Na hoeveel km is dat ongeveer?sjotbiker14 wrote:Splitsing aan de brug (Nete) in Westmeerbeek. Hoogtemeters zijn gelijk voor beide afstanden.
Tot zondag
Na hoeveel km is dat ongeveer?sjotbiker14 wrote:Splitsing aan de brug (Nete) in Westmeerbeek. Hoogtemeters zijn gelijk voor beide afstanden.
@ sjotbiker14: Ik kom met de fiets af en passeer in Herselt, waar kan ik het best inpikken op het parcours? Uiteraard passeer ik daarna wel aan de inschrijving en de kantine om er ne goeie te pakkensjotbiker14 wrote:In wolfdonk en Herselt zijn er enkele "kuitenbijters" maar een ardennenklassiekers zullen we voorlopig niet worden. Wel de garantie op een leuk parcour, onze sympathieke bediening en veel sfeer.
edit: nevermind!Geoffe wrote:Na hoeveel km is dat ongeveer?sjotbiker14 wrote:Splitsing aan de brug (Nete) in Westmeerbeek. Hoogtemeters zijn gelijk voor beide afstanden.
Tot zondag
Post by Dirty Daddy »
verhoeve wrote:@ sjotbiker14: Ik kom met de fiets af en passeer in Herselt, waar kan ik het best inpikken op het parcours? Uiteraard passeer ik daarna wel aan de inschrijving en de kantine om er ne goeie te pakkensjotbiker14 wrote:In wolfdonk en Herselt zijn er enkele "kuitenbijters" maar een ardennenklassiekers zullen we voorlopig niet worden. Wel de garantie op een leuk parcour, onze sympathieke bediening en veel sfeer..
Post by cubebikers »