Za 04/05/2013 Maria-Aalter

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
francesco II
Mountainbiker

za 04/05/13 Maria-Aalter

Post by francesco II »

iemand info over deze tocht? Wat te verwachten? Veel landwegeltjes tussen akkers?
PETER14
Mountainbiker

Re: Za 04/05/2013 Maria-Aalter

Post by PETER14 »

Normaal redelijk wat bos en wat single tracks langs de vaart, geloof ergens te hebben gelezen 60% offroad.

Ik kom de 55 km doen en heen en terug met de fiets , gaat meer dan genoeg zijn. Hopend op niet al te veel regenbuien tussendoor... :evil:
*Andy*
Mountainbiker

Post by *Andy* »

Ik kom ook af voor de grootste tocht, er is hier niks in West-Vlaanderen.

http://www.mcbride-mtb-team.be" onclick="window.open(this.href);return false;
filiep72
Mountainbiker
Location: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Post by filiep72 »

*Andy* wrote:Ik kom ook af voor de grootste tocht, er is hier niks in West-Vlaanderen.

http://www.mcbride-mtb-team.be" onclick="window.open(this.href);return false;

Haha, da's een goed gedacht . Ik ga mijne fiets in den auto zwieren en kom hier morgen ook eens af.
Cya.
trapas
Mountainbiker

Post by trapas »

Tja, inrichters zijn wel van goede wil maar hebben duidelijk geen kaas gegeten van mountainbiken. Alle mooie passages en bosjes lieten ze links liggen, met uitzondering van dat aan het station van Maria-Aalter. Nu voor mij geen probleem aangezien de eerste keer op pad met de crossfiets, en ja dat gaat duidelijk sneller op een dergelijk parcours. Alleen al omdat het vandaag de enige inrichting was op de kalender kom ik indien mogelijk volgend jaar zeker terug.
Tiry
Mountainbiker

Post by Tiry »

idd maar de groene steken er ook veelal een stokje voor!
maar vind erg da er maar 2 ritten waren ipv...
enkel de 25 en 45... en ik had gerekend op meer... :-?

bwa vorig jaar vonnek hem beter...
ik kwam enkel maar trainen en km malen...
TAF RAPIDO
Mountainbiker

Post by TAF RAPIDO »

Was enkel goed om kilometers te bollen,de pijlen waren meer dan zwak een bus fluoverf kost echt niet veel geld en zou al een stuk gemakkelijker rijden.
CIAO TAF
francesco II
Mountainbiker

Post by francesco II »

was de eerste keer dat ik in deze regio reed. Het ging van Maria Aalter naar Wingene, Beernem en zo terug naar AAlter

de asfaltstukken waren soms lang maar de off-road stukken waren toch wel de moeite: dat hele lange smal pad langs de Vaart (bloso-route Beernem denk ik) was echt wel tof alsook het stuk in het bos langs de autosnelweg.
Bevoorrading was ook in orde. Voor mij was dit een leuke voormiddag!
barty
Mountainbiker

Post by barty »

Jups,

zaterdag van thuis uit gestart met bike om hier de "55" te doen :oops: . Al snel vernam ik van een dorpsgenoot dat het slechts 45 km was en dat er enorm veel road tussen zat.
en ja hoor was een echte zoef-tt #-o . Jammer toch want er is veel meer te halen uit deze bosrijke omgeving!
en de bepijling vond ik echt wel zeer onduidelijk hoor ,( ik heb al een tijdje problemen met wat is links en wat is rechts maar dit was een ander probleem :( )
Bij de bevoorrading ( die oké was hé) even een andere lens moeten steken en deze blijkbaar niet goed aangebracht want waaide na enkele km losweg uit mijn oog :oops: .
bij aankomst nog vlug boterhammeke gegeten en drankje genuttigd en dan op weg naar huis met fietske; Aangekomen na 108 km maar helaas niet 100% tevreden van de tt.
spiermassa
Mountainbiker
Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Post by spiermassa »

ja twas maar zoozoo........pijlkes inderdaad onduidelijk en veel baene.mo...........we hebben toch no tocht kunnen rijden want er was nie veel keus.
Post Reply