En als we niet genoeg getraind hebben, kom ik misschien wel eens kijken naar de collega's.
Belgisch kampioenschap politiediensten 2013
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Re: Belgisch kampioenschap politiediensten 2013
Misschien wel een goed doel voor 2013?!
En als we niet genoeg getraind hebben, kom ik misschien wel eens kijken naar de collega's.
+1 ook benieuwd of en wanneer die voor de brandweer er is. Volgens mij is het er wel eens geweest.pompierke 349 wrote:waarom bestaat het niet voor de Brandweer
![]()
![]()
-
marc vanomobilbiker
- Mountainbiker
Post by marc vanomobilbiker »
Ik zal zeker op de afspraak zijn.
UPDATE van organisatie:
Vorige vrijdag een eerste verkenning van de omloop gedaan om eventuele aanpassingen door te voeren indien nodig. Momenteel wordt er redelijk wat gewerkt in de bossen (aanleggen pad, kappen van bomen...). Hebben enkele wijzigingen moeten doorvoeren.
Hebben voorlopige toer van een 5 km met 68 hoogtemeters (een 6tal klimmetjes) per omloop.
Een deel van de omloop verloopt over het zwarte BLOSO parcours.
Reken voor de jonge gasten op 6 en voor de anderen op 4 (of 5) toeren en je weet dat je zal moeten trainen....
Houdt er rekening mee dat, indien je wil komen verkennen, de zwarte omloop naast Floreal tussen 1 maart en 31 augustus voorbehouden is voor spelende kinderen!
Vorige vrijdag een eerste verkenning van de omloop gedaan om eventuele aanpassingen door te voeren indien nodig. Momenteel wordt er redelijk wat gewerkt in de bossen (aanleggen pad, kappen van bomen...). Hebben enkele wijzigingen moeten doorvoeren.
Hebben voorlopige toer van een 5 km met 68 hoogtemeters (een 6tal klimmetjes) per omloop.
Een deel van de omloop verloopt over het zwarte BLOSO parcours.
Reken voor de jonge gasten op 6 en voor de anderen op 4 (of 5) toeren en je weet dat je zal moeten trainen....
Houdt er rekening mee dat, indien je wil komen verkennen, de zwarte omloop naast Floreal tussen 1 maart en 31 augustus voorbehouden is voor spelende kinderen!
-
marc vanomobilbiker
- Mountainbiker
Post by marc vanomobilbiker »
De inschrijving is overgemaakt. 
-
johan1983be
- Mountainbiker
Post by johan1983be »
Herko is ook van de partij. Binnenkort is gaan verkennen