zo 19 mei 2013 action Classic
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- skin
- Mountainbiker
- Location: scott scale 30 orbea hydro 50 cube ltd sl 29 en kuota kebel
Re: zo 19 mei 2013 action Classic
was tof samen met grippeke (mijn vrouwke )de 110km gereden geen last van aanschuiven aan de bv en die rijst aan de derde bv gewoon af volgend jaar als dessert na de pasta 
-
Speedy G.
- Mountainbiker
Na uw foto op Strava bekeken te hebben, DENK ik dat ik u gezien heb op de 3de bevoorrading.uncle sam wrote:Wegens de slechte weersvoorspellingen van morgen in Theux, vandaag hier van start gegaan voor de langste afstand.
Wat ben ik blij dat ik deze keuze heb gemaakt. Voor het 3de jaar op rij was het een super mooie tocht![]()
De apotheose waren de laatste 15km: bos in, bos uit, draaien en keren ... sweet!!
Twas een meer dan geslaagde test met de nieuwe bike, goed gezelschap onderweg en eindelijk voelde het een beetje zomers.
Details: http://app.strava.com/activities/55097165" onclick="window.open(this.href);return false;
PS: was er dit jaar geen gratis pasta voorzien voor de mannen van de langste afstand?
Gij of uwe maat stonden te kijken naar zijn/uw achterderailleur.
Ik was dieje trage dikzak in het Quick-Step tenueke.
Ook ik heb de 110km gedaan maar wel aan een supertraag gemiddelde want het liep niet echt van een leien dakje.
De laatste 10km krampen tot achter mijn oren ondanks genoeg eten en drinken.
Er is nog ZEER veel werk aan de winkel.
-
touchdownbiker
- Mountainbiker
Post by touchdownbiker »
dan denk ik dat ge die zelf gemist hebt want de pasta was aanwezig enkel de drinkbussen waren vervangen door een massagestand, de rest van het concept was niet veranderd.uncle sam wrote:Wegens de slechte weersvoorspellingen van morgen in Theux, vandaag hier van start gegaan voor de langste afstand.
Wat ben ik blij dat ik deze keuze heb gemaakt. Voor het 3de jaar op rij was het een super mooie tocht![]()
De apotheose waren de laatste 15km: bos in, bos uit, draaien en keren ... sweet!!
Twas een meer dan geslaagde test met de nieuwe bike, goed gezelschap onderweg en eindelijk voelde het een beetje zomers.
Details: http://app.strava.com/activities/55097165" onclick="window.open(this.href);return false;
PS: was er dit jaar geen gratis pasta voorzien voor de mannen van de langste afstand?
wolfsdonck
2e maal. mee met de kodo's van ieper. een prachtige organisatie, van beide clubs. voor de wolfdonckers, merci voor de rit, de bevoorading en vooral de apres. afspuitinstalatie om u tegen te zeggen,douches van fatsoen, mooi weer, een extra dank aan het team van de massage, in één woord, perfect. een voorbeeld voor velen.
peter
peter
Vandaag voor de eerste keer een langere tocht gemaakt dan de gewoonlijke 60-65 km, begonnen met de intentie voor 70 te doen maar toch de 85 afgewerkt gekregen, inclusief de nodige krampen op de laatste 5 km, met heen en terug tog op 94m uitgekomen. Super tocht, echt fun vanaf de derde bv. Mij zien ze volgend jaar zeker en vast terug. Ook ideale test voor m'n nieuwe bike, en bij deze is 100% goedgekeurd. Thnx aan Dudewithbike en Kev voor me op sleeptouw te nemen.
voor de organisatie.
- go2go2
- Mountainbiker
- Location: Niner Jet carbon, Niner Emd, Gaea voor het bos. Columbus, Chaos voor de weg
Totaal onverwacht na de regenval van de vorige week genoten van het zonneke op een berijdbaar parcour. Tocht had alles wat ge moet hebben. Paar heerlijke chillstukskes (vb. langs demer), paar uitdagende klimmen, verschillende bordjes met "gevaarlijke afdaling", een paar fameuse modderstroken op de lange afstand,...
Organisatie was zeer goed. Bepijling was echt goed
. Overal rustig aan de bevoorradingen + voldoende afwisseling (energygel, rijstpap,...);
Ik vind het altijd moeilijk om op voorhand te moeten beslissen welke afstand te doen. Hierdoor ingeschreven voor de 85km maar kon het uiteindelijk niet laten om toch voor de 110km te gaan. Ik heb dus een stukske in het zwart gereden
. Sorry
Heb het rustig gedaan. Gemiddelde was laag maar practisch overal op en af gereden (1 keer voetje gezet). Met de tractorbanden (mountainking 2.4) geraakt ge overal wel door alleen is dat bij momenten stoempen. Eerste keer een marathon gereden met de vaste vork. Is gegaan maar zal toch blij zijn als de fully geleverd wordt.
Dit ritje en Anderlecht kampioen : dag is goed geweest!
Organisatie was zeer goed. Bepijling was echt goed
Ik vind het altijd moeilijk om op voorhand te moeten beslissen welke afstand te doen. Hierdoor ingeschreven voor de 85km maar kon het uiteindelijk niet laten om toch voor de 110km te gaan. Ik heb dus een stukske in het zwart gereden
Heb het rustig gedaan. Gemiddelde was laag maar practisch overal op en af gereden (1 keer voetje gezet). Met de tractorbanden (mountainking 2.4) geraakt ge overal wel door alleen is dat bij momenten stoempen. Eerste keer een marathon gereden met de vaste vork. Is gegaan maar zal toch blij zijn als de fully geleverd wordt.
Dit ritje en Anderlecht kampioen : dag is goed geweest!
prachtige rit gehad gisteren!
voor de eerst keer lange afstand gedaan: 110 km met 19.6 avg.
vroeg vertrokken (7u15) en nergens druk verkeer gehad.
parcours was echt knap, buiten enkele korte modderstrookjes alles goed berijdbaar.
Ik ben alleen nieuwsgierig naar de hoogtemeters van de lange toer. Iemand deze opgenomen?
pluim voor de organisatie: duidelijke bepijling, uitgebreide bevoorradingen,...
volgend jaar terug aanwezig!
voor de eerst keer lange afstand gedaan: 110 km met 19.6 avg.
vroeg vertrokken (7u15) en nergens druk verkeer gehad.
parcours was echt knap, buiten enkele korte modderstrookjes alles goed berijdbaar.
Ik ben alleen nieuwsgierig naar de hoogtemeters van de lange toer. Iemand deze opgenomen?
pluim voor de organisatie: duidelijke bepijling, uitgebreide bevoorradingen,...
volgend jaar terug aanwezig!
- Rocking Colonel
- Mountainbiker
Post by Rocking Colonel »
Ook de 110 gedaan en genoten van de eerste tot de laatste kilometer. Met 1100hm en de lange afstand best lastig en na de lcmt 4-daagse van vorige week (regen, koud, vettig...) ga ik over de paar modderstroken niet klagen.
Dikke proficiat aan allen die deze TOP-organisatie tot een goed einde brengen
EN jullie zijn het bewijs dat je voor een correcte prijs de bikers veel meer kunt bieden dan op veel plaatsen het geval is.
Dikke proficiat aan allen die deze TOP-organisatie tot een goed einde brengen
EN jullie zijn het bewijs dat je voor een correcte prijs de bikers veel meer kunt bieden dan op veel plaatsen het geval is.
- jupke
- Mountainbiker
Na al 2 keer de 45, vorig jaar de 85 dit jaar voor de 110km gegaan.
En geen spijt van, het weer was onverwacht schitterend en het parcours om duimen en vingers bij af te lekken. Ondanks een beetje technische problemen en mijn klimbenen thuisgelaten te hebben toch vrij vlot uitgereden, tevreden mens hier.
De Tongerlo en spaghetti hebben ook veel geholpen achteraf. :)
net geen 20 gem dacht ik.
En geen spijt van, het weer was onverwacht schitterend en het parcours om duimen en vingers bij af te lekken. Ondanks een beetje technische problemen en mijn klimbenen thuisgelaten te hebben toch vrij vlot uitgereden, tevreden mens hier.
De Tongerlo en spaghetti hebben ook veel geholpen achteraf. :)
net geen 20 gem dacht ik.
om ongeveer 8.30 gestart voor 110km , nog best fris van °
in het begin dacht ik , Oei , bosje in en bosje uit , hoe gaan ze hier aan die HM's komen
toen vond ik €10 inschrijving ook wel nog veel (denk dat dit er wel wa tegenhoud ook)
maar na bevoorrading 1 werd het veel beter , ook van modder viel alles ongelofelijk goed mee!
de zon was ondertussen ook heel aangenaam , en de spijt om in korte mouwen te vertrekken had ik al wel even!
mooie stukken bos , beklimmingen en afdalingen , afgewisseld met hier en daar een overgangsstukje
alle bevoorradingen waren heel goed in orde , bekertje rijstpap rechtstreeks van de boerderij was superlekker
en vooral het laatste uur , bijna continu op en af , draaien en keren in het bos ,aangemoedigd met nog een laatste energieshot van 3 action - Geweldig!
(was daar op het einde ook 1 pijltje verdwenen , en met wel een aantal bikers paar keer verkeerd gereden)
Dan nog lekker in het zonnetje genoten van de lekkere pasta , en zijn €10 inschrijving dan wel weer helemaal waard!
@skin , waren jullie het met wie we even gesproken hadden aan de 4de bevoorrading over soloride? ( truitjes van brico? )
toch wel een daguitstapje , zo even gaan MTBen , smorgens om 7 uur vertrekken , en om 16.00 thuiskomen
in het begin dacht ik , Oei , bosje in en bosje uit , hoe gaan ze hier aan die HM's komen
toen vond ik €10 inschrijving ook wel nog veel (denk dat dit er wel wa tegenhoud ook)
maar na bevoorrading 1 werd het veel beter , ook van modder viel alles ongelofelijk goed mee!
de zon was ondertussen ook heel aangenaam , en de spijt om in korte mouwen te vertrekken had ik al wel even!
mooie stukken bos , beklimmingen en afdalingen , afgewisseld met hier en daar een overgangsstukje
alle bevoorradingen waren heel goed in orde , bekertje rijstpap rechtstreeks van de boerderij was superlekker
en vooral het laatste uur , bijna continu op en af , draaien en keren in het bos ,aangemoedigd met nog een laatste energieshot van 3 action - Geweldig!
(was daar op het einde ook 1 pijltje verdwenen , en met wel een aantal bikers paar keer verkeerd gereden)
Dan nog lekker in het zonnetje genoten van de lekkere pasta , en zijn €10 inschrijving dan wel weer helemaal waard!
@skin , waren jullie het met wie we even gesproken hadden aan de 4de bevoorrading over soloride? ( truitjes van brico? )
toch wel een daguitstapje , zo even gaan MTBen , smorgens om 7 uur vertrekken , en om 16.00 thuiskomen