Ik wou net dezelfde vraag postenJames Jeuris wrote:iemand info van de omloop in hooge mierde?
![]()
![]()
ATB Cross
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- auel neides
- Mountainbiker
Re: ATB Cross
Post by auel neides »
- zwolle
- Mountainbiker
- Location: scott scale RC , specialized epic expert , zanatta z88
Goohooni wrote:en bijkomend: moddergevoelig?auel neides wrote:Ik wou net dezelfde vraag postenJames Jeuris wrote:iemand info van de omloop in hooge mierde?
![]()
![]()
het is een bosparcours dus normaal niet moddergevoelig , vorig jaar lag het ook goed droog en toen was het ook geen schitterend weer als ik me goed herinner
al weet je bij deze hoeveelheden regen nooit he'
-
Dimme
- Mountainbiker
Hooge Mierde was verleden jaar schitterend weer :) Achteraf toen zelfs nog de MTB City Challenge gaan doen in Antwerpen in snikhete temperaturen van 30 graden en meer.
Twijfel nog of ik ga meedoen. Dit weekend moet ik zowel zaterdag als zondag even gaan werken en aangezien ik persoonlijk vond dat mijn resultaten serieus de wensen overlieten (van zodra ik even int rood ging geraakte ik niet meer vooruit) heb ik toch maar eens bloed laten trekken en jawel hoor... zelfde probleem als verleden jaar: weer tekenbeet gehad dus ga het hoogstwaarschijnlijk weer een aantal maanden rustig aan moeten doen
Twijfel nog of ik ga meedoen. Dit weekend moet ik zowel zaterdag als zondag even gaan werken en aangezien ik persoonlijk vond dat mijn resultaten serieus de wensen overlieten (van zodra ik even int rood ging geraakte ik niet meer vooruit) heb ik toch maar eens bloed laten trekken en jawel hoor... zelfde probleem als verleden jaar: weer tekenbeet gehad dus ga het hoogstwaarschijnlijk weer een aantal maanden rustig aan moeten doen
- kristof gilis
- Mountainbiker
Post by kristof gilis »
Das klote Dimme, goed recupereren!!Dimme wrote:Hooge Mierde was verleden jaar schitterend weer :) Achteraf toen zelfs nog de MTB City Challenge gaan doen in Antwerpen in snikhete temperaturen van 30 graden en meer.
-
Dimme
- Mountainbiker
Merci Kristof
En alsof dat nog niet genoeg was kreeg ik gisterenavond ook nog telefoon van de dokter dat ik ,buiten dat ik op Lyme positief testte, ook nog te horen dat ik klierkoorts heb dus einde verhaal voor dit jaar vrees ik
Ma coit... dan kom ik wel eens wa supporteren
En alsof dat nog niet genoeg was kreeg ik gisterenavond ook nog telefoon van de dokter dat ik ,buiten dat ik op Lyme positief testte, ook nog te horen dat ik klierkoorts heb dus einde verhaal voor dit jaar vrees ik
Man das ook kl*te seg. Kan da dak vorige week nog bij u gestaan heb?? Gij ree met die licht blauwe.... (merk weet ik nie meer) en uwe maat ree me nen GT. Anders heb ik nen verkeerde voor... LOLDimme wrote:Merci Kristof![]()
En alsof dat nog niet genoeg was kreeg ik gisterenavond ook nog telefoon van de dokter dat ik ,buiten dat ik op Lyme positief testte, ook nog te horen dat ik klierkoorts heb dus einde verhaal voor dit jaar vrees ik![]()
- auel neides
- Mountainbiker
Post by auel neides »
Indien iemand het parcour heeft verkend vandaag zou een update over ondergrond en verder parcourkennis meegenomen zijn, de firma dankt u 
-
Dimme
- Mountainbiker
@Duccie: ik stond wel in da groepke. Dieje mee zenne lichteblauwe rijd ook mee in de C, dieje mee zenne GT is Jakke-pompier van hier opt forum. Ik heb ne zwarte Trigon mqc-10 (en ik denk nie da er hier in Belgie er zo 5 rondbollen :) )
- Dirty Daddy
- Mountainbiker
- Location: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)
Post by Dirty Daddy »
Ook voor mij einde verhaal dit seizoen( & hoogst wrs jaar)...
10jaar geleden met het voetballen kruisbanden afgescheurd, reconstructie gehad en deze week heeft de orthopedist ondekt dat de reconstructie van de voorste niet gedaan is zoals het hoorde
, band staat véél te strak gespannen en is gegolfd,flexibiliteit is maar 75% van wat het zou moeten zijn
...21-06 gaan we de eerste keer onder het mes voor "shaving" van de meniscus & kraakbeen,nazicht van de mediale & laterale banden,toevoeging van bot greffe. Ook nemen ze staal van het weefsel van de kruisband zodoende ze dit kunnen bestellen bij de "weefselbank".Daarna gaan we bespreken wanneer we de 2de operatie kunnen plannen waar ze de huidige kruisband gaan verwijderen en een nieuwe reconstrueren...door verlof van zowel de behandelende arts als mezelf zal dit ten vroegste eind juli begin augustus zijn...en dan kunnen we beginnen revalideren
Dus geen ATB meer dit seizoen,evenals geen 24u van Westerlo,geen RDHF,geen Roc D'azur....enz
Maar nu hebben jullie er natuurlijk wel een fan bij want ga wel proberen van zoveel mogelijk te komen supporteren(en scouten
)
10jaar geleden met het voetballen kruisbanden afgescheurd, reconstructie gehad en deze week heeft de orthopedist ondekt dat de reconstructie van de voorste niet gedaan is zoals het hoorde
Dus geen ATB meer dit seizoen,evenals geen 24u van Westerlo,geen RDHF,geen Roc D'azur....enz
Maar nu hebben jullie er natuurlijk wel een fan bij want ga wel proberen van zoveel mogelijk te komen supporteren(en scouten