ATB Cross

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
tpl
Mountainbiker

Re: ATB Cross

Post by tpl »

tek-zotic wrote:parcours was top met de regen van de afgelopen weken.
me wel geërgerd aan 1 persoon: was aan het verkennen en kon heel makkelijk even opzij, ik roep 5 keer (we waren in de laatste ronde aan het strijden voor de eerste plaats), gaat niet opzij en geeft geen reactie, dan roep ik iets minder koosher maar dat hoort hij wel en dan gaat hij" op mijn bakkes kloppe sebiet"
Dat is idd volledig fout. Die jongen daar rustig over aanspreken, desnoods mee naar de ATB cross organisatie gaan. Dat is gedrag dat niet getolereerd kan worden!
tek-zotic
Mountainbiker

Post by tek-zotic »

nja, kheb geen nummer ofzo gezien. Daar let je niet op in het heetst van de strijd he :D
DuCCie
Mountainbiker

Post by DuCCie »

Was vandaag een heel leuk parcours, was niet slijk maar wel wa zompig en dus wel redellijk stoempe vond ik. Maar da ligt een beetje aan mij, hou meer van bergskes. :-D
Maar niet te min een dikke pluim aan de parcours bouwers, echt knap werk van gemaakt. =D>
Hpoelijk heb ik nie teveel last morgen van mijne onderrug die op 't einde van de voorlaatste ronde echt pijn deed na dat ik door een put ree en een redelijke klap kreeg van mijn zadel. Na de race en thuis aan 't stretchen geweest en voelde al beter aan, afwachten dus.

Ivm de verkenners. Iemand die voor mij reed was er zich ook een beetje druk in aan 't maken. Mss kan daar een aanpassing aan gedaan worden voor sommige parcours en als er veel volk is?
Want soms is het moeilijk om te weten tijds een race wie u tegenstander is en wie verkenner.
SteveHillen
Mountainbiker

Post by SteveHillen »

Desondanks de keelontsteking toch van start gegaan om zo volgende week een redelijke startplaats te hebben. Uiteindelijk toch nog een 22 of 23e plaats in de d klasse. Het was een leuk parcours en heb weer met enkele collega's nen toffe babbel gedaan (al dan niet tijdens de rit..)

Het was duidelijk een organisatie die wist hoe ze alles moesten organiseren.

Op naar hilvarenbeek
JelleDB
Mountainbiker
Location: Zannata z29 evo (29") & Cube reaction GTC Pro (26")

Post by JelleDB »

tek-zotic wrote:parcours was top met de regen van de afgelopen weken.
me wel geërgerd aan 1 persoon: was aan het verkennen en kon heel makkelijk even opzij, ik roep 5 keer (we waren in de laatste ronde aan het strijden voor de eerste plaats), gaat niet opzij en geeft geen reactie, dan roep ik iets minder koosher maar dat hoort hij wel en dan gaat hij" op mijn bakkes kloppe sebiet"
Hij was blijkbaar wel al te moe van de opwarming, want heeft ons mooi met rust gelaten erachter :D . De laatste 2 ronden zaten er idd wel veel opwarmers op de ronde, de ene ging al iets vlugger aan de kant dan de andere, ikzelf kijk bijna om de 5 seconden achter mij bij de opwarming :D. Soms ook niet echt goed :p
DuCCie
Mountainbiker

Post by DuCCie »

Lap den deze heeft ook weer een goei kopvalling/keelontsteking.... :-?
Hopelijk is tegen zondag het ergste voorbij.
Weet er iemand hoe het parcours in Hilvarenbeek is?? Snel, veel bergskes, ..... ?
pukkie89
Mountainbiker
Location: Specialized Stumpjumper sworks 29", Epic sworks 29"

Post by pukkie89 »

Hilvarenbeek is een leuk parcour "als het droog blijft" :-D

Vorig jaar tot de knieën in het slijk.

Op youtube staan enkele filmpjes als ik mij niet vergis
auel neides
Mountainbiker

Post by auel neides »

Weet er iemand nog links naar foto's van de ATB crossen?
Heb de indruk dat er meerdere mensen foto's nemen op de crossen, maar vind enkel de link op de site van ATB zelf terug. Ben er zeker van dat er meer moeten zijn.
DuCCie
Mountainbiker

Post by DuCCie »

Als 't zo blijft door plenzen dan gaat het glibberen worden zondag....
Maar die hollanders zullen er wel iets op vinden zeker... :-D
SteveHillen
Mountainbiker

Post by SteveHillen »

Volgens de organisatie hun twitter hebben ze het parcours 'droog' gemaakt. Volgens hen zou het er snel bij liggen.
Post Reply