GESTOLEN BIKE'S

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
akrdju
Mountainbiker

Re: GESTOLEN BIKE'S

Post by akrdju »

el gordo wrote:
akrdju wrote:Gestolen bij Rijwielen Dima een Lapierre XR team ei shock M een XR team XL een Zesty 914 M en 10 scott Scale 960 29"en een Specialized Epic 26 mocht er iemand iets horen of zien graag een seintje

Mvg

Dirk
Ik snap je nickname...

Die Lapierre zou toch moeten opvallen, zoveel bikes met EI rijden volgens mij nog niet in't wild...
Ik hoop voor u dat de verzekering de diefstal dekt.
Nee niet verzekerd
RotwildR2
Mountainbiker

Post by RotwildR2 »

Pasta wrote:Fuck zeg :(
Wel een serieuze inbraak mij gedacht.
Paalt de garage aan uw huis? Dus niets gehoord?

Zoals Scelter al schreef..
Als zelfstandige, heb je geen diefstalverzekering?
Uw brandverzekering die het dekt?

Kop op!
Pasta
M'n Garage/atelier staat (zoals op zoveel plaatsen) los van de woning. Heb idd niks gehoord. Mss maar goed ook of der hadden serieuze accidenten gebeurt denk ik! :evil:
Kwestie van verzekering zou er geen probleem mogen zijn. Privé + patrimoniumpolis op de garage en al wat daar rond ligt/staat/hangt.
Da ze m'n werkgerief meehebben interesseert me geen bal. Ff naar de winkel en ge hebt alles terug maar elke zichzelf respecterende biker weet da ge minstens een half jaar bezig zijt om ne nieuwe fiets volledig terug op punt te zetten.

Edit mod: Racistische tekst weggehaald. Ik begrijp de woede maar om nu gelijk een hele bevolkingsgroep aan te vallen gaat ook wat te ver.
stef j.
Mountainbiker

Post by stef j. »

Da ze voor mijn part heel da 'Europese Unie' gedoe opdoeken en in Duitsland die muur terug zetten! Geef toe mannen, sinds da al die apenlanden uit da oostblok erbij zijn is de miserie toch begonnen eh??!! :cry: :evil:
Veralgemenend en kwetsend. Een misplaatste opmerking over een donker stukje Europese geschiedenis.
freezy
Mountainbiker
Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Post by freezy »

stef j. wrote:
Da ze voor mijn part heel da 'Europese Unie' gedoe opdoeken en in Duitsland die muur terug zetten! Geef toe mannen, sinds da al die apenlanden uit da oostblok erbij zijn is de miserie toch begonnen eh??!! :cry: :evil:
Veralgemenend en kwetsend. Een misplaatste opmerking over een donker stukje Europese geschiedenis.
Maar helaas wel een concrete vaststelling....
stef j.
Mountainbiker

Post by stef j. »

freezy wrote:
stef j. wrote:
Maar helaas wel een concrete vaststelling....
Ik wist niet dat heel het oostblok zijn fietsen is komen stelen. Mijn excuses....dat moet wel een drukte geweest zijn. Dat niemand dat heeft opgemerkt. :-?
MTB_Toerist
Mountainbiker

Post by MTB_Toerist »

Je hoeft je niet te excuseren omdat je dat niet wist....een mens kan niet alles weten hé

Een drukte is het zeker wel geweest; de politie kon/kan het nog steeds niet bijgebeend krijgen.

Ik heb het spijtig genoeg WEL (op)gemerkt; zelfs nadat de (oostblok) daders in de kraag waren gevat is mijn gestolen bike in het niets opgelost en (voorgoed) verdwenen in dat donker stukje Europese geschiedenis......

Ik ga ze zeker niet allemaal over dezelfde kam scheren; maar lees er de politierapporten en statistieken maar eens op na; daarin worden "ze" als rondtrekkende dadergroepen beschreven en in de spectaculaire stijging van diefstallen hebben deze "groepen" het grootste aandeel.
Dirkteur
Mountainbiker

Post by Dirkteur »

Laat iedereen vooral volgende verkiezingen stemmen op die partijen die vinden dat straffen niks uithaalt...iedereen verdient een 2de (lees 3de4de5de6de7de8de9de...en kan zo nog wel ff doorgaan) kans.

Laat ons stoppen met klagen en zagen, zorg dat je stem telt! Ons gepeupelstem wordt toch niet gehoord. Maar 't zijn wel onze fietsen die ze stelen. Die van de heren ministers in hun afgeschermde domeinen staan lekker binnen in één van hun 5 ongebruikte kamers.

Of ze nu van het Oostblok komen, of van eender waar. Ze komen hier "shoppen", steken hun camionettes en vrachtwagens vol, en verkopen ze als meester-dealer in hun eigen land, zelfs gewoon op bestelling.

En als ze gepakt worden...ze hebben niks (of claimen niks te hebben) en alles zit toch overvol hier...dus, tik ze op de vingers, pak ze zeker niet te hard aan, en vraag hen alstublieft om dat nooit meer te doen.

België is echt een schandeland aant worden. Ons kent ons, taksen hier, taksen ginder. Vooral de nog werkende mensen nog verder uitpersen zoals een citroen, tot de laatste er ook zijn gat aan veegt. Gevolg...geen inkomsten meer, ellende, stelen, armoede, chaos...
Top 3 van de Hoogste belastingsplicht, hoogste taksen, hoogste energiekosten,...

Is snel en kort door de bocht, maar je moet echt niet gestudeert hebben om te zien dat het hier falikant fout gaat aflopen.

En voor hen die het veel minder hebben, toch niet gestraft worden...is het hier één groot shoppingcenter.

sry...moest er ff af...
Last edited by Dirkteur on Tue 07 May 2013 15:16, edited 1 time in total.
eL Tee
Mountainbiker

Post by eL Tee »

Papakroket, je hoeft je niet te verontschuldigen: je hebt het recht jouw opinie geven.

En deze opinie is wat leeft bij het gros van de mensen. Alleen zit iedereen op zijn eentje te binnenfretten. Veel verandering brengt dat niet teweeg...

Doe er iets aan, kom met een oplossing.

Mijn idee over de oplossing: een met technocraten voorbereide revolutie (om een invulling van het ontstane vacuum door extremisten te vermijden), huidig etablissement aan de kant zetten (en aansprakelijk stellen), een nieuwe grondwet gebaseerd op kennis/ervaring/inzichten uit het verleden, tijdelijk verlicht despotisme, verkiezingen.

Maar het gaat 'm hier over gepikte vélo's :-)
willemr
Mountainbiker

Post by willemr »

Weliswaar geen mtb of dure superbike, maar toch mijn geliefde stadsfiets is vannacht gestolen voor mijn deur dichtbij de Dageraadplaats in Antwerpen. Stamp de asshole die er nu mee rondtoert gerust van mijn fiets!! Wie deze toevallig tweedehands ziet: geef mij graag een seintje.

Stuurlint is nu wit en er staan lelijke (maar handige) grote remmen op het horizontale deel van het stuur.

Image
_eli_
Mountainbiker

Post by _eli_ »

Iemand een idee van de poolse, roemeense, bulgaarse,... KAPAZA/2eHands sites.

Misschien handig om deze in het oog te houden...
Post Reply