Transalp 2013 - aankoop materiaal
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Re: Transalp 2013 - aankoop materiaal
En in vorm aan het geraken? Nog 2 maandjes! Kijk er naar uit.. Alleen nog wat werken aan de conditie na mijn sleutelbeenbreuk van in maart dit jaar.
-
need for speed
- Mountainbiker
Post by need for speed »
Wij gaan voor comfortabel uitrijden zonder dagelijks te moeten vrezen buiten tijd te zijn... we zien wel waar we stranden...[/quote]
ziet er naar uit da ik zelf zal gaan moete fietsen ipv van begeleider , ik ben expert om juist binnen de tijd te rijden
training start eind volgende week , effe 1 BEMC probleem wegwerken
ziet er naar uit da ik zelf zal gaan moete fietsen ipv van begeleider , ik ben expert om juist binnen de tijd te rijden
training start eind volgende week , effe 1 BEMC probleem wegwerken
Rijden ipv begeleider? De originele rijder dan uitgevallen?
Bemc probleem wegwerken?
Ik net de LCMT achter de rug maar zwaar, maag en darmproblemen belemmerden me van goed te eten en bijgevolg was de tank leeg na dag 1... 3 lange zware dagen later was ik kapot, bloedwaarden waten duidelijk naar beneden gegaan... dus deze week rustig aan en dan terug tempo en duur van de ritten omhoog...
Nog 2 mdn te gaan, ben curieus en nerveus aant worden, moet ng wel 2 dorpjes de hotels vastleggen, ni altijd simpel blijkbaar...
Ook de fiets is nu eindelijk besteld
dat werd ook tijd.. LCmT op een gehuurde trek x-calibur was ook ni evident...
Lichte wielset twijfel ik aan ZTR crest, crossmax SLR of DTSwiss 1450.. iemand die advies kan geven? Alpen = elke kilo teveel moet er af?
Bemc probleem wegwerken?
Ik net de LCMT achter de rug maar zwaar, maag en darmproblemen belemmerden me van goed te eten en bijgevolg was de tank leeg na dag 1... 3 lange zware dagen later was ik kapot, bloedwaarden waten duidelijk naar beneden gegaan... dus deze week rustig aan en dan terug tempo en duur van de ritten omhoog...
Nog 2 mdn te gaan, ben curieus en nerveus aant worden, moet ng wel 2 dorpjes de hotels vastleggen, ni altijd simpel blijkbaar...
Ook de fiets is nu eindelijk besteld
Lichte wielset twijfel ik aan ZTR crest, crossmax SLR of DTSwiss 1450.. iemand die advies kan geven? Alpen = elke kilo teveel moet er af?
-
Bulkie
- Mountainbiker
Als er nog iemand een "entry" zoekt om deel te nemen aan de 2013 Transalp, wij kunnen door omstadigheden helaas niet; 't zal 2014 worden voor ons...
Ken
PS: @ P.. Zonder enige twijfel Crests: ze zijn niet enkel lichter, maar aanzienlijk minder kans op lekrijden, gewone spaken (ivm beschikbaarheid bij een evt breuk), stabieler, comfortabel en nog wat van datte. Gebruik dan wel een goeie spaak, hier is echter niet zo veel keuze in: NoTubes Stan's 3.3 naaf (of 3.3 Ti), DT240, DT340, AC, Shimano CK en ik denk dat we dan rond zijn...
Ken
PS: @ P.. Zonder enige twijfel Crests: ze zijn niet enkel lichter, maar aanzienlijk minder kans op lekrijden, gewone spaken (ivm beschikbaarheid bij een evt breuk), stabieler, comfortabel en nog wat van datte. Gebruik dan wel een goeie spaak, hier is echter niet zo veel keuze in: NoTubes Stan's 3.3 naaf (of 3.3 Ti), DT240, DT340, AC, Shimano CK en ik denk dat we dan rond zijn...