01/06/2013 - 13de Hagelandse Chrono
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Re: 01/06/2013 - 13de Hagelandse Chrono
Maandag het laatste (35km) deel van de chrono gereden, zo goed als kurkdroog, op enkele plassen na.
Voorspellingen vanaf vrijdag zijn goed met een droog weekend!
Grtz
Voorspellingen vanaf vrijdag zijn goed met een droog weekend!
Grtz
Kurkdroog lijkt me toch wat optimistisch als ik zie wat er de voorbije dagen gevallen is ... Anyway, ik ga straks een toertje rijden in Rillaar/Aarschot/Langdorp en stukken van het parcours aandoen.
Ik zal nog een update posten.
waarvoor dank!roelp wrote:Kurkdroog lijkt me toch wat optimistisch als ik zie wat er de voorbije dagen gevallen is ... Anyway, ik ga straks een toertje rijden in Rillaar/Aarschot/Langdorp en stukken van het parcours aandoen.
roelp wrote:Kurkdroog lijkt me toch wat optimistisch als ik zie wat er de voorbije dagen gevallen is ... Anyway, ik ga straks een toertje rijden in Rillaar/Aarschot/Langdorp en stukken van het parcours aandoen.
Bedankt! Nog aan het twijfel tussen nobby nic of racing ralph
Vorig jaar had ik 1000hm.
Ik ben net terug van een kleine verkenning van 40km.
Ik hoop dat het nu droog blijft t.e.m. zaterdag en dat het nog wat opdroogt want momenteel ligt het er relatief slecht bij.
Ik wou dat ik hetzelfde kon zeggen als een paar weken terug bij de 3action classic van WOEW, maar helaas.
Sommige stukken liggen goed, maar er zijn ook modderstroken en veel plassen.
Vooral de leukere speeltuinen liggen er zwaar bij. Zelden zoveel plassen gezien in de langdorpse bossen.
Maar ook de konijntjesberg, Kloesebos, leiberg, orleanstoren en tienbunder liggen er zwaar bij.
Het is vooral een dunne bovenste laag die er zeer glibberig bij ligt. Snelheidsrecords zullen niet gebroken worden deze editie.
De tocht was ook al deels afgepijld en 't zal soms toch opletten zijn.
Ik ben net terug van een kleine verkenning van 40km.
Ik hoop dat het nu droog blijft t.e.m. zaterdag en dat het nog wat opdroogt want momenteel ligt het er relatief slecht bij.
Ik wou dat ik hetzelfde kon zeggen als een paar weken terug bij de 3action classic van WOEW, maar helaas.
Sommige stukken liggen goed, maar er zijn ook modderstroken en veel plassen.
Vooral de leukere speeltuinen liggen er zwaar bij. Zelden zoveel plassen gezien in de langdorpse bossen.
Maar ook de konijntjesberg, Kloesebos, leiberg, orleanstoren en tienbunder liggen er zwaar bij.
Het is vooral een dunne bovenste laag die er zeer glibberig bij ligt. Snelheidsrecords zullen niet gebroken worden deze editie.
De tocht was ook al deels afgepijld en 't zal soms toch opletten zijn.