Pos/ Neg ervaringen met een verkoper/koper
Verkoop hier je komplete bike of het frame apart.
- G-m@n.
- Mountainbiker
Re: Pos/ Neg ervaringen met een verkoper/koper
correcte en snelle betaling van Josy!
Goede deal gedaan met auel neides
- nandino
- Mountainbiker
Goeie en correcte zaken gedaan met dustin
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
Post by madskatingcow »
Als er hier één iemand de knepen van het vak kent om de mensen hun tijd te verspillen : Kawa
Afbieden, afbieden... om de haverklap een bericht in mijn inbox en als hij heeft wat hij wil : 'ik heb al online besteld'
Dit is nu al de 2e maal, doe je het voor de sport misschien? Verspil de mensen hun tijd niet, waarvoor dank.
Afbieden, afbieden... om de haverklap een bericht in mijn inbox en als hij heeft wat hij wil : 'ik heb al online besteld'
Dit is nu al de 2e maal, doe je het voor de sport misschien? Verspil de mensen hun tijd niet, waarvoor dank.
madskatingcow wrote:Als er hier één iemand de knepen van het vak kent om de mensen hun tijd te verspillen : Kawa![]()
Afbieden, afbieden... om de haverklap een bericht in mijn inbox en als hij heeft wat hij wil : 'ik heb al online besteld'![]()
Gij zijt er ook rap bij om uw beklag in 't openbaar te komen doen.
Ik wil gerust de berichten hier laten zien....
Je vraagt 70€, ik bied 60€.
Niet akkoord, ik bied 70€ inclusief verzenden.
Lijken mij toch wel redelijke biedingen.... denk ik dan. En ook wel wat anders dan het afbieden waar jij je beklag over komt doen.
En als ik heb wat ik wil???
Je hebt mijn laatste bericht met bod van 70€ deze morgen al gelezen. (ja, ge kunt da zien)
Als je dan niet antwoord, wetende dat ik dringend een BB nodig heb, dan is het toch logisch dat ik gewoon online een BB ben gaan bestellen he...
Uit fatsoen laat ik vanmiddag toch nog even weten dat ik online ga shoppen, omdat ik er vanuit ga dat jij niet akkoord ging met mijn laatste bod van 70€ inclusief verzenden. PB's wel lezen maar niet beantwoorden komt bij mij toch zo over.
En dan ineens krijg ik wel onmiddellijk een antwoord
Maar dan zijt ge wel te laat he.....
- madskatingcow
- Mountainbiker
Post by madskatingcow »
1) Ik heb uw bericht gelezen voor ik naar mijn werk ging
2) Op mijn werk had ik in de voormiddag vergadering
3) In de namiddag bekijk ik mijn berichten, zie dat je een nieuw gestuurd hebt, maar het eerdere bericht van 's middags verwijderd hebt (daar blijft een notificatie van in de inbox staan. Inhoud van je bericht = ?). Ik beantwoord uw laatste bericht, 65 euro excl. verzenden.
4) Ge blijft over en weer mailen met het oog een lagere prijs te bedingen, goed wetende dat ge al besteld hebt
Waarom blijven mailen? Zeg dan dat ge al besteld hebt in plaats van mensen hun tijd te verdoen. Met de road bracket was het idem : je bleef maar mailen en mailen en toen had je ook al online besteld. En omdat het al de 2x maal is dat ik met jou dergelijke ervaring heb, een negatieve comment in dit topic.
2) Op mijn werk had ik in de voormiddag vergadering
3) In de namiddag bekijk ik mijn berichten, zie dat je een nieuw gestuurd hebt, maar het eerdere bericht van 's middags verwijderd hebt (daar blijft een notificatie van in de inbox staan. Inhoud van je bericht = ?). Ik beantwoord uw laatste bericht, 65 euro excl. verzenden.
4) Ge blijft over en weer mailen met het oog een lagere prijs te bedingen, goed wetende dat ge al besteld hebt
Waarom blijven mailen? Zeg dan dat ge al besteld hebt in plaats van mensen hun tijd te verdoen. Met de road bracket was het idem : je bleef maar mailen en mailen en toen had je ook al online besteld. En omdat het al de 2x maal is dat ik met jou dergelijke ervaring heb, een negatieve comment in dit topic.
Misschien kunnen we die pb's laten zitten, aangezien ge hier hetzelfde schrijft?
Voor mij is het simpel.
Het bericht lezen en niet beantwoorden kwam bij mij over als niet akkoord.
Geen probleem, ben gewoon online gaan shoppen. En heb dit ook laten weten, en ik heb je nog succes gewenst met de verdere verkoop.
Waar je het haalt dat ik blijf mailen om een lagere prijs te krijgen wetende dat ik online besteld had weet ik ook niet.
Waarom zou ik nog willen onderhandelen terwijl ik er al één bestelde.
Ik liet gewoon weten dat mijn bod beter was dan uw 65€ exclusief verzenden.
Ik haalde er Kiala bij om dat aan te tonen, niet om een betere prijs te krijgen.... maar dat heb je blijkbaar anders begrepen.
Voor mij is het simpel.
Het bericht lezen en niet beantwoorden kwam bij mij over als niet akkoord.
Geen probleem, ben gewoon online gaan shoppen. En heb dit ook laten weten, en ik heb je nog succes gewenst met de verdere verkoop.
Waar je het haalt dat ik blijf mailen om een lagere prijs te krijgen wetende dat ik online besteld had weet ik ook niet.
Waarom zou ik nog willen onderhandelen terwijl ik er al één bestelde.
Ik liet gewoon weten dat mijn bod beter was dan uw 65€ exclusief verzenden.
Ik haalde er Kiala bij om dat aan te tonen, niet om een betere prijs te krijgen.... maar dat heb je blijkbaar anders begrepen.
- madskatingcow
- Mountainbiker
Post by madskatingcow »
Dat bericht heb je zelf gewist (zie hierboven !)kawa wrote:Geen probleem, ben gewoon online gaan shoppen. En heb dit ook laten weten, en ik heb je nog succes gewenst met de verdere verkoop.