1/06/2013 UCI wedstrijd Antwerpen

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
kona_bikearena
Mountainbiker
Location: kona-kula watt 2012, CKT 396 koersfiets model 2013, Thompson CR650 Carbon

Re: 1/06/2013 UCI wedstrijd Antwerpen

Post by kona_bikearena »

Jochem1 wrote:Heeft iemand de resultaten van de fun A al ergens kunnen zien? Op Chronorace staan de resultaten maar als je op Fun A klikt, zie je de resultaten van Masters 1. Normaal wordt dit meestal snel opgelost, maar nu duurt het toch al een 2-tal dagen.

Ik had het ook gemerkt. heb een melding geplaatst op chronorace. op dinsdag word dit normaal standaard behandeld.
Kurry
Mountainbiker

Post by Kurry »

idem bij uitslag Masters 2 ...
Heeft iemand link(s) naar foto's?
thx 8)
Jochem1
Mountainbiker

Post by Jochem1 »

kona_bikearena wrote:
Jochem1 wrote:Heeft iemand de resultaten van de fun A al ergens kunnen zien? Op Chronorace staan de resultaten maar als je op Fun A klikt, zie je de resultaten van Masters 1. Normaal wordt dit meestal snel opgelost, maar nu duurt het toch al een 2-tal dagen.

Ik had het ook gemerkt. heb een melding geplaatst op chronorace. op dinsdag word dit normaal standaard behandeld.
Het begint nu toch echt wel wat belachelijk te worden. Een van de hoofdredenen om een wedstrijd te rijden is toch om resultaten te zien. Vorige week in Eupen tellen ze bij mij een ronde te weinig en ge kunt nergens klacht indienen. Nu in Antwerpen rij je een wedstrijd zonder resultaten te zien. Amateurs :evil:
kona_bikearena
Mountainbiker
Location: kona-kula watt 2012, CKT 396 koersfiets model 2013, Thompson CR650 Carbon

Post by kona_bikearena »

Heb een mail terug ontvangen van chronorace en morgen zouden de juiste uitslagen erop moeten staan.
Jochem1
Mountainbiker

Post by Jochem1 »

Ok dat is al beter nieuws, ik kijk morgen wel nog eens.

Thx
aj kwak
Mountainbiker

Post by aj kwak »

kona_bikearena wrote:Heb een mail terug ontvangen van chronorace en morgen zouden de juiste uitslagen erop moeten staan.
FunA : http://chronorace.blob.core.windows.net/files/9326.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Master2 : http://chronorace.blob.core.windows.net/files/9325.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Post Reply