Carbon Trek 9.8 is herrezen en model 2005 geworden...

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Post Reply
cubeke
Mountainbiker

Post by cubeke »

Dzjowie wrote:
Magura wrote:Verwijs naar dezen Topic en zeg dat dit voor Trek héél slechte reclame is. Misschien willen ze dan nog iets doen? #-o
Idd. Roert u maar zoals een duivel in een wijwatervatje. Vergeet niet dat er op dit forum zowat 3000 man is aangesloten, en nog 'ns x aantal personen dagelijks kijkt.

Ik zou die mensen in niet al te fijnzinnige bewoordingen duidelijk maken dat hun reputatie eraan is als ze dit standpunt volhouden. BTW, hun reputatie LIGT dus ook wel degelijk aan diggelen op dit moment...
Inderdaad 3000€ voor levenslange garantie, en dan hopen dat ge een nieuw krijgt als ge iets voor hebt ,net als met de lotto meedoen.En het gebeurt toch vaak voor, als ik de topic lees. Wss verkoopsargument anders aan de straatstenen niet kwijt. Persoonlijk zou ik er binnen 30 jaar niet meer mee willen bollen, dus 5 jaar garantie en 1000€ korting zou ik een beter deal noemen.
JeTeR
Mountainbiker
Location: Trek Supercaliber 9.9 AXS P1 + Specialized S-Works HT

Post by JeTeR »

JanMan wrote:
catchup! wrote:Hoe kan je nu bewijzen dat een framebreuk NIET als gevolg van een ongeval of een andere abnormale belasting is??
Bijna onmogelijk te bewijzen.
En waarom zou je dat moeten bewijzen?
Dat Trek maar eens het tegendeel bewijst dan...
catchup!
Mountainbiker

Post by catchup! »

achter 't hoekske hier woont Lies Martens, ge weet wel, Klant of Koning... 8)

Nee serieus, dreig met verdere stappen, je bent in uw recht. Tenzij er iets in de trant van 'TREK behoudt zich het recht voor eventuele twijfelachtige garantiegevallen te weigeren' of zoiets in hun garantievoorwaarden staat... en dan nog..
Magura
Mountainbiker
Location: 4x alu, 1x krakbon, 1x tita + dolf, 1x tita 29",1x Cust Tec SingleSpeed, 1x staal, 1x tita zand

Post by Magura »

JeTeR wrote:
JanMan wrote:
catchup! wrote:Hoe kan je nu bewijzen dat een framebreuk NIET als gevolg van een ongeval of een andere abnormale belasting is??
Bijna onmogelijk te bewijzen.
En waarom zou je dat moeten bewijzen?
Dat Trek maar eens het tegendeel bewijst dan...
Inderdaad: "men is onschuldig zolang het tegendeel bewezen is", of hoe zegt men dat #-o
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

Laat mij u de volgende raad geven, laat uwe dealer er zich niet bij neerleggen hé, blijven aandringen helpt wel in de meeste gevallen (spreek uit ondervinding) ze proberen er natuurlijk eerst onderuit te komen maar indien uwe dealer er zich niet bij neerlegt en steeds maar blijft aandringen (iedere dag telefoneren) ben ik zeker dat ze zullen bijdraaien. Alles hangt echter af van de goodwil en doorgedrevenheid van uwe fietsboer af, hopelijk is hij een officiele dealer en indien dit is dan moet da gewoon in orde komen.
Mountainbiker
Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Post by »

Kzal dat ook doen,heb nog een mail naar Trek gestuurd maar vandaag had ik veel goesting om gans da boeleke in de container te kappen,man,wat n miserie zeg.Morgen eens zien of ik rechtstreeks naar Trek kan bellen.
Gf biker
Mountainbiker

Post by Gf biker »

P° wrote:Kzal dat ook doen,heb nog een mail naar Trek gestuurd maar vandaag had ik veel goesting om gans da boeleke in de container te kappen,man,wat n miserie zeg.Morgen eens zien of ik rechtstreeks naar Trek kan bellen.
Ik zou toch uwe dealer het werk laten doen hoor, als ge zelf teveel in da potje gaat roeren denk ik da ge op ne misse gaat komen. Wees er wel zeker van dat je dealer alles in het werk zal stellen om zijn gelijk te halen want dat is heel belangrijk. Hij moet er ook zijne tijd willen insteken en zoveel mogelijk contact met trek nemen, indien nodig elke dag zonder af te laten. Hou er dus rekening mee dat daar een pak tijd in kruipt en wees er zeker van dat uwe dealer deze er ook wil insteken. Van hem hangt dus alles af.
Jack77
Mountainbiker

Post by Jack77 »

P° wrote:Kzal dat ook doen,heb nog een mail naar Trek gestuurd maar vandaag had ik veel goesting om gans da boeleke in de container te kappen,man,wat n miserie zeg.Morgen eens zien of ik rechtstreeks naar Trek kan bellen.
Een welgemeend (en dus zeker niet ironisch): veel succes!
Mountainbiker
Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Post by »

Gf biker wrote:
Ik zou toch uwe dealer het werk laten doen hoor, als ge zelf teveel in da potje gaat roeren denk ik da ge op ne misse gaat komen. Wees er wel zeker van dat je dealer alles in het werk zal stellen om zijn gelijk te halen want dat is heel belangrijk. Hij moet er ook zijne tijd willen insteken en zoveel mogelijk contact met trek nemen, indien nodig elke dag zonder af te laten. Hou er dus rekening mee dat daar een pak tijd in kruipt en wees er zeker van dat uwe dealer deze er ook wil insteken. Van hem hangt dus alles af.
Als uwe dealer zegt dat hij een half uur aan de telefoon heeft liggen discussiëren met Trek en nog bot vangt,dan moét je wel zelf iets doen hé Gf.Wat kan ik nu tegen diene mens nog zeggen als hij alles al heeft geprobeerd?
JanMetDePet
Mountainbiker

Post by JanMetDePet »

Wansmakelijk om zoiets te vernemen...3000 Euro naar de kl***...zoiets moet aan de grote klok gehangen worden. Wie runt hier de mountainbike.be site? Kan dit niet op de homepage gepost worden? .... TREK verdient niet beter !!!

JanMetDeTrekSucksPet
Post Reply