Zo 12/05/2013 Stree-Lez-Huy :: 9de Rando des 4 châteaux

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Tomtom9
Mountainbiker

Zo 12/05/2013 9° Randonnée des 4 châteaux, Strée-Lez-Huy

Post by Tomtom9 »

Zondag 12 mei 2013
9de Randonné des 4 Châteaux – Strée lez Huy (Luik)

Een tocht voor echte bikers gecreëerd door echte bikers

Georganiseerd door BMB club.

We stellen u 2 nieuwe tochten 48 km en 68 km.

1) Afstand 15 km - Hoogtemeter 275 m
Voor de families

2) Afstanden 30-en optie 34 km – Hoogtemeter 650 – 800m
Ideaal voor deze wie met de mountainbike beginnen en in optie de mogelijkheid om te fietsen langs de Muur van Hoei
De beste paden van Ombret, Tihange et Modave, voor allemaal maar toch een beetje moeilijker dan normaal.

3) Afstand 48 km – Hoogtemeter 1250 m
Ideaal voor de bikers die met de marathon willen beginnen, de beste paden van Outrelouxhe, Ombret, Tihange, La Sarte en de Muur van Hoei Off road versie.

4) Afstand 68 km – Hoogtemeter 1950 m
Voor de bikers met veel ervaring, de beste paden van Outhrelouxe, Ombret, Tihange, La Sarte, le muur van Hoei off-road versie, Ben-Ahin, Solières, Marchin en Modave.
Ideaal voor de bikers wie van O2MC en marathon, zoals Ardenne Trophy, le Raid des Hautes Fagnes, la MB Race, le Grand Raid Cristalp houden.
Heel fysisch tocht met veel singletracks en veel technisch..
Jullie zullen er geen spijt..

Salle bois Rosine, rue Bois Rosine
4577 Strée lez Huy

Starten kan vanaf 8u00 tot 12:00

Douche's en kleedkamers
Afspuitstand.

Meer informaties in frans hier

http://www.b-m-b.be/rando/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.b-m-b.be/index.php/topic/493 ... -huy-lige/" onclick="window.open(this.href);return false;
Last edited by Tomtom9 on Wed 08 May 2013 08:37, edited 2 times in total.
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker

Re: 9° Randonnée des 4 châteaux, Strée-Lez-Huy (Luik)

Post by BerggeitCasualFietser »

mmm denk niet dat ik dat thuis uitgelegd krijg dat ik van een weekend van vier dagen dat ik vier dagen op de fiets ga zitten....:( damm die toch zag er net zo lekker uit, waarom moet nu alles in deze periode vallen
nat180
Mountainbiker

Post by nat180 »

Ziet er niet alleen lekker uit ...dat is het ook . Alleen maar positieve reacties verleden jaar 8)
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker

Post by BerggeitCasualFietser »

Zal voor volgend jaar dan worden, mannen.

gaat deze toer over prive stukken met het oog op een eventuele gps track?
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

Nen datum in den titel zetten is misschien een idee voor de volgende aankondiging Tomtom...

Nie gemakkelijk op deze manier om een tt te vinden.

Ik ga waarschijnlijk starten voor de 68km, afhankelijk van het weer.
Tomtom9
Mountainbiker

Re: Zo 12/05/2013 Stree-Lez-Huy :: 9de Rando des 4 châteaux

Post by Tomtom9 »

Ja inderdaad.

Het is nu gedaan.
julie
Mountainbiker

Post by julie »

BerggeitCasualFietser wrote:Zal voor volgend jaar dan worden, mannen.

Mag ik namens de organisatie vragen om vooral geen GPS tracks uit te leveren en zeker niet op een forum te zetten? Het parcours gaat over privé paden en het is al niet al te makkelijk geweest om toestemming te krijgen en een van de argumenten van de DNF was dat men het op zich nog wel ok vindt voor de dag van de TT zelf, maar het vooral niet waardeert dat in de periode erna nog steeds mensen langs komen die een GPS track narijden.

Wat het parcours zelf betreft, ik heb een aantal lussen gepijld gisteren en ik kan je zeggen dat het zeker zeer technisch en fysiek is, vooral de 48 en 68! Er zitten een aantal hele mooie technische afdalingen in en dito klimmen, je zult zien dat je niet helemaal de Ardennen in hoeft te trekken om mooie technische trails onder de wielen te krijgen!
blades
Mountainbiker

Post by blades »

julie wrote:
BerggeitCasualFietser wrote:Zal voor volgend jaar dan worden, mannen.

Mag ik namens de organisatie vragen om vooral geen GPS tracks uit te leveren en zeker niet op een forum te zetten? Het parcours gaat over privé paden en het is al niet al te makkelijk geweest om toestemming te krijgen en een van de argumenten van de DNF was dat men het op zich nog wel ok vindt voor de dag van de TT zelf, maar het vooral niet waardeert dat in de periode erna nog steeds mensen langs komen die een GPS track narijden.

Wat het parcours zelf betreft, ik heb een aantal lussen gepijld gisteren en ik kan je zeggen dat het zeker zeer technisch en fysiek is, vooral de 48 en 68! Er zitten een aantal hele mooie technische afdalingen in en dito klimmen, je zult zien dat je niet helemaal de Ardennen in hoeft te trekken om mooie technische trails onder de wielen te krijgen!
Julie, hoe ligt het parcours erbij ? Zou je ook nog update kunnen geven zaterdag avond? Ze geven zaterdag namelijk goed wat regen, niet ?

Grtz
Frank
julie
Mountainbiker

Post by julie »

Het parcours ligt er goed bij, er liggen wel wat plassen uiteraard en er is ook wel wat modder, maar geen overdreven toestanden. Persoonlijk raad ik wel aan om goede noppenbanden te hebben omdat er toch gladde stenen en wortels zijn, je hebt zeker grip nodig in een aantal klimmetjes (als je voor de langere afstanden gaat), die zijn niet mis namelijk (van wat ik heb gezien in de 3 lussen die ik heb bepijld).
Ik zal een update geven zaterdagavond.
blades
Mountainbiker

Post by blades »

julie wrote:Het parcours ligt er goed bij, er liggen wel wat plassen uiteraard en er is ook wel wat modder, maar geen overdreven toestanden. Persoonlijk raad ik wel aan om goede noppenbanden te hebben omdat er toch gladde stenen en wortels zijn, je hebt zeker grip nodig in een aantal klimmetjes (als je voor de langere afstanden gaat), die zijn niet mis namelijk (van wat ik heb gezien in de 3 lussen die ik heb bepijld).
Ik zal een update geven zaterdagavond.
Thanks !
Post Reply