Indien ik er niet doorkan met de MTB, dan zal mijn 'foorkar' er wel doorgeraken. V'lo oep 't dak, en karren maar

In actie: " onclick="window.open(this.href);return false;
Neen, zo rij ik niet naar TTs. Ik rij helemaal geen TTs (ik rij zelfs slechts zeer zelden eens in groep met die Land Rover...)
'k Vind 't gewoon leuk om eens tegenover al die bling-bling-vwaturen die hier de revue passeren te staan (haantjesgedrag?)
't Ding (genaamd "The Boar") is anno '79 van de band gerold met ergens een dikke 70pk uit een 2286cc naft (gelood, uiteraard: I support global warming). Ondertussen zullen er al een stuk of dertig van die paardjes verwerkt zijn tot Zweedse balletjes of lasagne. Topsnelheid die ik er ooit mee heb gehaald is 126km/hr (GPS gemeten, want snelheidsmeter werkt voor geen euh... meter). Dit was bergaf en met wind in de rug, meegezogen door een camion.
Het winchke (de lier vooraan) is mechanisch via de versnellingsbak aangedreven (dus middels een aftakas zoals bij tractoren, PTO genaamd) en trekt (onbeveiligd) een 9 ton (beveiliging staat op 3,6ton).
't Is een niet-permanente 4x4 (dus 2x4 met inschakelbare vooras). De beide differentiëlen kunnen geblokkeerd worden en dit middels luchtdruk (ARB Air Lockers, voor de connaisseurs).
Op de diff-locks na, wordt alles mechanisch bediend met hendels. Naast de versnellingspook staan er nog 3 pookjes... Je moet dus al ingenieursstudies gedaan hebben om ermee overweg te kunnen
Die "Oklahoma BBQ" op de rechter voorvleugel, da's mijn luchtfilter...