Ik reken al niet meer op een droge omloop, ik durf alleen nog maar hopen dat het niet regent bij de start.
@ bipbip - is stuurbord 666 al besproken, anders wil ik daar wel mee rondrijden ...
Murdock, in La Reid heeft dat startnummer 666 mij anders fameus doen afzien, al zal het niet echt aan het nummer gelegen hebbenMurdock wrote:Zoals gewoonlijk tracht ik vroeg te starten, dus leg maar een T-shirt XL klaar![]()
Ik reken al niet meer op een droge omloop, ik durf alleen nog maar hopen dat het niet regent bij de start.
@ bipbip - is stuurbord 666 al besproken, anders wil ik daar wel mee rondrijden ...![]()
Thx bip bip, ik volg het hier welbip bip wrote:Murdock, in La Reid heeft dat startnummer 666 mij anders fameus doen afzien, al zal het niet echt aan het nummer gelegen hebbenMurdock wrote:Zoals gewoonlijk tracht ik vroeg te starten, dus leg maar een T-shirt XL klaar![]()
@ bipbip - is stuurbord 666 al besproken, anders wil ik daar wel mee rondrijden ...![]()
![]()
@ Erwin.91: morgenavond is er nog een parcoursverkenning, daarna volgt nog een update. Na het uitpijlen
op zaterdag volgt nog een laatste stand van zaken omtrent de staat van het parcours.
grt,
bip bip
Post by dark dingo »
Post by snelleeddy »
Post by John kanon »
Ikzelf zal het asfalt wel volgen want dat singletrackgedeelte vind ik maar niets. Niet Greenbikers-waardig!!!snelleeddy wrote:Als je het stuk bedoeld achter "Capsugel" en tss Beherman European / DHL magazijnen?John kanon wrote:ligt dat stukske singletrack in die industriezone terug in jullie traject?
Den John
We hebben er alleszins afgelopen zaterdag gemaaid en met de schop een aantal verbeteringswerken uitgevoerd..
Jammer voor ons heeft de eigenaar, de inmiddels toch al jonge boompjes allen gekortwiekt tot à maaiveld, de heuvels liggen er voorlopig wel nog.
Bezie het als een technische lus, die je best rustig op kleiner verzet kan nemen.
Voor sommigen een leuk toetje, voor andere.. geen probleem zij kunnen perfect het asfalt volgen(rechtdoor).
Morgen zal parcours-bouwer Nameeb mogelijk verdere toelichting geven!
John kanon wrote:Ikzelf zal het asfalt wel volgen want dat singletrackgedeelte vind ik maar niets. Niet Greenbikers-waardig!!!snelleeddy wrote:Als je het stuk bedoeld achter "Capsugel" en tss Beherman European / DHL magazijnen?John kanon wrote:ligt dat stukske singletrack in die industriezone terug in jullie traject?
Den John
We hebben er alleszins afgelopen zaterdag gemaaid en met de schop een aantal verbeteringswerken uitgevoerd..
Jammer voor ons heeft de eigenaar, de inmiddels toch al jonge boompjes allen gekortwiekt tot à maaiveld, de heuvels liggen er voorlopig wel nog.
Bezie het als een technische lus, die je best rustig op kleiner verzet kan nemen.
Voor sommigen een leuk toetje, voor andere.. geen probleem zij kunnen perfect het asfalt volgen(rechtdoor).
Morgen zal parcours-bouwer Nameeb mogelijk verdere toelichting geven!
Den John
Post by BerggeitCasualFietser »