Zo 05/05/13 La Sauveniereoise
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Butch
- Mountainbiker
Re: Zo 05/05/13 La Sauveniereoise
Gisteren ook de 65km gereden. Bevoorradingen dik in orde, hoewel de eerste 2 beetje aan de vroege kant, maar niet altijd makkelijk met de verschillende afstanden om op een juist moment voor iedere afstand een bevoorrading neer te planten.
Parcours zelf vond ik iet wat aan de saaie kant voor de streek. Maar 't zonnetje en gezelschap heeft veel goed gemaakt. Dus al bij al zeker genoten van de tocht! Als we maar kunnen biken hè!
Parcours zelf vond ik iet wat aan de saaie kant voor de streek. Maar 't zonnetje en gezelschap heeft veel goed gemaakt. Dus al bij al zeker genoten van de tocht! Als we maar kunnen biken hè!
Inderdaad een fantastische organisatie. Het parcour was niet het meest uitdagende, maar het mooie landschap en het zonnetje maakte veel goed. Nog nooit heb ik zulk een uitgebreidde bevoorrading gezien, echt super. Er was zelf blauwe Chimay op de stop van 10 en 20 km....
Cameleonbike team was ook aanwezig!
Ik sluit me aan bij de rest hier. 50km gereden, bevoorradingen meer dan in orde hoewel ze vrij snel kwamen. Parcours zelf was minder uitdagend en wat saaier an Tangissart maar het weer en de sfeer maakte veel goed!
Zijn de foto's al ergens te vinden?
Ik sluit me aan bij de rest hier. 50km gereden, bevoorradingen meer dan in orde hoewel ze vrij snel kwamen. Parcours zelf was minder uitdagend en wat saaier an Tangissart maar het weer en de sfeer maakte veel goed!
Zijn de foto's al ergens te vinden?
Eerste foto's op => http://www.lasauvenieroise.be" onclick="window.open(this.href);return false;
- Dickie
- Mountainbiker
De foto's van de vorige edities zijn niet meer zichtbaar, laat staan deze van de huidige ?dia wrote:Eerste foto's op => http://www.lasauvenieroise.be" onclick="window.open(this.href);return false;