zo 19 mei 2013 action Classic
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: zo 19 mei 2013 action Classic
Mooi tocht, pittig parcours. Paar zeer mooie stukje en afdalingen bij. Zeer goede organisatie! Enkel op de bevoorrading kwam ik precies op een verkeerd moment aan, er tussen +-50 dorstige en hongerige bikers aan te schuiven.
-
RumaNoV
- Mountainbiker
Zeer mooie tocht onder een stralende zon (wie had dat ooit durven dromen!!). Ondanks de regen van de voorbije weken lag het parcours er perfect bij (hier en daar een kleine modderstrook). Alles perfect afgepijld, goede bevoorrading, ruime parking, ... mss volgend jaar wel wat meer stoelen voorzien @ den après bike
Helaas voor mij zat de rit er na 35 km op na een salto in een afdaling. Nogmaals bedankt aan de kinesist die daar gestopt was en de eerste vaststelling heeft gedaan: niks gebroken, wrs zware verstuiking van de links pols. Anyways de rit zat er dus op
Met spijt in het hart met de pechdienst naar de finish...
Hier kom ik volgend jaar zeker terug en dan voor de volledige rit!
Helaas voor mij zat de rit er na 35 km op na een salto in een afdaling. Nogmaals bedankt aan de kinesist die daar gestopt was en de eerste vaststelling heeft gedaan: niks gebroken, wrs zware verstuiking van de links pols. Anyways de rit zat er dus op
Hier kom ik volgend jaar zeker terug en dan voor de volledige rit!
-
Muddy Mary
- Mountainbiker
Post by Muddy Mary »
Nooit durven dromen dat het zo'n mooi weer ging worden. Genoten. Veel afwisseling, hier en daar een verrassing. Leuke technische stukjes. Eindelijk Fons eens ontmoet. Ik kom de volgende keer terug. Is zowiezo een fantastische streek om te fietsen.
Wegens de slechte weersvoorspellingen van morgen in Theux, vandaag hier van start gegaan voor de langste afstand.
Wat ben ik blij dat ik deze keuze heb gemaakt. Voor het 3de jaar op rij was het een super mooie tocht
De apotheose waren de laatste 15km: bos in, bos uit, draaien en keren ... sweet!!
Twas een meer dan geslaagde test met de nieuwe bike, goed gezelschap onderweg en eindelijk voelde het een beetje zomers.
Details: http://app.strava.com/activities/55097165" onclick="window.open(this.href);return false;
PS: was er dit jaar geen gratis pasta voorzien voor de mannen van de langste afstand?
Wat ben ik blij dat ik deze keuze heb gemaakt. Voor het 3de jaar op rij was het een super mooie tocht
De apotheose waren de laatste 15km: bos in, bos uit, draaien en keren ... sweet!!
Twas een meer dan geslaagde test met de nieuwe bike, goed gezelschap onderweg en eindelijk voelde het een beetje zomers.
Details: http://app.strava.com/activities/55097165" onclick="window.open(this.href);return false;
PS: was er dit jaar geen gratis pasta voorzien voor de mannen van de langste afstand?
- blackie
- Mountainbiker
Da was wss binnen in de zaal dat je moest zijn voor de spaghetti.uncle sam wrote:Wegens de slechte weersvoorspellingen van morgen in Theux, vandaag hier van start gegaan voor de langste afstand.
Wat ben ik blij dat ik deze keuze heb gemaakt. Voor het 3de jaar op rij was het een super mooie tocht![]()
en je nieuwe bike is echt een licht pluimpje. Ik had de indruk dat hij nogal zwaar op de voorkant was maar dat zal aan de volle bidon gelegen hebben
nice bike en redelijk goe incognito.
Heb jullie nog een bosje zien indraaien toen wij vertrokken naar huis. Hopelijks was Peter op tijd thuis.
Zelf hebben we genoten van de rit met een avg van 18,7 op de 85 km wat naar mijn normen niet slecht is
Mooie passage's en een rit die ik voor het eerst in 2011 reed. Begrijp niet dat de andere forumbikers niet naar hier gekomen zijn..... mss komen ze volgend jaar mee
Sinletrack, korte hellingskes, bos en nu en dan een recupzone...meer moet da echt niet zijn
"Action Classic" en een klassieker is deze tocht zeker. Samen met Polarbear genoten van de 85 km in een prachtig fietsweer. De laatste 15 km zijn schitterend, maar ook daarvoor krijgen we veel moois voor de wielen. Ik denk dan in het bijzonder aan die zalige, tracks langs de boshellingen. Ondanks de vele deelnemers konden we toch in de eerste derde kilometer goed doorrijden. Misschien wel een dubbele aanschuifrij voorzien op de eerste bevoorrading. Voor de rest een vlekkeloze organisatie. Een toprit waar je zeker terugkomt eens je hem gereden hebt (ook als je veraf woont). Bedankt en tot volgend jaar.

Kan het zijn dat jij riep "Kom op Kemmel!" ?uncle sam wrote:Wegens de slechte weersvoorspellingen van morgen in Theux, vandaag hier van start gegaan voor de langste afstand.
Wat ben ik blij dat ik deze keuze heb gemaakt. Voor het 3de jaar op rij was het een super mooie tocht![]()
Uw wielen zijn allesinds goedgekeurd.
Hier vertrokken voor de 85 km, met de huidige conditie meer of voldoende. Schoon, pittig tochtje en de massage achteraf heeft deugd gedaan. Tot volgend jaar!
iddRockShark wrote:Kan het zijn dat jij riep "Kom op Kemmel!" ?uncle sam wrote:Wegens de slechte weersvoorspellingen van morgen in Theux, vandaag hier van start gegaan voor de langste afstand.
Uw wielen zijn allesinds goedgekeurd.
Hier vertrokken voor de 85 km, met de huidige conditie meer of voldoende. Schoon, pittig tochtje en de massage achteraf heeft deugd gedaan. Tot volgend jaar!