wegens dienst op werk( hartpijn)
Zo 02/06/2013 Biron :: Rando VTT de Biron
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Cube Power
- Mountainbiker
Re: Zo 02/06/2013 Biron :: Rando VTT de Biron
Post by Cube Power »
Kan er iemand zijn ervaringen delen over deze organisatie? Normaal had ik zaterdag de Hagelandse chrono gaan rijden, maar mijn dochters hebben die dag hun schoolfeest. Dus wil ik deze in Bron eens rijden.
- MaC'Red
- Mountainbiker
het zou dit weekend de 6de keer zijn dat ik deze rando rij, vorig jaar een nieuw parcours voor de wielen gekregen en dit jaar zou het voor 80% identiek zijn maar daar stoor ik me niet aan want het was een redelijk pittig tracé met leuke singletracks en natuurlijk klimmen en dalen.
Ik ken de streek daar vrij goed maar toch hebben ze me nog verrast en dat elk jaar opnieuw.
Wie deze gaat rijden zal er zich niet vervelen, op 30 juni is er trouwens enkele kms verder te Petit han bij Durbuy ook een rando van hetzelfde kaliber.
Ik rij zondag met een Merida Big Nine en bijhorend Merida Multivan team tenue'ke met camera bij de hand
MaC'Red
Ik ken de streek daar vrij goed maar toch hebben ze me nog verrast en dat elk jaar opnieuw.
Wie deze gaat rijden zal er zich niet vervelen, op 30 juni is er trouwens enkele kms verder te Petit han bij Durbuy ook een rando van hetzelfde kaliber.
Ik rij zondag met een Merida Big Nine en bijhorend Merida Multivan team tenue'ke met camera bij de hand
MaC'Red
- Cube Power
- Mountainbiker
Post by Cube Power »
Mercie bro... euh Izirajder 
Filmke heeft mij kunnen overtuigen, ziet er daar best aantrekkelijk rijden uit.
Ga je ook mee Izirajder?
Thx Mcred, dan komen we elkaar mi misschien tegen
Filmke heeft mij kunnen overtuigen, ziet er daar best aantrekkelijk rijden uit.
Ga je ook mee Izirajder?
Thx Mcred, dan komen we elkaar mi misschien tegen
Deze gereden vandaag. Mooi tochtje. Wel nog vrij vettig in de bossen. Verschillende leuke singeltrackjes en amper asfalt. Uiteindelijk wel de lus van de 75 laten vallen.
Soms wel goed kijken voor de pijlen. Maar voor de rest super in orde. Goede bevoorradingen en goede afspuitslagen die absoluut nodig waren vandaag.
Soms wel goed kijken voor de pijlen. Maar voor de rest super in orde. Goede bevoorradingen en goede afspuitslagen die absoluut nodig waren vandaag.
- MaC'Red
- Mountainbiker
Voor de 6de keer deze tocht gereden en ja vandaag was het de meest vettige editie van de 6, op de een of andere manier stoorde ik me er hier veeeel minder aan dan bij ons hier in de vlaanders.
Gestart voor de 55 km maar na de 2de bev. dan maar de 40 gaan volgen
Een video van deze VTT volgt nog deze week
Binnen dit en 4 weken terug aan de start voor de 14ème randonnée VTT de DURBUY op 30 juni !!!
MaC'Red
Gestart voor de 55 km maar na de 2de bev. dan maar de 40 gaan volgen
Binnen dit en 4 weken terug aan de start voor de 14ème randonnée VTT de DURBUY op 30 juni !!!
MaC'Red
-
Willemc
- Mountainbiker
Ik lees er hier niets over, maar op deze site stond wél een foute postnummer voor deze rando opgegeven. De opgegeven postnummer correspondeerde met Biron bij Ciney, provincie Namen, terwijl de tocht in Biron, provincie Luxemburg verreden werd ...
Na ong 200km vruchteloos afgelegd te hebben, nadien gezien dat de correcte gegevens op hat Waalse forum vermeld werden.
Wij stonden op de markt te Biron, bij Ciney dus, samen met nog enkele ongelukkigen te koekeloeren ... niet echt prettig op de eerste echte zonnige bikedag sinds lang.
Vergissen is menselijk natuurlijk, hopelijk wordt dit in de toekomst beter gecontroleerd.
Na ong 200km vruchteloos afgelegd te hebben, nadien gezien dat de correcte gegevens op hat Waalse forum vermeld werden.
Wij stonden op de markt te Biron, bij Ciney dus, samen met nog enkele ongelukkigen te koekeloeren ... niet echt prettig op de eerste echte zonnige bikedag sinds lang.
Vergissen is menselijk natuurlijk, hopelijk wordt dit in de toekomst beter gecontroleerd.
-
_anonymus_
- Mountainbiker
Post by _anonymus_ »
Jullie hebben daar toch een toerke gereden, dan?Willemc wrote:Ik lees er hier niets over, maar op deze site stond wél een foute postnummer voor deze rando opgegeven. De opgegeven postnummer correspondeerde met Biron bij Ciney, provincie Namen, terwijl de tocht in Biron, provincie Luxemburg verreden werd ...
Wij stonden op de markt te Biron, bij Ciney dus, samen met nog enkele ongelukkigen te koekeloeren ... niet echt prettig op de eerste echte zonnige bikedag sinds lang.![]()
- johan687
- Mountainbiker
Een eerste test met mijne nieuwe haibike 29 er gedaan, alleen wat vuil
geworden op de 75km, en zelf ook weer afgezien, juist boven geraakt naar
de 3 de bevoorrading, maar dat t'is wel een vtt tocht hè,
maar een douche een pain saucisse, een orvalleke
of 2 en naar huis en niet in slapen op terug tocht
geworden op de 75km, en zelf ook weer afgezien, juist boven geraakt naar
de 3 de bevoorrading, maar dat t'is wel een vtt tocht hè,
maar een douche een pain saucisse, een orvalleke
of 2 en naar huis en niet in slapen op terug tocht
Last edited by johan687 on Tue 04 Jun 2013 22:45, edited 1 time in total.