Zo 09/06/2013 Gullegem :: 12de Guldenbergzomertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
*Andy*
Mountainbiker

Re: Zo 09/06/2013 Gullegem :: 12de Guldenbergzomertocht

Post by *Andy* »

Aanwezig met enkele McBride mensen.
:-)

http://www.mcbride-mtb-team.be" onclick="window.open(this.href);return false;
plummecrosser
Mountainbiker

Post by plummecrosser »

Met drie plummestampers en een plummestampertje aanwezig voor de 65km, het zonnetje liet het wat afweten maar dat was ook het enigte dat wat minder was, de rest was super, bedankt voor deze mooie organisatie en je moogt ons volgend jaar terug verwachten.
slooverke
Mountainbiker

Post by slooverke »

Op zaterdag vertrokken voor de 65 km en niettegenstaande het parcours en streek grotendeels goed gekend is heb ik me toch super geamuseerd!! Een prachtige combinatie van de Gaston rebryroute en Sjouwersroute, het was een mooie en gevarieerd parcours met alle mooie stukken die voorhanden zijn. Het geliefkoosde plaatsje is het Leiebos te Wevelgem, alwaar ik jammergenoeg mijn zonnebril verloor in de single track........Moest er toevallig een eerlijke vinder zijn, kunt U me contacteren,

Na een geslaagde tocht terug aangekomen te Gullegem alwaar nog genoten van een stutte met gekap op een gezellige apres in het stralend zonneke!!

Op zondag nogmaals vertrokken voor ditmaal de 40 km en opnieuw genoten van het parcours, maar veel minder genoten van de koele, frisse, goed blazende wind :-" :-" :-" :-" :-" :-" :-" , opnieuw door het mooie leiebos te Wevelgem, maar zonnebrilleke niet zien liggen, dus ofwel ergens in het struikgewas ofwel opgeraapt door een alerte biker.............Na de laatste 15 a 20 km gevochten te hebben tegen de wind moe maar voldaan terug aangekomen aan Goed te Winckele, waar de organisatie tevreden was over de talrijke opkomst. =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

Bondtrappers tot de volgende wintereditie in Oktober!!!!!
Traxer
Kerstman

Post by Traxer »

Bedankt mannekes, het was weer af ! =D> =D>
Mijn eerste serieuze training van het jaar viel op het eerste ogenblik mee... tot de krampen deze namiddag begonnen. :(

In deze streek is dit een van de mooiste ! :wink:
filiep72
Mountainbiker
Location: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Post by filiep72 »

Een toertocht die start op amper 3 km van mijn deure? Ik moest hier wel aantreden he. Gisteren in Vloesberg ( Flobeq ) kon ik mijn energie amper kwijt door darmklachtjes #-o .
Dus vandaag alle teugels los :bounce: :bounce: :bounce: . En of het deugd gedaan heeft =D>
Na een 6-tal km mocht de rits van mijn truitje al een beetje open. Offroad genoeg, daar in Gullegem. Het bosje aan het vliegveld lag er ook uitstekend bij. Een rit op mijn trainingsparcours ! Njamie. Alle vitessen gebruiken dus :-D . Na een geslaagde rit kwam er een geslaagde aprés :drunk: . Ik heb toch de kortste weg naar mijn kot teruggevonden :drunk:
Bondtrapper
Mountainbiker

Post by Bondtrapper »

De Bondtrappers bedanken jullie voor de aangename reactie's, maar vooral ook de 580 aanwezige mountainbikers =D> =D> =D> =D> =D>
dummy1988
Mountainbiker

Post by dummy1988 »

Zitten er veel privé-stukken in de tochten? Zou deze graag ook eens rijden, met gpstracks...
Bondtrapper
Mountainbiker

Post by Bondtrapper »

dummy1988 wrote:Zitten er veel privé-stukken in de tochten? Zou deze graag ook eens rijden, met gpstracks...
We vragen telkens toestemming aan het vijverhof te Wevelgem wegens ( private doorgang)
Alsook aan de Manorhoeve te Sint Eloois Winkel
PETER14
Mountainbiker

Post by PETER14 »

Aangenaam verrast geweest in Gullegem, gekozen voor de 65 km, een zeer afwisseld parcour met redelijk wat single tracks in verwerkt! Mooie stukken leren kennen in Marke, Aalbeke, en groot Menen!
Na de laatste bevoorrading mee gereden of hij met mij, laat ons zeggen samen verder gereden naar de aankomst, was een aangename kennismaking, een zekere meneer uit Oeselgem...
Bondtrappers tot de volgende!
Post Reply