ATB Cross
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- wim vanderzanden
- Mountainbiker
Re: ATB Cross
Post by wim vanderzanden »
Ik hoop zaterdag ook eindelijk mijn eerste cross mee te rijden. Na een paar kwaaltjes ben ik eindelijk terug wat in staat aan het geraken om er in te vliegen. Het zal nodig zijn ik heb gehoord dat er daar serieus gevlamd word bij die Atb crossen.
In de E reeks valt da nog mee. Vanaf D (toch vooraan) is het tempo al heel wa anders.wim vanderzanden wrote:Ik hoop zaterdag ook eindelijk mijn eerste cross mee te rijden. Na een paar kwaaltjes ben ik eindelijk terug wat in staat aan het geraken om er in te vliegen. Het zal nodig zijn ik heb gehoord dat er daar serieus gevlamd word bij die Atb crossen.
- zwolle
- Mountainbiker
- Location: scott scale RC , specialized epic expert , zanatta z88
e voorraan word (bijna) even hard gereden als d reeks hoorDuCCie wrote:In de E reeks valt da nog mee. Vanaf D (toch vooraan) is het tempo al heel wa anders.wim vanderzanden wrote:Ik hoop zaterdag ook eindelijk mijn eerste cross mee te rijden. Na een paar kwaaltjes ben ik eindelijk terug wat in staat aan het geraken om er in te vliegen. Het zal nodig zijn ik heb gehoord dat er daar serieus gevlamd word bij die Atb crossen.
- auel neides
- Mountainbiker
Post by auel neides »
Kheb alleen den achterkant nog maar gezienDuCCie wrote:In de E reeks valt da nog mee. Vanaf D (toch vooraan) is het tempo al heel wa anders.wim vanderzanden wrote:Ik hoop zaterdag ook eindelijk mijn eerste cross mee te rijden. Na een paar kwaaltjes ben ik eindelijk terug wat in staat aan het geraken om er in te vliegen. Het zal nodig zijn ik heb gehoord dat er daar serieus gevlamd word bij die Atb crossen.
- wim vanderzanden
- Mountainbiker
Post by wim vanderzanden »
DuCCie wrote:In de E reeks valt da nog mee. Vanaf D (toch vooraan) is het tempo al heel wa anders.wim vanderzanden wrote:Ik hoop zaterdag ook eindelijk mijn eerste cross mee te rijden. Na een paar kwaaltjes ben ik eindelijk terug wat in staat aan het geraken om er in te vliegen. Het zal nodig zijn ik heb gehoord dat er daar serieus gevlamd word bij die Atb crossen.
Gelukkig heb ik mijn eigen ingeschreven in de C reeks dan
- SteveHillen
- Mountainbiker
Post by SteveHillen »
De c start om 13:30. Al de starturen staan op de website onder de kalender.dirkc wrote:Weet er iemand het start uur van de c reeks in Dessel.
Tis daarom dak u nie kan volgen...zwolle wrote:e voorraan word (bijna) even hard gereden als d reeks hoorDuCCie wrote:In de E reeks valt da nog mee. Vanaf D (toch vooraan) is het tempo al heel wa anders.wim vanderzanden wrote:Ik hoop zaterdag ook eindelijk mijn eerste cross mee te rijden. Na een paar kwaaltjes ben ik eindelijk terug wat in staat aan het geraken om er in te vliegen. Het zal nodig zijn ik heb gehoord dat er daar serieus gevlamd word bij die Atb crossen.
Weet nie hoe snel gij rijd he, maar kan zijn da je het tempo aan kan he...wim vanderzanden wrote:DuCCie wrote:In de E reeks valt da nog mee. Vanaf D (toch vooraan) is het tempo al heel wa anders.wim vanderzanden wrote:Ik hoop zaterdag ook eindelijk mijn eerste cross mee te rijden. Na een paar kwaaltjes ben ik eindelijk terug wat in staat aan het geraken om er in te vliegen. Het zal nodig zijn ik heb gehoord dat er daar serieus gevlamd word bij die Atb crossen.
Gelukkig heb ik mijn eigen ingeschreven in de C reeks dan
Ikke in ieder geval nie..