Ik hier ook voor derde jaar op rij aanwezig, maar neem geen enkel risico: wil op iedere ondergond voorbereid zijn... ga deze avond nog looptraining v 12 km inlassenuncle sam wrote:Ook aanwezig voor de chrono.
Ik zie dit een beetje als een herkansing voor de wandelpassages tijdens de herdermarathon![]()
Zeer schoone tocht en goede organisatie, blijkbaar nu ook deel van de O2MC
Vloesberg 8/06/2013 : 3de TransCollines Mtb
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: Vloesberg 8/06/2013 : 3de TransCollines Mtb
http://audaxtournai.be/parcours2013/tc_2013.pdfJemp wrote:Is de passage in het bos van Frasnes dezelfde voor de 85 en de 105?
de nodige info
- Jemp
- Mountainbiker
Als ik da zo zie, doet de 105 een net iets groter lusje. ik schat maar een paar km. jammer dat ze dat er voor de 85 niet bijsteken.jootje wrote:http://audaxtournai.be/parcours2013/tc_2013.pdfJemp wrote:Is de passage in het bos van Frasnes dezelfde voor de 85 en de 105?
de nodige info
ik ga normaal voor de 85, maar ga bij die splitsing toch ne keer de 105 even volgen.
-
meester biek
- Mountainbiker
Post by meester biek »
Denk van hier ook te starten, zal de eerste keer zijn. (eerste editie was ik al ingeschreven voor de Regiotour, vorig jaar noodgedwongen moeten passen).
De 75 (83 ...) lijkt mij een leuke afstand, het bos zal toch al wat droger liggen hoop ik dan tijdens de Herder
De 75 (83 ...) lijkt mij een leuke afstand, het bos zal toch al wat droger liggen hoop ik dan tijdens de Herder
Deze vorig jaar ook gereden , ipv de meer "populaire" Regiotoer, en deze is me uitstekend bevallen.
Stevige kost, schitterende streek, lekker bbq worst nadien, niet al te druk ( stststst ) en hopelijk zijn er dankzij de zon iets minder wandelstroken dan De Herders.
De bike zal waarschijnlijk nog niet uitgerust zijn met 100 % Zomermateriaal , echter de rijder

Stevige kost, schitterende streek, lekker bbq worst nadien, niet al te druk ( stststst ) en hopelijk zijn er dankzij de zon iets minder wandelstroken dan De Herders.
De bike zal waarschijnlijk nog niet uitgerust zijn met 100 % Zomermateriaal , echter de rijder
- Jemp
- Mountainbiker
Ge moogt mee met ons, maar 7 uur ginder vertrekken zal een beetje vroeg zijn zeker voor jou?meester biek wrote:Denk van hier ook te starten, zal de eerste keer zijn. (eerste editie was ik al ingeschreven voor de Regiotour, vorig jaar noodgedwongen moeten passen).
hehe zelfs nog foto van vorig jaar teruggevonden