Time ATAC XS versus XC pedalen
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- Dickie
- Mountainbiker
Re: Time ATAC XS versus XC pedalen
Even
: als je voor de cleats vrij 'ondiep' schoeisel hebt, klapperen de schoenen dan ook op de Timepedalen zoals bij Eggbeaters?
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
Re: Time ATAC XS versus XC pedalen
De voorbije jaren heb ik vaak problemen gehad met de knie. Nu heb ik éindelijk de oorzaak gevonden en na operatie zou ik 100% pijnvrij moeten rijden.
Echter wil ik niks aan het toeval overlaten en kiezen voor pedalen met zoveel mogelijk 'foutenmarge'. En ja, ik heb al héél grondige positie-analyses achter de rug, maar dan nog….
Momenteel rij ik met CB Candy, deze hebben een float van 3°, de Time Atac XC heeft 5°. Wat is jullie mening hierover ? Iemand negatieve ervaringen met deze Time pedalen, het gaat concreet over de XC8 Carbon??
Bedankt !
Echter wil ik niks aan het toeval overlaten en kiezen voor pedalen met zoveel mogelijk 'foutenmarge'. En ja, ik heb al héél grondige positie-analyses achter de rug, maar dan nog….
Momenteel rij ik met CB Candy, deze hebben een float van 3°, de Time Atac XC heeft 5°. Wat is jullie mening hierover ? Iemand negatieve ervaringen met deze Time pedalen, het gaat concreet over de XC8 Carbon??
Bedankt !