Misty's Rocky Mountain Element 999RSL 2013 Enve

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Misty
Mountainbiker
Location: Rocky Mountain Element 999 RSL 2013 - Ednine 29er 2014 - S-Works Tarmac SL4 2012

Re: Misty's Rocky Mountain Element 999RSL 2013 Enve

Post by Misty »

Inderdaad vooraan Si achteraan Dt swiss 240s met cx ray spaken ! @Peerdepiet , ben je er al naar de Ardennen mee geweest ? Ik ben woensdag naar Tellin geweest , de wielen zater er juist in ! Die bike is echt nie te doen en merk je hinder nog meer , technische passages daar is hij precies voor gemaakt en downhills ja daar is hij helemaal een beest ! Het verschil Enve/Crest is vooral merkbaar tijdens het klimmen maar schrok wel van het comfortabeler rijden , dacht net dat ze iets harder gingen rijden en stond nochtans met iets meer druk ! Ik kijk al uit naar Waimes donderdag !

Misty ,
Peerdepiet
Mountainbiker
Location: Rocky Mountain Element 999RSL / Rocky Mountain Vertex 999RSL

Post by Peerdepiet »

Ja, een week of 3 geleden eens naar Vielsalm geweest. Daar meer dan ooit het verschil gemerkt met m'n flash.
Klimmen gaat wel heel erg vlot. Passages waarvan ik vroeger wist dat ze zeker te "moeilijk" waren, beleef ik nu echt plezier aan.
En inderdaad voor downhill is het een droom :drunk: Dienen bike geeft me zoveel zelfvertrouwen in een afdaling... Misschien zelfs soms iets teveel :P

Succes in Waimes! (doe je daarna BeMC?)
Misty
Mountainbiker
Location: Rocky Mountain Element 999 RSL 2013 - Ednine 29er 2014 - S-Works Tarmac SL4 2012

Post by Misty »

Een paar jaar later , een paar upgrades later ! Meer gewicht maar veel meer vertrouwen in de zwaardere marathons ! Lefty vervangen door een Fox float 120mm en een 34 genomen gezien men lengte/gewicht en rijstijl ! Als ik nu vergelijk kon de Lefty de bike nie aan , heel anders rijden nu !
Sinds deze week een dropper gestoken van Raceface omdat ik met men lengte teveel last had van het zadel bij stijle afdalingen , moet er nu wel nog leren mee werken !

Image
Image
DeGlenne
Mountainbiker

Post by DeGlenne »

Van een mooie update gesproken! Vind ze echt ferm de fox34. Kameraad van me heeft dezelfde in zijn Rajin steken en is er super tevreden van. Knappe rocky dat je hebt man.
KrisMaes76
Mountainbiker
Location: Canyon Nerve AL 9.0 Stealth 2014 / Canyon Spectral AL 8.0 2016 / Canyon Spectral AL 2022 custom

Post by KrisMaes76 »

Aan een dropper ga je snel genoeg wennen en daarna zal je niet meer zonder willen rijden :)
Post Reply