vraagje weet iemand of de lmtb bond nog betaad of opnieuw leven ingeblazen word? ik zou graag een een mtb wedstrijd op het circuit zolder rijden.
weet iemand hier meer over
????lmtb????
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
kona_bikearena
- Mountainbiker
- Location: kona-kula watt 2012, CKT 396 koersfiets model 2013, Thompson CR650 Carbon
Re: ????lmtb????
Post by kona_bikearena »
De LMTB van 2012 ging niet door omdat ze op 3 van de 7 wedstrijden geen toelating kregen om op die locatie een wedstrijd te organiseren. Naar 2013 toe is het nog een heel groot vraagteken en afwachten.
thx voor de info ik ga dit in de gaten houdenkona_bikearena wrote:De LMTB van 2012 ging niet door omdat ze op 3 van de 7 wedstrijden geen toelating kregen om op die locatie een wedstrijd te organiseren. Naar 2013 toe is het nog een heel groot vraagteken en afwachten.
ben505 wrote:thx voor de info ik ga dit in de gaten houdenkona_bikearena wrote:De LMTB van 2012 ging niet door omdat ze op 3 van de 7 wedstrijden geen toelating kregen om op die locatie een wedstrijd te organiseren. Naar 2013 toe is het nog een heel groot vraagteken en afwachten.
Is er nieuws over lmtb 2013?
Hopelijk krijgen ze wel toelating of kunnen ze een aangepast, evenwaardig, parcour voorleggen.
Straks moeten we nog underground mtb wedstrijden gaan organiseren!