Zo 05/05/13 La Sauveniereoise

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Xfrank
Mountainbiker

Re: Zo 05/05/13 La Sauveniereoise

Post by Xfrank »

Just Ridin Waasmunster was aanwezig en zag dat het goed was =D>
dia
Mountainbiker

Post by dia »

Bedankt voor uw aanwezigheid.
Meer dan 900 MTB !! :-D

Dat was inderdaad tonijnsla aan de tweede ravi (voorbereid door mijn vrouw aan 5.30 uur zondag morgen !!)
Butch
Mountainbiker

Post by Butch »

Gisteren ook de 65km gereden. Bevoorradingen dik in orde, hoewel de eerste 2 beetje aan de vroege kant, maar niet altijd makkelijk met de verschillende afstanden om op een juist moment voor iedere afstand een bevoorrading neer te planten.

Parcours zelf vond ik iet wat aan de saaie kant voor de streek. Maar 't zonnetje en gezelschap heeft veel goed gemaakt. Dus al bij al zeker genoten van de tocht! Als we maar kunnen biken hè! :-D
Biker Jef
Mountainbiker

Post by Biker Jef »

Inderdaad een fantastische organisatie. Het parcour was niet het meest uitdagende, maar het mooie landschap en het zonnetje maakte veel goed. Nog nooit heb ik zulk een uitgebreidde bevoorrading gezien, echt super. Er was zelf blauwe Chimay op de stop van 10 en 20 km....
redzie
Mountainbiker

Post by redzie »

Cameleonbike team was ook aanwezig!

Ik sluit me aan bij de rest hier. 50km gereden, bevoorradingen meer dan in orde hoewel ze vrij snel kwamen. Parcours zelf was minder uitdagend en wat saaier an Tangissart maar het weer en de sfeer maakte veel goed!

Zijn de foto's al ergens te vinden?
dia
Mountainbiker

Post by dia »

Eerste foto's op => http://www.lasauvenieroise.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Dickie
Mountainbiker

Post by Dickie »

dia wrote:Eerste foto's op => http://www.lasauvenieroise.be" onclick="window.open(this.href);return false;
De foto's van de vorige edities zijn niet meer zichtbaar, laat staan deze van de huidige ?
Post Reply