Ongehoord gedrag
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Japie carbon
- Mountainbiker
- BASSMAN
- Mountainbiker
- Location: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17
Re: Ongehoord gedrag
Ben dat hier al een heeeel tijdje aan het volgen,dit topic.Moet zeggen dat ik voorlopig nog nooit problemen heb gehad.Ik rij wel niet veel toertochten.Gister de tt van gulpen,netjes achter mij gewacht en dan mooi voorbij gelaten zonder probleem,waar het kan.
Wat ik wel zie is dat sommigen een heuveltje niet op gereden komen en dan....heeel breed met hun been over hun fiets zwaaien of nog beter,hun fiets dwars zetten met de bedoeling "ik niet,gij ook niet".
Wat ik wel zie is dat sommigen een heuveltje niet op gereden komen en dan....heeel breed met hun been over hun fiets zwaaien of nog beter,hun fiets dwars zetten met de bedoeling "ik niet,gij ook niet".
Voila punt.De Wreter wrote:Nee Japie, je snapt het niet want je was er niet bij. Zwijg er dan over.
ik wou hier geen discussie of ik dan wel of niet in de fout ben gegaan.
heb men verhaal en men reactie verteld, thats it.
niemand moet hier oordelen over die gast of mij, ik was nog tenminste eerlijk en heb men gegevens achter gelaten, kan je van hem niet zeggen.
En, als ik er is over nadenk, ik vermoed zelfs dat hij wat gepakt had, zen ogen stonden wreed wijd open met van de grote pupillen, het enige wat nog ontbrak was schuim op zen mond.
Zijn reactie was niet normaal joh, zo heb ik nog nooit iemand een TT zien rijden, zelfs niet op de weg, nogmaals, ik verdedigde me enkel, en sorry daarvoor, maar je andere wang aanbieden, dat is mooi in een film maar in het echt pas ik daar voor(kheb nu al bijna geen echte tanden meer
en men zoon was er niet goed van, maar begrijpt verdomd goed dat je je niet mag laten doen.
Hij zat meer in met die kleine, we zijn nog terug gereden,men zoon vroeg erom, tegen de stroom in, maar hebben ze niet meer gezien, ik vermoed dat ze via de weg terug naar de start waren gereden, het was op de single track tussen rechts van je die vijver en links de grote baan, dacht aan Belgoprocess?dat was echt een serieuze klap ze mannen, echt, er zwaar over.
en als je daar hebt gaan rijden, op die single track kon je toch praktisch nergens voorbij he, elke 3 meter een bocht en tussen bomen draaien, halverwege had je een stukje van een 10 meter rechtdoor en dan kort draaien tussen 2 bomen, daar was het, die kleine reed voorop, die gast komt eerst men zoon, dan mij, dan die pa voorbijgesneld en wil nog voor die kleine tussen die bomen door, met de gekende gevolgen. sorry, ik wordt daar niet goed van.
die single track was niet zover na de start, dus vermoed ik dat ze terug naar huis gereden zijn, niemand van de organisatie iets gehoord?
- Dirkteur
- Mountainbiker
Straffe verhalen lokken straffe reacties uit...ook op een forum.yajop wrote: ....niemand moet hier oordelen over die gast of mij...
Last edited by Dirkteur on Tue 23 Apr 2013 08:48, edited 1 time in total.
papakroket wrote:Straffe verhalen lokken straffe reacties uit...ook op een forum.yajop wrote: ....niemand moet hier oordelen over die gast of mij...
ik vind uwen Nick name wel goed.
-
Japie carbon
- Mountainbiker
Post by Japie carbon »
Nee, jad was Yajop. Vandaar mijn vraag terug, of hij er zelf wel bij was.papakroket wrote:Ja, hij wel, hij was de "verbouwer".Japie carbon wrote:Was jij er wel bij?
Heb je er ooit al eens bij stilgestaan dat er mensen aan toertochten deelnemen die al verschillende operaties ondergaan zijn, met prothesen in het lichaam zitten en daardoor een heel stuk lenigheid kwijt zijn en niet anders kunnen dan hun been breed over de fiets te gooien. Dat die mensen blij zijn dat ze nog een sport kunnen beoefenen op recreatief niveau. Misschien een tip : wanneer er een heuveltje aankomt, hou dan voldoende afstand, zodanig dat degene die voor jou rijdt, de tijd krijgt om ruimte te maken. Voor u kan dit evident zijn om in een mum van tijd aan de kant te gaan, voor een ander misschien niet. Er zijn er inderdaad tussen met die mentaliteit, maar wou gewoon eens meegeven dat er ook andere zijn.BASSMAN wrote:Ben dat hier al een heeeel tijdje aan het volgen,dit topic.Moet zeggen dat ik voorlopig nog nooit problemen heb gehad.Ik rij wel niet veel toertochten.Gister de tt van gulpen,netjes achter mij gewacht en dan mooi voorbij gelaten zonder probleem,waar het kan.
Neen. TT's probeer 'k te vermijden, enkel marathons, daar is over 't algemeen wat ander volk aan de start. Niet altijd maar goed....Japie carbon wrote:Nee, jad was Yajop. Vandaar mijn vraag terug, of hij er zelf wel bij was.papakroket wrote:Ja, hij wel, hij was de "verbouwer".Japie carbon wrote:Was jij er wel bij?
Dit keer eens een positieve noot. Als het goed is mag het ook gezegd worden. Deze morgen in Overijse gaan rijden met mijn dochter. Tijdens deze tocht fietste mijn dochter op een van de laatste beklimmingen. Deze was op een gegeven moment iets te smal om zonder problemen iemand voorbij te steken. Op een gegeven moment werden wij ingehaald door enkele SASBIKERS. Er was er al eentje aan het roepen : LINKS - LINKS. Nog voor ik kon reageren, riep de eerste van de groep van de SASBIKERS dat ze achter ons moesten blijven zodanig dat mijn dochter rustig haar ding kon doen.
. Ze bleven dan rustig achter ons en wanneer het smallere gedeelte overging naar een iets breder stuk zijn ze ons dan voorbijgereden met nog enkele aanmoedigingen voor de dochter. Bij deze een heel hartelijke dank u wel van ons voor dit mooie gebaar.