En? Meegereden? Was leuk?Xcarma wrote:Nice video...
Als het niet teveel meer regent dan ga ik vanavond mijn wagonnetje proberen aan te haken bij de straf in berg af peepz...
Mojo
En? Meegereden? Was leuk?Xcarma wrote:Nice video...
Als het niet teveel meer regent dan ga ik vanavond mijn wagonnetje proberen aan te haken bij de straf in berg af peepz...
Post by Crish Biker »
Is het daar de moeite? Wat voor een terrein kan je daar verwachten?BoXeR wrote:dit weekend Wolfsdonk-Langdorp ?
Tja, daar ben ik dan wel voor ingeschreven. Mss best de zondag geen tocht dan. Laat maar weten hoe het was?BoXeR wrote:.... bossen, heuveltjes, hageland ....
weet het niet, nog niet gereden, maar had liever maandag de Ardennes trophy gereden, maar ik kan niet, dus ....
LiegebeestBoXeR wrote:.... bossen, heuveltjes, hageland ....
weet het niet, nog niet gereden, maar had liever maandag de Ardennes trophy gereden, maar ik kan niet, dus ....
Mo vent toch, het wordt hogen tijd dat je met http://www.dieci-9.be" onclick="window.open(this.href);return false; begint te rijden. Dat loopt lekker.BoXeR wrote:![]()
![]()
wijziging in de planning, madame moest nie werken, dus kon ik naar La reid, maar aan de eerste bevoorrading gestopt, en geluk dat ik niet verder gereden ban want anders was het na 700 m toch finito geweest, ketting tussen de voorste tandbladen getrokken , over en uit