Carbon Trek 9.8 is herrezen en model 2005 geworden...

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

P° wrote:Als uwe dealer zegt dat hij een half uur aan de telefoon heeft liggen discussiëren met Trek en nog bot vangt,dan moét je wel zelf iets doen hé Gf.Wat kan ik nu tegen diene mens nog zeggen als hij alles al heeft geprobeerd?
OK als dat zo is, maar ik weet uit vorige gevallen dat er soms dagen en dagen na elkaar aan de telefoon is gediscuteerd soms maar enkele minuten, soms ook tientallen minuten en dat de dealer toch zijn slag heeft thuis gehaald. (gaat over ne scott comp racing waarvan de onderbuis zomaar door midden brak, en over een fisher) diene scott da gaven ze ook nie af, da kon voor hen enkel door ongeval maar de dealer heeft het wel voor elkaar gekregen. Is wel ene die heel wat scott bikes omzet per jaar (als je snapt wat ik bedoel :wink: ). Met ene keer een half uurke discuteren gaat ge er nie komen zenne ge moet echt ne dealer hebben met haar op de tanden.
roy
Mountainbiker
Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC

Post by roy »

catchup! wrote:achter 't hoekske hier woont Lies Martens, ge weet wel, Klant of Koning... 8)

Nee serieus, dreig met verdere stappen, je bent in uw recht. Tenzij er iets in de trant van 'TREK behoudt zich het recht voor eventuele twijfelachtige garantiegevallen te weigeren' of zoiets in hun garantievoorwaarden staat... en dan nog..

Prachtig idee we moeten, ons niet laten doen. =D>
catchup!
Mountainbiker

Post by catchup! »

Maakt een grote kans om het scherm te halen denk ik. Trek = de fiets van Lance Armstrong, enz enz...
+ iedereen beroemd 8)
Mountainbiker
Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Post by »

catchup! wrote:Ik begrijp er geen snars van. Ze moeten toch makkelijk ongevalschade kunnen onderscheiden van een 'normale' scheur? Komaan zeg, en dat voor zo'n naam. Dat heb ik nog nooit gehoord.
Hoe kan je nu bewijzen dat een framebreuk NIET als gevolg van een ongeval of een andere abnormale belasting is??
Heb je de foto's gezien op de eerste post?Mijn frame-vorm is dus nog intact hé,tis enkel door een steil niveauverschil al afdalend met de fiets te nemen dat mijn frame het begaf..Goh,ik ben echt pissed,kmoet mezelf echt inhouden...
Mountainbiker
Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Post by »

catchup! wrote:Maakt een grote kans om het scherm te halen denk ik. Trek = de fiets van Lance Armstrong, enz enz...
+ iedereen beroemd 8)
Dat hou ik het liefst als laatste achter de hand,op de Klant of Koning manier iets afdwingen.Kmoet nadien eventueel nog bij Trek terecht kunnen hé.Dat geeft me ook de tijd om aan mijn X-factor te werken... :lol: :lol: :lol: Kzal misschien al een Mountainbike.be tenue aanschaffen..
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

P° wrote:
catchup! wrote:Maakt een grote kans om het scherm te halen denk ik. Trek = de fiets van Lance Armstrong, enz enz...
+ iedereen beroemd 8)
Dat hou ik het liefst als laatste achter de hand,op de Klant of Koning manier iets afdwingen.Kmoet nadien eventueel nog bij Trek terecht kunnen hé.Dat geeft me ook de tijd om aan mijn X-factor te werken... :lol: :lol: :lol: Kzal misschien al een Mountainbike.be tenue aanschaffen..
helpt zo een tenueken tegen een gebroken kader?

neen maaar als we eens actie moeten ondernemen tegen trek, als er 250 ma neen mailtje suurt naar trek dat ze NOOIT nog iets trek achtigs zullen kopen, dan draaien ze misschien bij?
Zorg dan wel voor een type brief die iederen dan kan paste-copy'en. Zo een beetje zoals Amnesty International.

Streets
Gertus
Mountainbiker

Post by Gertus »

Mmmm ff logisch redeneren.

a)Zoek via de klantendienst of je dealer uit welke persoon(en) over dat garantiegeval binnen trek hun zeggenschap geven en zoek uit welke personen verantwoordelijk zijn voor de commerciële kant van de streek vanwaar jij bent (of kader gekocht hebt)

b)Contacteer al deze personen en zorg evoor dat je ZEKER! no mather what een persoonlijke afspraak met elk van deze heren kan maken! (mindens met de commercieel verantwoordelijke, vb vertegenwoordiger)

c)Bereid je voor, en argumenteer met correctheid (verkoopspraatje houden) Geef daar eventueel enige subtiele aanleidingen aan tot ruchtbaarheid maken van het probleem etc etc

en ik vermoed dat je je garantie kaderke krijgen gaat...

vraagt wat werk maar dat is het waard vermoed ik. Maar zorg zeker voor die persoonlijke afspraak!

Greetz
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

Misschien is dit ook wel een mogelijkheid, dit valt toch onder de noemer pesten
http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=10970

Streets
Mountainbiker

Post by »

Streets wrote:
P° wrote:
+ iedereen beroemd 8)
helpt zo een tenueken tegen een gebroken kader?

neen maaar als we eens actie moeten ondernemen tegen trek, als er 250 ma neen mailtje suurt naar trek dat ze NOOIT nog iets trek achtigs zullen kopen, dan draaien ze misschien bij?
Zorg dan wel voor een type brief die iederen dan kan paste-copy'en. Zo een beetje zoals Amnesty International.

Streets
Thanx Streets voor het voorstel,maar die mensen spammen is echt wel één van de laatste dingen,op zich een beetje zoals de Klant of Koning-methode,mijn punt is dat ik bij die mensen terecht wil kunnen en het principieel niet wil afdwingen op zo'n manier.Mijn werkgever is ook aangepakt op K of K op zo'n chantage-achtige manier..Heb net Der Gertus zijn bericht gelezen,das éen van de manieren waar ik mij het meest in kan stellen.Werk aan de winkel morgen...
Mountainbiker

Post by »

Toch nog dit antwoord gekregen van Trek,kan er mij iemand al verklappen wat de 'crash-replacement' regeling betekent voor ik naar mijn dealer stap?

Beste ,

Wat betreft de beoordeling van uw garantie ga ik af op de ervaring en kennis van onze European Warranty department.

Uiteraard begrijp ik uw teleurstelling.

Trek heeft voor dit soort gevallen overigens een crash-replacement regeling. Voor meer informatie hierover verwijs ik u door naar uw dealer.

Met vriendelijke groet,

xxxxxxxxxxxx xxxxxxxxx

-Customer Service Supervisor

Benelux & France

Bikeurope B.V. / Trek Europe

Basicweg 12a

3821 BR Amersfoort

The Netherlands

www.trekbikes.com www.fisherbikes.com www.kleinbikes.com
Post Reply