Zo 02/06/2013 Lommel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: Zo 02/06/2013 Lommel
http://www.fietspromo.be/" onclick="window.open(this.href);return false;
hier kan je normaal gezien de info terugvinden
hier kan je normaal gezien de info terugvinden
Zoals gewoonlijk kan je starten vanaf 7u30. Je kan kiezen tussen de afstanden 25 en 40 km. De toertocht vertrekt door de singletracks langs het kanaal en gaat vervolgens richting nederland, eveneens singletracks afgewisseld met wat bredere snelle stukken, om tenslotte langs de lommelse sahara terug tot de soeverein te komen. Het parcours ligt er ondanks de regen droog en snel bij. Na 2 regenedities geven ze voor deze zondag goed weer!! Hopelijk mogen we julie met velen verwelkomen!
Groeten, Filip VREDA CT
Groeten, Filip VREDA CT
-
===jona===
- Mountainbiker
-
patricwuyts
- Mountainbiker
Post by patricwuyts »
weet er iemand van welk merk de roze sportdrank aan de bevoorrading was ?
- Artie
- Mountainbiker
- Location: Canyon Nerve 29 - On One Inbred 29 - Merida Gustav 26
Vroeg vertrokken op deze TT dus ook goed kunnen doorrijden!
Ik wou eens goed doortrekken en dat is dan ook gelukt! (gem. 23/u)
Eerste stuk leuke singletracks langs het kanaal
, vervolgens de vaste route van luyksgestel
en dan opnieuw leuke singletracks langs het kanaal
en om af te sluiten de vaste route van de sahara in
.
De vaste routes in Lommel zijn altijd leuke tochtjes, alleen betaal ik niet graag 4euro voor een gratis BLOSO-route...
De BV viel ook wat laat op de 45km (pas op 33km)
Tip voor volgend jaar:
misschien zelf een track uitstippelen ipv gewoon wat vaste BLOSO-routes aan elkaar te knopen!
Er zijn zoveel leuke tracks te vinden in Lommel!!
Ik wou eens goed doortrekken en dat is dan ook gelukt! (gem. 23/u)
Eerste stuk leuke singletracks langs het kanaal
De vaste routes in Lommel zijn altijd leuke tochtjes, alleen betaal ik niet graag 4euro voor een gratis BLOSO-route...
De BV viel ook wat laat op de 45km (pas op 33km)
Tip voor volgend jaar:
misschien zelf een track uitstippelen ipv gewoon wat vaste BLOSO-routes aan elkaar te knopen!
-
radicalbiker
- Mountainbiker
- Location: Speci stumpjumper comp en Kuota kurraro asfaltjanetten fiets
Post by radicalbiker »
Artie wrote:
Tip voor volgend jaar:
misschien zelf een track uitstippelen ipv gewoon wat vaste BLOSO-routes aan elkaar te knopen!Er zijn zoveel leuke tracks te vinden in Lommel!!
Probleem is dat met al de blosoroutes ge bijna geen toestemming meer krijgt om hiervan af te wijken, met uitzondering van een of ander privaatdomein mits toestemming van de eigenaar. Veel bikers begrijpen dit hoegenaamd niet maar probeer zelf maaar eens een tocht in te richten.
- Artie
- Mountainbiker
- Location: Canyon Nerve 29 - On One Inbred 29 - Merida Gustav 26
Ja, dat begrijp ik wel, maar toch lukt dit wel voor de Kattebosmarathon ( begin juli) of voor de TT van Wezel (75km gaat een groot stuk over grondgebied Lommel)radicalbiker wrote:Artie wrote:
Tip voor volgend jaar:
misschien zelf een track uitstippelen ipv gewoon wat vaste BLOSO-routes aan elkaar te knopen!Er zijn zoveel leuke tracks te vinden in Lommel!!
Probleem is dat met al de blosoroutes ge bijna geen toestemming meer krijgt om hiervan af te wijken, met uitzondering van een of ander privaatdomein mits toestemming van de eigenaar. Veel bikers begrijpen dit hoegenaamd niet maar probeer zelf maaar eens een tocht in te richten.
Maar soit! We hebben toch weer een leuke sportieve voormiddag gehad!