Dat zegt genoeg zekers.
Zo 09/06/2013 Erpion :: 10de VTT de l'Eau d'Heure
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Bresciani
- Mountainbiker
- Location: Gazelle W6, Gazelle W8, Salsa El Mariachi 29er Ti & KTM SCARP 29 Prime (RIP)
Re: Zo 09/06/2013 Erpion :: 10de VTT de l'Eau d'Heure
Onze gemiddelde snelheid ligt iets lager dan onze maximale snelheid....Flippen wrote:Bresciani heeft weer mooi uitgedokterd se!
Misschien een ideale gelegenheid om een forumtreintje te vormen? Of hebben jullie astronomisch hoge gemiddeldes waar de modale biker enkel kan van dromen?
Neen wij rijden dit soort tochtjes meestal aan zo'n 15 à max.18kmph, naargelang de staat van 't parcours, lees vochtigheid, Vorig jaar lag ie behoorlijk droog en reden we hem in aan 15,9kmph. Als je dan weet dat we een veel droger parcours zouden moeten hebben kan dit alleen maar de FUN groter laten zijn!!!
Wij zijn zeker geen gesloten groep, dus wees zeker welkom, wij spreken bijna altijd af om 7u45 aan de koffietafel om te kunnen starten om 8u. Wij hebben allemaal verschillende tenuetjes aan, want we hebben geen teamkledij, het enige wat ons verenigd is onze band, de liefde voor de techniek en onze leuze, "Samen uit, samen thuis!!!" we zijn er voor mekaar.Dickie wrote:Forumtreintje kan samen de eerste stukken volgen om de 'Bresciani-splitsingen' mee te hebben en daar waar je uiteindelijk op de 37km komt, kan iedereen zo ie wil 'den dullen' nog eens uitlaten
Hangt wel van het vertrekuur af...fire away
De organisatiepijlen volgen en er nog een klein luske bijdoen zal ook wel gaan zeker
Wat betreft de splitsingen, deze zal je zelf kunnen kiezen, weet ik door het parcours te hebben op elkaar gelegd en vergeleken. De organisatie zorgt ervoor dat je delen kan kiezen of laten liggen. Weliswaar als je wil op de track van de 17km terug rijden naar die van de 37km of zelfs 48km, dan zullen we het moeten doen met de GPS-gegevens die ik heb.
Tot zondag elkeen en vooral, have FUN !!!!
Ciao
- Bresciani
- Mountainbiker
- Location: Gazelle W6, Gazelle W8, Salsa El Mariachi 29er Ti & KTM SCARP 29 Prime (RIP)
Jemp wrote:Hey Bresciani,
Kan me je achteraf de track eens bezorgen?
No prob
en hoe herken ik jullie? Dragen jullie een rode roos?
Nee kvermoed dat jullie vnl Westvlamingen zijn, die zullen daar om 7u45 ni zo dik lopen zeker?
Of ik al dan niet zal meerijden hangt af vd bikepartner. We'll see.
Alleszins goe weer morgen en mooie regio ook denk ik, dus tzal ne schone vaderkesdag worden
Of ik al dan niet zal meerijden hangt af vd bikepartner. We'll see.
Alleszins goe weer morgen en mooie regio ook denk ik, dus tzal ne schone vaderkesdag worden
Een moment van ingetogen stilte en het nodige respect.
Is heden ten dage, in alle eenvoud en zonder enige waarschuwing vooraf, van ons heengegaan, mijn trouwe bikepartner.
Mijn steun en toeverlaat in ontspannende tijden.
Door weer en wind.
Wind in de rug of tegenwind.
Trouw als een labrador.
R.I.P.
Bloemen noch kransen.
De familie Renault - Kangoo
Is heden ten dage, in alle eenvoud en zonder enige waarschuwing vooraf, van ons heengegaan, mijn trouwe bikepartner.
Mijn steun en toeverlaat in ontspannende tijden.
Door weer en wind.
Wind in de rug of tegenwind.
Trouw als een labrador.
R.I.P.
Bloemen noch kransen.
De familie Renault - Kangoo
- Motorbiker
- Mountainbiker
Post by Motorbiker »
Mishandeld ja. Zijn hele leven mishandeldmijn trouwe bikepartner.
- spiermassa
- Mountainbiker
- Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line
Post by spiermassa »
ik kom hier ook een filmke draaien;tzal zonder de gopro zijn want tspel ga al nie meer
.