Zo 02/06/2013 Bornem :: Zomer MTB Tocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
El Toro Cycling Club HB
Mountainbiker

Re: Zo 02/06/2013 Bornem :: Zomer MTB Tocht

Post by El Toro Cycling Club HB »

El Toro Cycling Club Breda

GREENIES,

een dikke proficiat en een groot =D> =D> =D> =D> =D> ,
een top-organisatie, met alles erop en eraan, ja zelfs meer....
Jullie hebben echt alles uit de kast gehaald inclusief de zon, perfect.

Voor mij persoonlijk, een fijne tocht om na 6 weken stilstand de draad weer op te pakken, dus het iets meer asfalt dan verwacht kwam mij goed uit, zeker met het zonnetje, was ook de eerste keer dit jaar in de korte box, alles smaakte goed en naar meer, dus,

TOT VOLGEND JAAR.

Nogmaals bedankt voor deze mooie zomertour,

met sportieve groet,

El Toro
nameeb
Mountainbiker
Location: Kona , Epic S Works , Carbon Lefty Dirty Harry 29er

Post by nameeb »

Amai , ik moet hier nog efkes bekomen van al het lof dat we krijgen. Wij weten dat hier geen heuvels en grote bossen zijn. Dit proberen we te compenseren met een goede omkadering en veel enthousiasme. Het doet ons deugt dat jullie dit appreciëren. Omdat ik steeds onderweg ben tijdens onze toertocht zie ik maar af en toe de bikers rijden. Stom hé, maar wat ik het plezantse vond om te zien waren de bordjes met startnummers op de bikes die passeerden. Gezien de kost van dit folieke weet ik niet of we dit nog kunnen herhalen maar we gaan proberen.Tot de volgende keer en BEDANKT.
Bunga
Mountainbiker

Post by Bunga »

Misschien moet ge eens denken aan sponsering voor die bordjes? Daar is wat plaats op voor een mtb merk of het merk van de energy drink op te laten zetten.
ceto
Mountainbiker

Post by ceto »

he jongens en meisjes bedankt voor de super rit. daar was niks op aan te merken.
de 72 km gereden in 3uur en ons geen min. verveeld =D> =D> =D> =D> =D>
tot volgend jaar. en bedankt voor de tshirt.
bip bip
Mountainbiker
Location: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Cervélo Aspero gravel

Post by bip bip »

ik wil ook de 925 deelnemers nog eens van harte bedanken voor hun deelname =D> . Zoals Nameeb al zei moeten wij het hier in de streek niet hebben van hoogtemeters en eindeloze hectares bos. Het doet dan ook deugd te horen dat de inspanningen die we doen zoals het opzoeken van privéstukken en ons maaiwerk zo fel door jullie worden geapprecieerd. Door het goed opvolgen van de staat van de tracks en het aanpassen a la minute, denk ik te mogen zeggen dat we een zo goed als moddervrij parcours hebben kunnen aanbieden.
Ook de extraatjes zoals het nummerbord, de t-shirt en de pasta werden goed onthaald, iets om mee te nemen naar de volgende editie.
Btw, de link naar de foto's komt er aan, ik post het hier nog wel als de foto's beschikbaar zijn op
http://www.greenbikers.be/" onclick="window.open(this.href);return false;

grt,
bip bip
bip bip
Mountainbiker
Location: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Cervélo Aspero gravel

Post by bip bip »

foto's staan online op http://www.greenbikers.be/" onclick="window.open(this.href);return false;

grt,
bip bip
Murdock
Mountainbiker
Location: Lapierre X-control 829 - Lapierre X-Control 510 - Cube Reaction HPA Pro 29

Post by Murdock »

Damn, ben de fototrekker weer te snel af geweest, volgende keer toch iets later vertrekken :-k
snelleeddy
Mountainbiker

Post by snelleeddy »

FIRST CLASS MTB TOUR GREENBIKERS zomertocht 02/06 : foto's via onze homepage http://www.greenbikers.be" onclick="window.open(this.href);return false;.

Ook van mijn zijde dank aan de 925 vertrekkers, hopelijk hebben jullie ervan genoten.

Gelukkig zat deze keer het weer wel mee, we hebben alvast gelijkaardig weer besteld voor vlg zomer, onze wintertocht is op 8 december 2013 wij verwelkomen jullie dan graag terug !! =D> De voorbereiding hiervan is reeds gestart!!

Langs deze weg ook een welgemeend dankuwel voor alle medewerkers en onze sponsors!
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

nog vergeten te vermelden :oops: Als jullie ook eens in een andere streek willen biken,zijn jullie van harte welkom bij mountainbikeclub de steenbakkers uit Moen(Zwevegem)op zaterdag 22 juni. Wij verkennen de wijde omgeving van Moen en onze marathonafstand van 95 km gaat zelfs over de provinciegrens met Henegouwen,richting Mont-St.-Aubert met de nodige hoogtemeters.Bij goed weer hebben we een gezellig terras met het overheerlijke bier "brugse zot". Alle info vind u ook op onze webstek!!http://www.steenbakkers.been doorklikken naar zomertoertocht 2013 of parcour 2013!!Iedereen van harte welkom!!
Bikersgroeten,dingo 8)
nameeb
Mountainbiker
Location: Kona , Epic S Works , Carbon Lefty Dirty Harry 29er

Post by nameeb »

Murdock wrote:Damn, ben de fototrekker weer te snel af geweest, volgende keer toch iets later vertrekken :-k
Murdock, foto's van die gasten van the A team worden systematisch gecensureerd door de staatsveiligheid. Wij kunnen daar niets aan doen.
Post Reply