Zo 05/05/2013 Mechelen :: Ucom2bike

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Crish Biker
Mountainbiker

Re: Zo 05/05/2013 Mechelen :: Ucom2bike

Post by Crish Biker »

Inderdaad een parcours waar er een stevig tempo kon aangehouden worden.
Het technisch stuk op het einde was een prima meevaller.

De "vossen" van't vat vielen in de smaak :-D
timothyd
Mountainbiker

Post by timothyd »

tr606 wrote:Weet er iemand op welke website je kan kijken naar de foto's die genomen zijn op het einde van het parcours ? Thanks!
Deze zijn vanaf nu gratis te downloaden via http://www.mtb-you.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Señor Soldano
Mountainbiker

Post by Señor Soldano »

En waar zat de fotograaf op de route? Wij zijn niemand tegengekomen (maar hebben per ongeluk de lus aan de brug gemist)
blade
Mountainbiker

Post by blade »

de mtb tourrit van 75km,was dik in orde , en de bevoorradingen waren goed voorzien, en na den tour nog een zak krijgen met zowat van alles in zeg :-D een prachtige rit,want echt veel op straat hebben we niet moeten rijden voor 75km te doen [-X als alles goed meevalt ,tot volgend tjaar dan :-D
John kanon
Mountainbiker

Post by John kanon »

Señor Soldano wrote:Vlak, maar dat dat is ook logisch in de streek. Op 5min van m'n deur, was ideale manier om full speed de houten kop weg te fietsen :wink:
Bepijling vond ik zeer goed, enkel bij de bevoorrading (waar voldoende keuze was) per ongeluk direc terug de brug over gefietst ipv die extra lus te doen. Hierdoor kwam de tocht wat te kort uit; dan hebben we bij aankomst maar wat langer in't zonneke genoten van den blonde van' vat :drunk:
En de overvolle goodie bag was veel meer waard dan het inschrijvingsgeld! Geslaagde voormiddag!
+1

Inderdaad, aan de bevoorrading langsheen het kanaal was het niet zo duidelijk wat de te volgen richting was. Maar dat was ook het enige minpuntje wat organisatie betreft!!!

proficiat aan de organisatoren, ze hebben er alles uitgehaald wat de mooiste zijde van Mechelen kan aanbieden. =D>
En... voor sommigen is het blijkbaar toch nooit goed [-(

Een tevreden John.

... en ook zijn kanon!!! :wink:
Lord of de scoot
Mountainbiker

Post by Lord of de scoot »

Ik ben ook tevreden, het moeten niet altijd hm's zijn !
Tot volgend jaar;)
John kanon
Mountainbiker

Post by John kanon »

@ organisatie:
Er hangen nog vele pijltjes onderweg!!! zowel groene als rode.
gelieve ze zo vlug mogelijk weg te nemen zodat andere organisaties hierdoor niet in de problemen komen. Neem tevens ook die van vorig jaar weg die er hier en daar nog hangen. :-"

"Den John"
peter-bastanie
Mountainbiker

Post by peter-bastanie »

langs deze weg wil ik iedereen bedanken voor de aangeboden hulp na mijn ongelukkige valpartij
heb spijtig genoeg maar 30 km van deze tocht kunnen uitrijden maar wat ik gereden heb heeft me zeker kunnen bekoren
het is duidelijk dat de organisatie er alles aan doet om het asfalt te ontwijken en heb dus een hoog gehalte off-road voor de wielen gehad het stuk dat ik gereden heb
nadien na mijn gedwongen opgave(afgevoerd met de ambulance)is zelfs de goodie bag aan huis afgeleverd dus alleen maar lof voor de organisatie (bv was voor mij ook meer dan ok)
volgend jaar zeker weer van de partij op 1 van de weinige tt's die naast mijn deur georganiseerd worden
tot volgend jaar en nogmaals bedankt iedereen =D> =D> =D>
Post Reply