen, was pas zijn 5de cross), dus een van de volgende verwacht ik toch dat we (samen) richting D zullen gaan.
- zwolle
- Mountainbiker
- Location: scott scale RC , specialized epic expert , zanatta z88
4de in E reeks gisteren mijn computerke gaf ook 18.8 aanRivelio wrote:Merci heren,
Lekker overgaan mannen. Met die gemiddeldes doe je in de D reeks goed mee en kan je zelfs in de C reeks nog met de middenmoot mee. Dat zal eeuwig het nadeel van ATBcross zijn. Al die mannen die liever top 5 rijden en een instapreeks verprutsen dan eerlijk te zijn tegenover de rest en een klasse hoger gaan rijden.
En @ Zwolle, zelf zeuren dat je over zou gaan mocht je zo goed zijn maar je zit wel vooraan bij de E reeks. Denk dus dat het tijd is om over te stappen
En @ Zwolle, zelf zeuren dat je over zou gaan mocht je zo goed zijn maar je zit wel vooraan bij de E reeks. Denk dus dat het tijd is om over te stappen
- auel neides
- Mountainbiker
Post by auel neides »
Idd, als ik zie hoe hard de D reeks gedomineerd wordt door de eerste 4 die steeds voor die plaatsen rijden al 6 crossen lang vraag ik me af of het om de bloemen gaat die ze elke week kunnen meenemen of om de sport..
Ik had gisteren een slechte wedstrijd, normaal rij ik tussen 25 en 35ste plek. Maar dan zelfs nog is het toch bijna onmogelijk om tot op 10 meter bijna gedubbeld te worden door de eerste. Ik laat het alvast niet aan men hart komen en bol gewoon rustig verder bij de D reeks, gewoon omdat het fun moet zijn.
Ik had gisteren een slechte wedstrijd, normaal rij ik tussen 25 en 35ste plek. Maar dan zelfs nog is het toch bijna onmogelijk om tot op 10 meter bijna gedubbeld te worden door de eerste. Ik laat het alvast niet aan men hart komen en bol gewoon rustig verder bij de D reeks, gewoon omdat het fun moet zijn.
- zwolle
- Mountainbiker
de E reeks is een reeks voor beginnersReflex wrote:Lekker overgaan mannen. Met die gemiddeldes doe je in de D reeks goed mee en kan je zelfs in de C reeks nog met de middenmoot mee. Dat zal eeuwig het nadeel van ATBcross zijn. Al die mannen die liever top 5 rijden en een instapreeks verprutsen dan eerlijk te zijn tegenover de rest en een klasse hoger gaan rijden.
aangezien ik nu een dik jaar slechts fiets reken ik mezelf bij dIe beginners;
wat je niet kan zeggen van de personen die net voor en achter me aankomen hoor
ik laat veel vallen en train als een gek gewoon omdat ik eens wedstrijd wil winnen
ik geef je mijn woord de dag dat ik een wedstijd win ga ik VRIJWILLIG over naar D reeks
3 jaar geleden woog ik 25kg meer, vorig jaar ben ik in het midden van het seizoen gestart bij de C's. Ik heb alle crossen van toenaf meegereden rond de 25ste tot 45ste plaats. Ik heb heel de winter goed getrained en rijdt nu vooraan bij de D's. Gaat het dan om de sport? ik denk het wel he. Gaat het om de bloemen? nee, maar dat is natuurlijk wel een leuk extratje.auel neides wrote:Idd, als ik zie hoe hard de D reeks gedomineerd wordt door de eerste 4 die steeds voor die plaatsen rijden al 6 crossen lang vraag ik me af of het om de bloemen gaat die ze elke week kunnen meenemen of om de sport..
- zwolle
- Mountainbiker
tek-zotic wrote:3 jaar geleden woog ik 25kg meer, vorig jaar ben ik in het midden van het seizoen gestart bij de C's. Ik heb alle crossen van toenaf meegereden rond de 25ste tot 45ste plaats. Ik heb heel de winter goed getrained en rijdt nu vooraan bij de D's. Gaat het dan om de sport? ik denk het wel he. Gaat het om de bloemen? nee, maar dat is natuurlijk wel een leuk extratje.auel neides wrote:Idd, als ik zie hoe hard de D reeks gedomineerd wordt door de eerste 4 die steeds voor die plaatsen rijden al 6 crossen lang vraag ik me af of het om de bloemen gaat die ze elke week kunnen meenemen of om de sport..
krijg de bloemen? leuk moet ik eens extra bij trainen want een podium met bloemen lijkt me wel wat
nog geen podium van kortbij gezien (dit jaar)
- auel neides
- Mountainbiker
Post by auel neides »
Neenee, het gaat niet over iemand iets gunnen ook niet. Als je ervoor traint dan is het verdiend dat je mee vooraan zit. Maar als er al meer dan 5 races voorbij zijn dat je altijd bij de top zit wil dat zeggen dat je genoeg getraind hebt om ook middenmoot van de klasse hoger makkelijk mee te kunnen. Maar dat is mijn gedacht natuurlijk. Zoals vermeld gaat het om plezier maken voor mij en of dat op de 5 de of 45 ste plek is voor mij minder van belang.tek-zotic wrote:3 jaar geleden woog ik 25kg meer, vorig jaar ben ik in het midden van het seizoen gestart bij de C's. Ik heb alle crossen van toenaf meegereden rond de 25ste tot 45ste plaats. Ik heb heel de winter goed getrained en rijdt nu vooraan bij de D's. Gaat het dan om de sport? ik denk het wel he. Gaat het om de bloemen? nee, maar dat is natuurlijk wel een leuk extratje.auel neides wrote:Idd, als ik zie hoe hard de D reeks gedomineerd wordt door de eerste 4 die steeds voor die plaatsen rijden al 6 crossen lang vraag ik me af of het om de bloemen gaat die ze elke week kunnen meenemen of om de sport..
- auel neides
- Mountainbiker
Post by auel neides »
Ik zie het podium altijd is ik binnenrij :pzwolle wrote:tek-zotic wrote:
3 jaar geleden woog ik 25kg meer, vorig jaar ben ik in het midden van het seizoen gestart bij de C's. Ik heb alle crossen van toenaf meegereden rond de 25ste tot 45ste plaats. Ik heb heel de winter goed getrained en rijdt nu vooraan bij de D's. Gaat het dan om de sport? ik denk het wel he. Gaat het om de bloemen? nee, maar dat is natuurlijk wel een leuk extratje.
krijg de bloemen? leuk moet ik eens extra bij trainen want een podium met bloemen lijkt me wel wat![]()
![]()
![]()
nog geen podium van kortbij gezien (dit jaar)![]()
![]()
- zwolle
- Mountainbiker
dan zie ik even niets meer (zwart voor de ogen)auel neides wrote:Ik zie het podium altijd is ik binnenrij :pzwolle wrote:tek-zotic wrote:
3 jaar geleden woog ik 25kg meer, vorig jaar ben ik in het midden van het seizoen gestart bij de C's. Ik heb alle crossen van toenaf meegereden rond de 25ste tot 45ste plaats. Ik heb heel de winter goed getrained en rijdt nu vooraan bij de D's. Gaat het dan om de sport? ik denk het wel he. Gaat het om de bloemen? nee, maar dat is natuurlijk wel een leuk extratje.
krijg de bloemen? leuk moet ik eens extra bij trainen want een podium met bloemen lijkt me wel wat![]()
![]()
![]()
nog geen podium van kortbij gezien (dit jaar)![]()
![]()