Zo 02/06/2013 Bornem :: Zomer MTB Tocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
Dacuba
Mountainbiker

Re: Zo 02/06/2013 Bornem :: Zomer MTB Tocht

Post by Dacuba »

Het ziet ernaar uit dat de bike zal afgeraken dus ik ben paraat :-) Zit die kasseistrook er ook in zoals in de wintereditie? Is na het oversteken van de N16 bij die tegelman (denk ik). Kwestie van me mentaal voor te bereiden want vorige winter ben'k daar zwaar onderuit geschoven :bounce:
dirty
Mountainbiker

Post by dirty »

Het ziet er alvast veel belovend uit en we komen al zeker met minstens 10 muddevils and still counting !

het weer zal waarschijnlijk ook beter zijn dan verleden jaar volgens de laatste voorspelling ,dus in zomertenue , joepie !
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

snelleeddy wrote:
den mountenbiker wrote:Ga hier eens starten voor de eerste maal , ziet er goed georganiseerd uit, ben benieuwd :-) .
Van harte welkom "(den) moutainbiker"!! Veel suc6 & bikepleasure!!
Merci snelleeddy , zal ik zeker doen :-)

den mountenbiker :bounce:
bip bip
Mountainbiker
Location: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Cervélo Aspero gravel

Post by bip bip »

Dacuba wrote:Het ziet ernaar uit dat de bike zal afgeraken dus ik ben paraat :-) Zit die kasseistrook er ook in zoals in de wintereditie? Is na het oversteken van de N16 bij die tegelman (denk ik). Kwestie van me mentaal voor te bereiden want vorige winter ben'k daar zwaar onderuit geschoven :bounce:
Joe, ik ben even niet mee wat de plaats betreft maar er zitten ook nu wel enkele kasseistroken in. Maar zondag zou zowaar een droge dag worden, geen probleem dus om over de kasseien te vlammen :-D .

grt,
bip bip
dirty
Mountainbiker

Post by dirty »

Dacuba bedoeld de strook kasseien (Schoonaardestraat ) naast de N16 richting puurs (restaurant Eyckerhof )
nameeb
Mountainbiker
Location: Kona , Epic S Works , Carbon Lefty Dirty Harry 29er

Post by nameeb »

Ja ja , net terug van de laatste verkenning en 1 gedeelte is niet Greenbikers waardig. Dat wordt weeral wat aanpassen. Onze pijlenplaatsers zullen goed bij de pinken moeten zijn om de aanpassingen te onthouden. Goed nieuws komt van de beste buienradar die er is:http://www.yr.no/place/Belgium/Flanders ... /long.html . Check die maar eens af! Alleen donderdag regent het nog, vanaf dan wordt het droger.
Gé claxon
Mountainbiker

Post by Gé claxon »

Hi greenie's,
kom ook af met enkele sasbikers :bounce:
Altijd TOP-organisatie =D>
Veel succes.

Groeten Gé.
snelleeddy
Mountainbiker

Post by snelleeddy »

nameeb wrote:Ja ja , net terug van de laatste verkenning en 1 gedeelte is niet Greenbikers waardig. Dat wordt weeral wat aanpassen. Onze pijlenplaatsers zullen goed bij de pinken moeten zijn om de aanpassingen te onthouden. Goed nieuws komt van de beste buienradar die er is:http://www.yr.no/place/Belgium/Flanders ... /long.html . Check die maar eens af! Alleen donderdag regent het nog, vanaf dan wordt het droger.
Idd gstrn met enkele Geenies de grote lussen gereden, wou dat ik zondag de grote afstand kon rijden, zeer leuke stukken in :-). Hebben ons gstrn geamuseerd! Soit zondag staan de Greenies er om jullie een leuke bike-ervaring te laten beleven!!
bip bip
Mountainbiker
Location: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Cervélo Aspero gravel

Post by bip bip »

Het lijkt er sterk op dat we jullie na enkele regenedities nog eens een zomertoertocht zullen kunnen aanbieden zonder regen :bounce: .

http://www.gva.be/nieuws/weer/bornem/" onclick="window.open(this.href);return false;

vrijdag en zaterdag houden we het ook al droog, de tracks kunnen dus nog wat uitdrogen tegen zondag.
Zaterdag pijlen we uit en evalueren we nog enkele delicate passages.

grt,
bip bip
ceto
Mountainbiker

Post by ceto »

de singletracks komen ook af met enkele bikers voor de 72 km als er niet teveel modder ligt
kan er iemand zeggen van af wanneer je kan inschrijven? wij moeten van 75 km ver komen.
tot zondag
Post Reply