ATB Cross

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
spritser
Mountainbiker

Re: ATB Cross

Post by spritser »

Ik heb dit een paar geleden ook gehad maar dan door een motorcrossongeval.
toen hebben ze bij mij een nieuwe voorste kruisband gemaakt van een spier in mijn bil :-D
na 6 maand mocht ik toen met speciale braces terug op de moto beginnen.
dus veel succes met de operatie en de revalidatie
tek-zotic
Mountainbiker

Post by tek-zotic »

ai dat is klote,
hopelijk verloopt de revalidatie vlot en snel en zien we die tutters weer rondrijden :p
DuCCie
Mountainbiker

Post by DuCCie »

Dimme wrote:@Duccie: ik stond wel in da groepke. Dieje mee zenne lichteblauwe rijd ook mee in de C, dieje mee zenne GT is Jakke-pompier van hier opt forum. Ik heb ne zwarte Trigon mqc-10 (en ik denk nie da er hier in Belgie er zo 5 rondbollen :) )
Ach zo, dan hem ik wsl just gemist. Heb alleen die twee zien staan en die me zenne blauwe klaagde ook van nen hoge hartslag en nie vooruit geraken en heeft ook nie uitgereden 'die rijd met nen centurion als ik nie vergis).
Dirty Daddy
Mountainbiker
Location: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)

Post by Dirty Daddy »

DuCCie wrote:
Dimme wrote:@Duccie: ik stond wel in da groepke. Dieje mee zenne lichteblauwe rijd ook mee in de C, dieje mee zenne GT is Jakke-pompier van hier opt forum. Ik heb ne zwarte Trigon mqc-10 (en ik denk nie da er hier in Belgie er zo 5 rondbollen :) )
Ach zo, dan hem ik wsl just gemist. Heb alleen die twee zien staan en die me zenne blauwe klaagde ook van nen hoge hartslag en nie vooruit geraken en heeft ook nie uitgereden 'die rijd met nen centurion als ik nie vergis).
Ik stond ook in da groepke...dieje blauwe = Granville....Dimme droeg uitrusting van Sky... die met GT uitrusting van MTB De Slijkfretters met relame van Suskewiet...ikzelf droeg uitrusting van Chaos op "nen trial met zadel op"( 29" specialized in 15,5" uitvoering) :-"
Goohooni
Mountainbiker

Post by Goohooni »

hoe laat start de b reeks morgen? vind nergens die informatie
Ilpirato
Mountainbiker

Post by Ilpirato »

Klote om zo het seizoen nu al te beeindigen..hopelijk wel weer van de partij volgend seizoen en de mogelijkheid om in het najaar/winter weer conditie op te gaan bouwen! Succes!!

Starttijden staan het kopje: "Kalender 2013" . Eerst krijg je kalender en daaronder de startijden voor zowel de zondag-races als de zaterdag races. B-klasse: 11.30

Misschien tot morgen...weet nog niet of het lukt met het werk!

gr.
spritser
Mountainbiker

Post by spritser »

vandaag hebben we een mooi parkoer voorgeschoteld gekregen.
Ik was bang dat het vettig zou zijn maar dat was dus nergens voor nodig :-D
ook met veschillende mensen van de D reeks staan babbelen
toch een plezante reeks :-D

Gr christof
auel neides
Mountainbiker

Post by auel neides »

Goede wedstrijd gereden vandaag, parcour vond ik top. Zeker voor de weersomstandigheden de afgelopen dagen.
tek-zotic
Mountainbiker

Post by tek-zotic »

parcours was top met de regen van de afgelopen weken.
me wel geërgerd aan 1 persoon: was aan het verkennen en kon heel makkelijk even opzij, ik roep 5 keer (we waren in de laatste ronde aan het strijden voor de eerste plaats), gaat niet opzij en geeft geen reactie, dan roep ik iets minder koosher maar dat hoort hij wel en dan gaat hij" op mijn bakkes kloppe sebiet"
zwolle
Mountainbiker
Location: scott scale RC , specialized epic expert , zanatta z88

Post by zwolle »

knappe organisatie

veel moeite ingestoken door de mensen daar , heel het weekend hard aangewerkt om zo goed mogelijk omstandigheden aan te bieden
zelfs zaterdags nog veel slijk proberen te vermijden

en nu hopen op goed weer volgende week dan is dat ook prima parcours
Post Reply