Ik zelf rijdt in de B-reeks (helemaal achteraan
ATB Cross
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Re: ATB Cross
Misschien is het wel eens leuk om te weten hoeveel uren per week iedereen traint. 
) en train gemiddeld een 5 uurtjes in de week.
- SteveHillen
- Mountainbiker
Post by SteveHillen »
Ik dacht dat ze bij de start van de d reeks riepen dat we met 63startende waren. Maar als ik de uitslag bekijk staan er maar 48... Heb ik dat helemaal verkeerd gehoord?
Vandaag mij goed geamuseerd in Dessel in de E reeks. Alleen die drop op 't einde van de ronde heb ik maar 1 keer genomen
, had geen zin om op mijn blaas te gaan met een fiets die nie de mijne is...
Voor de rest een beestig parcours, pluim aan de mannen van BMX 2000.
Voor de rest een beestig parcours, pluim aan de mannen van BMX 2000.
- auel neides
- Mountainbiker
Post by auel neides »
22kristof gilis wrote:Ik heb me eraan gehouden, al de andere moeten gediskwalificeerd worden!auel neides wrote:Oproep aan de mensen van de D reeks.
Door de weersomstandigheden wordt er afgesproken om met een gemiddelde van 15km/u de wedstrijd af te werken.
Anders kan ik niet volgen met drinken+trappen
D
134
Gilis Kristof
Dat kan niet want ik had 16km/u gemiddeld en ben voorlaatst
Kort samengevat, antibioticakuur van 14 dagen omtrent en los zand zijn niet men ding..
Hallo, ik dacht ook eens iets te vragen (ipv enkel de voyeur uit te hangen
). Aan welke gemiddelde snelheid werd er gisteren in de D reeks gereden?
Ben daar toch wel naar benieuwd. Ik rijd momenteel bij de E's en dat lukt goed en zo gauw m'n ploegmaat met zijn wit nummer top 5 rijdt...
Ben daar toch wel naar benieuwd. Ik rijd momenteel bij de E's en dat lukt goed en zo gauw m'n ploegmaat met zijn wit nummer top 5 rijdt...
- SteveHillen
- Mountainbiker
ik, 5de E-reeks. 17,1 gemRivelio wrote:Hallo, ik dacht ook eens iets te vragen (ipv enkel de voyeur uit te hangen). Aan welke gemiddelde snelheid werd er gisteren in de D reeks gereden?
Stijn Leys, 17de D-reeks, 17,3 gem
Broer, 6de C-reeks. 18,3 gem
Volgens Strava...
- SteveHillen
- Mountainbiker
Post by SteveHillen »
toch even nagekeken en op ridewithgps heb ik 17,9 en op garmin 17,8 met movingspeed van 18,1. (eerste halve minuut voor de start stond er bij)tpl wrote:ik, 5de E-reeks. 17,1 gemRivelio wrote:Hallo, ik dacht ook eens iets te vragen (ipv enkel de voyeur uit te hangen). Aan welke gemiddelde snelheid werd er gisteren in de D reeks gereden?
Stijn Leys, 17de D-reeks, 17,3 gem
Broer, 6de C-reeks. 18,3 gem
Volgens Strava...
straf dat Stijn dan 10 plaatsen voor mij is.. het zal dan wss wel aan mijn gps (Edge 705) liggen