Zo 12/05/2013 Stree-Lez-Huy :: 9de Rando des 4 châteaux
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- switch87
- Mountainbiker
Re: Zo 12/05/2013 Stree-Lez-Huy :: 9de Rando des 4 châteaux
Duidelijk te laat vertrokken, ik was van plan de 49 km te doen. Het was echt 1 grote modderpoel, zelfs op de rechte stukken was het bijna niet mogelijk de fiets onder controle te krijgen en ik heb er ook enkele zien vallen, zelfs ene die zijn fiets een 360 rond zijn benen deed, schoon om te zien
. na 10 km ben ik de weg op gegaan want ik vond het echt niet plezant. Bij beter weer of vroegere start was dit wel duidelijk een top-parcours geweest, zeer spijtig 
-
xjr-monster
- Mountainbiker
- Location: Corratec revolution world cup 27,5", torpado ribot 29"
Post by xjr-monster »
Waar vinden we de fotokes? 
Ik had 1900hm, op de kop, op de 68kmhier ook de 68 km gereden , echt super mooi parkoers vol single tracks en heerlijke afdalingen vooral die van die van bij de muur . De modder maakte het wel zwaar naar het einde toe
Iemand mss een juiste cijfer van Hoogte meters op de 68
Ik stond dus om 8u30 aan de start, maar geen andere voor mij bekende bikers te zien.
Maakt niet uit, ik ben achteraf gezien zeer blij dat ik alleen heb geleden want het was zzwwwwaaaaaaarr door de modder amaai en dan rij je toch beter op je eigen tempo.
Echt een super rit, niet normaal, zoveel single tracks, super mooie afdalingen en mooi klimmen, echt een van de mooiste ritten die ik al ooit in de Ardennen heb gereden!!!
De weergoden waren mij al bij al toch een beetje gunstig gezind, maar twee buikes over mij heen gehad stelde echt niks voor, een paar drupkes.
- Z.
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 40; Scott Scale 29 Expert, Scott Scale 970 en ne Zannata-koersfiets
Met de intentie gestart om de 69 te doen, maar halverwege besloten af te pinken voor de 48.
Het was een heel mooie tocht en de laatste lus zag er ook heel aantrekkelijk uit.
Maar ik wil zon, 25 graden en stof. Ik ben de herfst beu.
Het was een heel mooie tocht en de laatste lus zag er ook heel aantrekkelijk uit.
Maar ik wil zon, 25 graden en stof. Ik ben de herfst beu.
Hoi,
Vandaag ook deze culinaire toer gaan rijden.
Hier mijn belevingen.
Grt.
You tube;
" onclick="window.open(this.href);return false;
Pinkbike;
http://www.pinkbike.com/video/311909/" onclick="window.open(this.href);return false;
Vandaag ook deze culinaire toer gaan rijden.
Hier mijn belevingen.
Grt.
You tube;
" onclick="window.open(this.href);return false;
Pinkbike;
http://www.pinkbike.com/video/311909/" onclick="window.open(this.href);return false;
Hey Jarvis ik was vroeger aan de start als voorzien en daar ik vroeg terug moest zijn wat nog niet het geval was , was ik om 8 u 15 vertrokken en idd was het beter om deze naar je eigen tempo te rijden en int begin was ik weer te enthousiast vertrokken waardoor ik het opt einde zeer zwaar kreeg want die klimmen bleven maar komen maar idd 1 van de mooiste ritten op mijn lijstjeJarvis wrote:Ik had 1900hm, op de kop, op de 68kmhier ook de 68 km gereden , echt super mooi parkoers vol single tracks en heerlijke afdalingen vooral die van die van bij de muur . De modder maakte het wel zwaar naar het einde toe
Iemand mss een juiste cijfer van Hoogte meters op de 68!
Ik stond dus om 8u30 aan de start, maar geen andere voor mij bekende bikers te zien.
Maakt niet uit, ik ben achteraf gezien zeer blij dat ik alleen heb geleden want het was zzwwwwaaaaaaarr door de modder amaai en dan rij je toch beter op je eigen tempo.
Echt een super rit, niet normaal, zoveel single tracks, super mooie afdalingen en mooi klimmen, echt een van de mooiste ritten die ik al ooit in de Ardennen heb gereden!!!
De weergoden waren mij al bij al toch een beetje gunstig gezind, maar twee buikes over mij heen gehad stelde echt niks voor, een paar drupkes.
Ik zou graag eens een TT doen in de Ardennen, jammer genoeg kan ik me momenteel enkel verplaatsen met mijn camionette
.
Reeds een paar fotokes hier..
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 124&type=1" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 124&type=1" onclick="window.open(this.href);return false;
- BerggeitCasualFietser
- Mountainbiker
Post by BerggeitCasualFietser »
toch net goed, tot mijn huidige wagen was ik al lang op zoek naar een camionette voor verplaatsingen te makenSunreezer wrote:Ik zou graag eens een TT doen in de Ardennen, jammer genoeg kan ik me momenteel enkel verplaatsen met mijn camionette.
+1BerggeitCasualFietser wrote:toch net goed, tot mijn huidige wagen was ik al lang op zoek naar een camionette voor verplaatsingen te makenSunreezer wrote:Ik zou graag eens een TT doen in de Ardennen, jammer genoeg kan ik me momenteel enkel verplaatsen met mijn camionette.