Ondertussen al een paar keer 'dun grooten' BLOSO-toer van Erpe-Mere gedaan. Alles ligt er goed bij, al kan ik me voorstellen dat 't deze winter serieus baggeren moet geweest zijn.
Wel net iets teveel verhard naar mijn goesting, maar het wordt steeds moeilijker om in Vlaanderen nog veel aaneen te breien kouterbaantjes, veld- en/of kerkwegels of bospaadjes te vinden.
Wel leuk is dat 't dichtbij m'n deur passeert, en dus ook de toer van Herzele en zelfs van Haaltert al dan niet deels kan worden meegenomen. Ik begin mijn eigen streek vrij goed te kennen: ik woon hier wel (Woubrechtegem) maar ben niet van hier afkomstig (W-Vl)...
Erpe-Mere - Bloso
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
-
johanelsie
- Mountainbiker
- Location: Lapierre 529 race strandfiets lapierre Tr 529 fully
Re: Erpe-Mere - Bloso
Post by johanelsie »
vind de rit opzich wel leuk om eens gedaan te hebben,
net als alle andere blosotours...
maar,
zo zijn niet altijd met een even grote zorg uitgestippeld
net als alle andere blosotours...
maar,
zo zijn niet altijd met een even grote zorg uitgestippeld
- eL Tee
- Mountainbiker
Elke BLOSO route heeft een verantwoordelijke die meestal via de gemeentelijke sportdienst te bereiken is.
Je kan altijd via dit kanaal jouw opmerkingen, voorstellen, verzuchtingen, frustraties en oplossingen (!) laten weten. Meestal, zoniet altijd wordt daar iets mee gedaan.
Je kan altijd via dit kanaal jouw opmerkingen, voorstellen, verzuchtingen, frustraties en oplossingen (!) laten weten. Meestal, zoniet altijd wordt daar iets mee gedaan.
Ik rij me menne maat regelmatig eens afwisselend erpe =volledig rood-groen-blauwSunreezer wrote:Zitten er hier nog uit de streek die nog actief zijn?
Aalst= groen-blauw is ±41km binnenkort rood-groen-blauw eens proberen ±56km
normaal gezien de volgende word eerst Haaltert = rood-groen-blauw is ±29km
Hey Iron Man ,Iron Man wrote:Je mag mij steeds je opmerkingen melden. ik hoor het graag.
Het probleem da zal gaan komen is het kruid ,
Zaterdag de route van Erpe gedaan , rood groen blauw da was nog goed in orde.
ik heb gisteren de groene gedaan hier in aalst en op meerdere stukken vooral in herdersem staat het kruid al redelijk van hoogte tot halfweg de benen op sommige plaatsen . De rest van de groene ligt er nog redelijk deftig bij , en voor ons geen probleem maar mensen die de route voor de eerste keer doen of niet teveel , het stuk dat je op Herdersem links aan het kapelleken ingaat waar je dan iets verder rechts afmoet da pijlke op die lage elektriekkast da gaan er veel niet zien hoor (beter op de afspanning van die mensen recht voor u 1tje plaatsen.
Groetjes Danny
Bedankt voor de opmerking. Ik zal het melden.
Het onkruid was vorig jaar ook een probleem in juli. Een periode dat vele gemeentediensten in vakantie zijn, onderbemand zijn.
Het onkruid was vorig jaar ook een probleem in juli. Een periode dat vele gemeentediensten in vakantie zijn, onderbemand zijn.
is gewoon kwestie van nog eens te snoeien/maaien voor ze in congé gaan.Iron Man wrote:Bedankt voor de opmerking. Ik zal het melden.
zo snel groeit dat allemaal niet dat ze het om de 2 weken moeten doen