zo 19 mei 2013 action Classic

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Sully
Mountainbiker

Re: zo 19 mei 2013 action Classic

Post by Sully »

Geweldig genoten van deze rit. Wij iets na 10u vertrokken (we komen van Brugge). De grote meute was ondertussen al lang voor ons vertrokken dus overal kunnen genieten met volle teugen en nergens moeten inhouden. We hadden vaak de indruk alleen op het parcours te zitten ;-).
Zeer veel dank aan de organisatie en aan Lora, het stralende zonnetje.
Met de brede smile op onze toote terug naar de kust vertrokken.
A day very well spent.
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

touchdownbiker wrote:
uncle sam wrote:Wegens de slechte weersvoorspellingen van morgen in Theux, vandaag hier van start gegaan voor de langste afstand.
Wat ben ik blij dat ik deze keuze heb gemaakt. Voor het 3de jaar op rij was het een super mooie tocht =D>
De apotheose waren de laatste 15km: bos in, bos uit, draaien en keren ... sweet!!
Twas een meer dan geslaagde test met de nieuwe bike, goed gezelschap onderweg en eindelijk voelde het een beetje zomers.
Details: http://app.strava.com/activities/55097165" onclick="window.open(this.href);return false;

PS: was er dit jaar geen gratis pasta voorzien voor de mannen van de langste afstand?
dan denk ik dat ge die zelf gemist hebt want de pasta was aanwezig enkel de drinkbussen waren vervangen door een massagestand, de rest van het concept was niet veranderd.
mss dan vermelden aan de inschrijving of een bonnetje voorzien
el gordo
Mountainbiker

Post by el gordo »

uncle sam wrote:mss dan vermelden aan de inschrijving of een bonnetje voorzien
Misschien had jij dan net pech, maar bij ons waren er enkelen die zich hadden ingeschreven voor de 110km en tegen hun was verteld dat ze hun groen inschrijvingslintje konden omruilen voor een spaghetti.
DudeWithBike
Mountainbiker
Location: Ene van Cube met toppen en ene van Cube met krom stuur

Post by DudeWithBike »

Net als vorig jaar de 85 (82) gedaan, en net als vorig jaar: =D> =D> =D>

En wat een sjans met het weer, hoe doen jullie dat?? Vorig jaar hebben we in't begin nog wat regen op ons dak gehad maar deze keer zelfs geen druppel!

Lekkere sportrepen van 3 Action, sportdrankske, ... en magnesium shot, wel, lekker zal ik het niet noemen maar denk wel dat het zijn effect heeft!
tikkes17 wrote:Thnx aan Dudewithbike en Kev voor me op sleeptouw te nemen. =D> =D> =D> =D> voor de organisatie.
Graag gedaan en tot de volgende, hopelijk met even goede benen! Of nog beter want dat gelleke van jou heeft mijn kramp uiteindelijk toch weggekregen denk ik, in combinatie met sportdrank. Dus jij ook bedankt! :-D

PS: volgend jaar terug een bidon ipv die olijfolie waar ge nie mee kunt bakken? #-o

Tot volgend jaar, wie weet misschien voor de 110...
skin
Mountainbiker
Location: scott scale 30 orbea hydro 50 cube ltd sl 29 en kuota kebel

Post by skin »

Huffy wrote:om ongeveer 8.30 gestart voor 110km , nog best fris van °
in het begin dacht ik , Oei , bosje in en bosje uit , hoe gaan ze hier aan die HM's komen
toen vond ik €10 inschrijving ook wel nog veel (denk dat dit er wel wa tegenhoud ook)
maar na bevoorrading 1 werd het veel beter , ook van modder viel alles ongelofelijk goed mee!
de zon was ondertussen ook heel aangenaam , en de spijt om in korte mouwen te vertrekken had ik al wel even!
mooie stukken bos , beklimmingen en afdalingen , afgewisseld met hier en daar een overgangsstukje
alle bevoorradingen waren heel goed in orde , bekertje rijstpap rechtstreeks van de boerderij was superlekker :-)
en vooral het laatste uur , bijna continu op en af , draaien en keren in het bos ,aangemoedigd met nog een laatste energieshot van 3 action - Geweldig!
(was daar op het einde ook 1 pijltje verdwenen , en met wel een aantal bikers paar keer verkeerd gereden)
Dan nog lekker in het zonnetje genoten van de lekkere pasta , en zijn €10 inschrijving dan wel weer helemaal waard!

@skin , waren jullie het met wie we even gesproken hadden aan de 4de bevoorrading over soloride? ( truitjes van brico? )

toch wel een daguitstapje , zo even gaan MTBen , smorgens om 7 uur vertrekken , en om 16.00 thuiskomen
ja da ben ik :bounce:
assuss
Mountainbiker

Post by assuss »

door omstandigheden niet kunnen deelnemen. Heeft er iemand de GPS track.
Bedankt
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

Samen met Uncle Sam en Sliekske genoten van deze prachtige tocht. Een mooie variatie van bos, hellingen en andere mooie offroad stukken. In West-Vlaanderen kunnen wij daar maar van dromen. Toestand van de ondergrond: droog met hier en daar een plaske. Wie spreekt over modder op het parcours , moet eens bij ons komen, en het vergelijk maken.
De eerste 20km nog wat kleinere opstoppingen, maar eens de bevoorrading gepasseerd was hier geen sprake meer van. Eigenlijk zijn we zelfs weinig volk tegen gekomen op de extra lus van de 105.
Na Opwijk, Ieper en Peruwelz, de vorige weken , en met de Herdersmarathon, Hagelandse chrono en Flobecq voor de boeg zitten we volop in de mooie langere tochten, zonder daarvoor naar de Ardennen te moeten trekken.
Als het volgend jaar terug mooi weer is ben ik hier graag opnieuw van de partij.
FonsMOORS
Mountainbiker
Location: Merida 09 - Merida 99 - Merida big7 - Scott Sparc RC - Simplon

Post by FonsMOORS »

,m back....

Zat een hele tijd niet lekker in mijn vel.

Gisteren mijn eerste tt van dit jaar gereden.
Plaats: Wolfsdonk Langdorp.
De 45 km was genoeg voor mij. Zeer laat vertrokken.
Hier film Deel 1 (zullen nog wel meerdere delen volgen)
Heel even komt er een reklame balkje dat je kan weg klikken.
Die rklame komt er omdat ik er muziek bij zette met auteursrechten of zo iets.
Op mijn Facebook pagina staan ook nog de fotokes uit de filmbeelden.
De link van de film:
" onclick="window.open(this.href);return false;
el gordo
Mountainbiker

Post by el gordo »

En de vrouwkes blijft 'em nog altijd even graag zien he
:-)
Dickie
Mountainbiker

Post by Dickie »

Gekozen voor de 110km.
In één woord, zalig.
Een tocht met alles wat je erin wenst.
Wel een 3 keer misreden, eigen fout en in een bos na de laatste ravi was een pijl weggehaald.
Zo op 113km uitgekomen.
Met dat zoekwerk ook wat in tijdsnood geraakt en heb gewoon het fietsje afgespoeld, direct de auto in en naar huis, voor 3'en thuis en het vrouwke content.
Tot volgend jaar!
Post Reply