Zo 02/06/13 TERRILaanval Mazingarbe & Loos

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Traxer
Kerstman

Re: Zo 02/06/13 TERRILaanval Mazingarbe & Loos

Post by Traxer »

Na een verjaardagsfeestje (bis) voor madam traxer deze morgen op een onnoemelijk uur opgestaan. Met de prut in mijn ogen naar een kerk in Frankrijk gereden waar een tochtje zou beginnen. :cry:
Het bleek niet de juiste kerk. #-o
Gelukkig ben ik door de parcoursbouwer naar de correcte 'hemelstede' geloodst, die amper een kilometer verder lag. :oops:
Een zevental bikers kozen op een onchristelijk uur het hazenpad in het spoor van Bresciani voor een heerlijke speelvoormiddag. Met de hulp van de organisatie van Beuvry en de lokale parcourskennis van de Gio was dit een toerke om vingers en duimen af te likken. :bounce:
Niet van de poes, niet voor 'trunten', wel voor genieters. [-o<
Even een hekel moment toen Motorbiker 'de olie wilde verversen' en het 'choupapke' niet vond. Iets verder bleek dit, bij een tweede poging - en een kwartier superzoektocht- opgelost. :-&
Superrit met lastige beklimmingen en tricky afdalingen.
Hopelijk zijn de schaafwonden van Biker Tino liefdevol verzorgd. (Een kleine misstap bij het afstappen onderweg).
Ik hield het bij een 45km superfun (op mijn leeftijd moet je leren doseren) terwijl de diehards er een volle 50 van gemaakt hebben.
De rit was super. =D> =D> =D>
Het gezelschap ook. =D> =D> =D>
De benen iets minder, maar de beleving des te meer. :-D
Bedankt voor een prachtige voormiddag. [-o<
biker tino
Mountainbiker

Post by biker tino »

Gisteren ne leuke voormiddag op 3 terrillekes dankzij de GPS kennis van Bressiani.
Tijdens stuurke over te spelen een noodlanding gemaakt met schaafwonden en een ferme blauwe plek tot gevolg . Alles liefdevol laten verzorgen door het vrouwke . Vandaag moesten ze er nie teveel tegen duwen :oops: :oops:

totton
Kovan2
Mountainbiker

Post by Kovan2 »

Aangename rit in onze vertrouwde omgeving!

Sommigen waanden zich in Roland Garros ... :-k
Volop zon en overwegend droge rit.
Nijdige klimmetjes en dito afdalingen.
Bos&terrils.
Ook ontdekt waarom ze de twin-terrils ook "de tetjes" noemen :lol:
Soit, goed volk en goeie streek...

Kovan
Post Reply