Allright 7u30 aan de kerk.
Toch nog even opmerken dat iedereen welkom is van op dit forum. Hoe meer zielen hoe meer vreugde.
Het tempo is vlot maar niet super.
Zo 02/06/13 TERRILaanval Mazingarbe & Loos
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Motorbiker
- Mountainbiker
- Traxer
- Kerstman
Re: Zo 02/06/13 TERRILaanval Mazingarbe & Loos
idem dito - ook graag de track (tcx)Jemp wrote:Bresciani wrote:Hallo,
Hierbij het adres,
het betreft een parking bij een kerk,
Boulevard de l'Église Saint-Louis,
62160 Grenay
Nord-Pas-de-Calais
Frankrijk
Van hieruit is het ongeveer een 1km tot Mazingarbe en 2,4km tot aan Loos-en-Gohelle, dus kunnen we eerst het ene doen zoveel we willen, dan naar de auto om iets te eten en/of drinken en dan naar het andere. Je moet er voorbij komen om van Mazingarbe naar Loos te rijden en omgekeerd.
Track is uitgetekend aan de hand van gegevens van de track van Beuvry, met een stuk opwarming om dan off-road te trekekn voor een eerste stuk, dan een deeltje weg om Mazingarbe te bereiken en dan nog een verbinding naar Loos en Gohelle om als laatste terug naar de auto te rijden, in totaal zonder bisnummers 31,5km.
Als we dan rekenen dat we ongeveer 1u45 à 2u onderweg zullen zijn voor deze lus, kunnen we wel wat biswerk meepikken.
Ciao
Hey, kan je mij de track ook doosturen? dan kan ik hem ook op mijn Garmin zetten.
k'probeer er op tijd te zijn...
Hebben we aan die kerk al eens niet gestart? Met de Prez?
- Feysie
- Mountainbiker
Jammer, jammer, ik kan er niet bij zijn.
Ooit een paar jaar geleden eens meegegaan naar Wingles en me toen ferm geamuseerd.
Veel plezier!!
Ooit een paar jaar geleden eens meegegaan naar Wingles en me toen ferm geamuseerd.
Veel plezier!!
- Bresciani
- Mountainbiker
- Location: Gazelle W6, Gazelle W8, Salsa El Mariachi 29er Ti & KTM SCARP 29 Prime (RIP)
Op school hangt een brief aan de deur....winnitou wrote:Motorbiker wrote:Allright 7u30 aan de kerk.
We zullen er zijn!
We zijn blij dat je op tijd bent.......
... een kleine hint.... 't is aan niemand persoonlijk, maar sommige van ons moeten op tijd thuis zijn..... en 't is altijd plezanter om alleen den apres te moeten missen
THX.
De track krijgen jullie straks nog hoor, maar ik zit nog op 't schoolfeest van ons kleinste
Last edited by Bresciani on Sat 01 Jun 2013 19:06, edited 1 time in total.
- blackie
- Mountainbiker
Zal proberen kilometerkes te verzamelen om op een deftige manier de RDHF te kunnen uitrijden
Idem. Samen met Polarbear en Etienne gaan we ook naar Heuvelland eveneens op zoek naar kilometers. Volgende week Vloesberg...85 km. Training voor de zomervakantie.blackie wrote:![]()
![]()
zal in heuvelland te vinden zijn
![]()
![]()
![]()
Zal proberen kilometerkes te verzamelen om op een deftige manier de RDHF te kunnen uitrijden![]()
- Bresciani
- Mountainbiker
- Location: Gazelle W6, Gazelle W8, Salsa El Mariachi 29er Ti & KTM SCARP 29 Prime (RIP)
Jemp wrote:Hey, kan je mij de track ook doosturen? dan kan ik hem ook op mijn Garmin zetten.
Heren, de track zit straks in jullie mailbox.Traxer wrote: idem dito - ook graag de track (tcx)
k'probeer er op tijd te zijn...
Hij ziet er zo uit....

Yep, de startplaats heb ik inderdaad uit de track van onze Prez gehaald.Traxer wrote:Hebben we aan die kerk al eens niet gestart? Met de Prez?
Tot morgen
- Motorbiker
- Mountainbiker
Post by Motorbiker »
zit hier moe en voldaan na een terriltocht en een namiddag tuinieren in mijne zetel met een lekkere Ename. Santé Winnitou.
Blij dat ik hem vanmiddag niet gedronken heb. Op de terugreis ter hoogte van Rijsel kreeg ik een ram van jewelste. bijna in den decor.
Mazingarbe en Loos raak ik nooit beu. Integendeel, er zijn weer een paar dingen niet gelukt, dus de uitdaging blijft. En ik was niet de enige vandaag.
Een formidabele voormiddag beleefd met de jongens.
Volgende week Erpion?
Blij dat ik hem vanmiddag niet gedronken heb. Op de terugreis ter hoogte van Rijsel kreeg ik een ram van jewelste. bijna in den decor.
Mazingarbe en Loos raak ik nooit beu. Integendeel, er zijn weer een paar dingen niet gelukt, dus de uitdaging blijft. En ik was niet de enige vandaag.
Een formidabele voormiddag beleefd met de jongens.
Volgende week Erpion?