Zo 02/06/2013 Bornem :: Zomer MTB Tocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Murdock
Mountainbiker
Location: Lapierre X-control 829 - Lapierre X-Control 510 - Cube Reaction HPA Pro 29

Re: Zo 02/06/2013 Bornem :: Zomer MTB Tocht

Post by Murdock »

Zoals gewoonlijk tracht ik vroeg te starten, dus leg maar een T-shirt XL klaar :-D
Ik reken al niet meer op een droge omloop, ik durf alleen nog maar hopen dat het niet regent bij de start.

@ bipbip - is stuurbord 666 al besproken, anders wil ik daar wel mee rondrijden ... :wink: :wink:
erwin.91
Mountainbiker

Post by erwin.91 »

Ik kom ook af.

Hoe ligt het parcours der bij tegewoordig ?
bip bip
Mountainbiker
Location: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Cervélo Aspero gravel

Post by bip bip »

Murdock wrote:Zoals gewoonlijk tracht ik vroeg te starten, dus leg maar een T-shirt XL klaar :-D
Ik reken al niet meer op een droge omloop, ik durf alleen nog maar hopen dat het niet regent bij de start.

@ bipbip - is stuurbord 666 al besproken, anders wil ik daar wel mee rondrijden ... :wink: :wink:
Murdock, in La Reid heeft dat startnummer 666 mij anders fameus doen afzien, al zal het niet echt aan het nummer gelegen hebben :-D

@ Erwin.91: morgenavond is er nog een parcoursverkenning, daarna volgt nog een update. Na het uitpijlen
op zaterdag volgt nog een laatste stand van zaken omtrent de staat van het parcours.

grt,
bip bip
erwin.91
Mountainbiker

Post by erwin.91 »

bip bip wrote:
Murdock wrote:Zoals gewoonlijk tracht ik vroeg te starten, dus leg maar een T-shirt XL klaar :-D

Murdock, in La Reid heeft dat startnummer 666 mij anders fameus doen afzien, al zal het niet echt aan het nummer gelegen hebben :-D

@ Erwin.91: morgenavond is er nog een parcoursverkenning, daarna volgt nog een update. Na het uitpijlen
op zaterdag volgt nog een laatste stand van zaken omtrent de staat van het parcours.

grt,
bip bip
Thx bip bip, ik volg het hier wel :wink:
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

Dankzij de reclame van bip bip op de topic van Vrasene (zat.23/02/2013) deze genoteerd in mijn mtb agenda met vette stift. Ik kom vanuit de westfluten afgezakt om in een heerlijke streek te rijden,de organisatie te leren kennen en natuurlijk ook om wa flyerkes van onze tt te droppen!! Ben benieuwd wat deze mountainbikeclub uit zijn hoed tovert :-k De commentaren zijn alvast lovend. =D> Veel succes met de organisatie zondag!!
dingo 8)
snelleeddy
Mountainbiker

Post by snelleeddy »

https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/ ... 2584_n.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Weer of geen weer, maar we denken +++ Voor iedere deelnemer PASTA!! En dat in combinatie met een Italiaans kleurig startnummer : -)
nameeb
Mountainbiker
Location: Kona , Epic S Works , Carbon Lefty Dirty Harry 29er

Post by nameeb »

Sinds zondag nog wat gesleuteld aan een deel van het parcours met de derde bevoorrading op een andere plaats dan oorspronkelijk. Pff weeral geen gemakkelijke oefening, maar de echte afstanden zijn momenteel de volgende: 27 km , 42 km, 56,2 km en 71,5 km. Morgen volgt er nog een verkenning, daarna is het natuurlijk mogelijk dat er nog aanpassingen zijn. ik hou jullie op de hoogte
John kanon
Mountainbiker

Post by John kanon »

snelleeddy wrote:
John kanon wrote:ligt dat stukske singletrack in die industriezone terug in jullie traject?

Den John
Als je het stuk bedoeld achter "Capsugel" en tss Beherman European / DHL magazijnen?
We hebben er alleszins afgelopen zaterdag gemaaid en met de schop een aantal verbeteringswerken uitgevoerd..

Jammer voor ons heeft de eigenaar, de inmiddels toch al jonge boompjes allen gekortwiekt tot à maaiveld, de heuvels liggen er voorlopig wel nog.

Bezie het als een technische lus, die je best rustig op kleiner verzet kan nemen.
Voor sommigen een leuk toetje, voor andere.. geen probleem zij kunnen perfect het asfalt volgen(rechtdoor).

Morgen zal parcours-bouwer Nameeb mogelijk verdere toelichting geven!
Ikzelf zal het asfalt wel volgen want dat singletrackgedeelte vind ik maar niets. Niet Greenbikers-waardig!!!

Den John
IC
Mountainbiker
Location: Scott Scale 910 / Scott Scale 29" - 2 x 10 / On-One Scandal 26" - 1 X 9

Post by IC »

John kanon wrote:
snelleeddy wrote:
John kanon wrote:ligt dat stukske singletrack in die industriezone terug in jullie traject?

Den John
Als je het stuk bedoeld achter "Capsugel" en tss Beherman European / DHL magazijnen?
We hebben er alleszins afgelopen zaterdag gemaaid en met de schop een aantal verbeteringswerken uitgevoerd..

Jammer voor ons heeft de eigenaar, de inmiddels toch al jonge boompjes allen gekortwiekt tot à maaiveld, de heuvels liggen er voorlopig wel nog.

Bezie het als een technische lus, die je best rustig op kleiner verzet kan nemen.
Voor sommigen een leuk toetje, voor andere.. geen probleem zij kunnen perfect het asfalt volgen(rechtdoor).

Morgen zal parcours-bouwer Nameeb mogelijk verdere toelichting geven!
Ikzelf zal het asfalt wel volgen want dat singletrackgedeelte vind ik maar niets. Niet Greenbikers-waardig!!!

Den John

Het is het feit dat ieder zijn eigen mening mag hebben dat ons mens maakt! Asfalt of technische lus: succes aan iedereen!
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker

Post by BerggeitCasualFietser »

Laat het aub wat droog blijven, voor de weinige keren dat ik nog eens in eigen buurt rij...
Post Reply