Ben van Putte en probeer regelmatig (lukt niet altijd) MTB ritjes te rijden, meestal richting Lier, Duffel, Keerbergen, Bonheiden of Sint-Katelijne-Waver (gisteren nog in S-K-W geweest met de MTB).
leeftijd einde 30, dus indien jullie gaan rijden rond Lier, Duffel, SKW, Putte wil ik eventueel ook wel eens meegaan.
Groetjes
MTB partner(s) gezocht regio Lier
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- peter-bastanie
- Mountainbiker
Re: MTB partner(s) gezocht regio Lier
Post by peter-bastanie »
Ben ook van Putte
Ik ga op zeer regelmatige basis tt's rijden doch door mijn valpartij paar weken geleden nu voor verschillende weken out
Ben niet meer van de jongste(eind 40)maar conditie zit toch redelijk goed sinds ik 2jaar geleden met roken gestopt ben
Wil ook wel eens samen rijden later ,misschien eens afspreken op een tt in d buurt in de toekomst om samen te rijden?
Groetjes Peter
ps:wouterk , heb jij misschien lang haar ?
Ik ga op zeer regelmatige basis tt's rijden doch door mijn valpartij paar weken geleden nu voor verschillende weken out
Ben niet meer van de jongste(eind 40)maar conditie zit toch redelijk goed sinds ik 2jaar geleden met roken gestopt ben
Wil ook wel eens samen rijden later ,misschien eens afspreken op een tt in d buurt in de toekomst om samen te rijden?
Groetjes Peter
ps:wouterk , heb jij misschien lang haar ?
Peter,
Had je iets gebroken? Hopelijk duurt je revalidatie niet te lang.
Heb eigenlijk nog nooit een tt gereden, maar dat is idd misschien eens de gelegenheid om eens samen te rijden.
Welke afstanden doe je dan zoal, ik rijd meestal een 35 a 40 km, met één keer een uitschieter tot 75km (verkeerd gereden).
Ik zie in je andere berichtjes dat je meestal veel langere gaat ritten rijden.
Ik rijd meestal voor de fun en om wat beweging te hebben en niet om het snelst, gem. tss 18 en 23 afhankelijk van afstand en het weer.
Ik heb alleszins geen lang haar, juist omgekeerd eigenlijk.
Woon in de buurt van de Stenen molen.
Groetjes
Heb eigenlijk nog nooit een tt gereden, maar dat is idd misschien eens de gelegenheid om eens samen te rijden.
Welke afstanden doe je dan zoal, ik rijd meestal een 35 a 40 km, met één keer een uitschieter tot 75km (verkeerd gereden).
Ik rijd meestal voor de fun en om wat beweging te hebben en niet om het snelst, gem. tss 18 en 23 afhankelijk van afstand en het weer.
Groetjes
- peter-bastanie
- Mountainbiker
Post by peter-bastanie »
wouterk wrote:Peter,
Op tt van Mechelen heb ik een dubbele sleutelbeenbreuk opgelopen dus volop aan revalidatie bezig die nog wel een tijdje gaat duren denk ik (ze hebben er een plaat moeten opvijzen en die irriteert geweldig)
Als ik samen met iemand een tt ga rijden pas ik me gewoon aan aan de persoon in kwestie,heb al een paar tt gereden met collega's van het werk en daar speken we af om op elkaar te wachten aan het einde van een single track of beklimming als we opgesplitst geraken,afstand en snelheid is op de momenten dat ik samen rijd van ondergeschikt belang want dan staat zoals je zegt de fun voorop....samen uit samen thuis.(als je op tt's een gemiddelde kan halen die je aangeeft ben je toch in redelijke goede vorm)
Ik woon ook in de buurt van de stenen molen (,zoetewei beetje voorbij den bakker)
Ik laat nog wel weten wanneer ik terug strijdvaardig ben zit momenteel me te vervelen op mijn rollen om vormpeil enigziens te kunnen behouden
Als je kort haar hebt had ik iemand anders voor die ik regelmatig op de zoetewei tegenkom en die ook met een granville rijdt....stom toeval dus
groetjes Peter
Groetjes
Dag Peter,
Amai dat is minder goed nieuws. Was geen kleine ingreep dan.
Allez dat is nu wel heel toevallig, ik woon ook op de zoetewei iets voor de bakker.
Die lange haren was misschien mijne oorbescherming die ik over mijn hoofd had getrokken?
Dat we elkaar dan nog niet gezien hebben op mtb hier in de straat.
Als je beter bent geef je maar eens een seintje, ik zal je per pb het mail adres sturen, of je stopt eens aan de deur.
Tot binnenkort dan.
Amai dat is minder goed nieuws. Was geen kleine ingreep dan.
Allez dat is nu wel heel toevallig, ik woon ook op de zoetewei iets voor de bakker.
Die lange haren was misschien mijne oorbescherming die ik over mijn hoofd had getrokken?
Dat we elkaar dan nog niet gezien hebben op mtb hier in de straat.
Als je beter bent geef je maar eens een seintje, ik zal je per pb het mail adres sturen, of je stopt eens aan de deur.
Tot binnenkort dan.
Last edited by wouterk on Mon 01 Jul 2013 07:44, edited 1 time in total.
-
Geoffrey2412
- Mountainbiker
Post by Geoffrey2412 »
Zondag 30 juni is het summerbike festival in de Schorre in Boom. Misschien kunnen we daar ne keer afspreken.
- peter-bastanie
- Mountainbiker
Post by peter-bastanie »
Ik kan spijtig genoeg niet
2weken geleden terug geopereerd,plaat op sleutelbeen was na 5 weken los gekomen en met als gevolg sleutelbeen terug verschoven??????
Ze hebben er nu een langere plaat met meerdere bouten op gezet dus ik ben eigelijk terug van af en het zal nog wel een tijdje duren voordat ik terug de oude ben vrees ik.
grtz
2weken geleden terug geopereerd,plaat op sleutelbeen was na 5 weken los gekomen en met als gevolg sleutelbeen terug verschoven??????
Ze hebben er nu een langere plaat met meerdere bouten op gezet dus ik ben eigelijk terug van af en het zal nog wel een tijdje duren voordat ik terug de oude ben vrees ik.
grtz